![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé, Paulus heeft weer eens een nieuwe mantra ontwikkeld...
![]() U gelooft dus ook niet in de god van de christenen, Paulus?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok geen God van de bijbel, wat denk je dan over de God die zijn natuurlijke wetten vraagt om mensen te doden (natuurlijke rampen, ziektes,..)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EEn grot , afgeslotenkamer ??
Vwala , helemaal eensmet Tavek !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mensheeft het verzonnen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn meer dan 10.000 opperwezens op deze wereld, keuze genoeg voor onze wanna-be believers zou ik zo zeggen die zich willen onderwerpen, knechtje zijn, stof eten, knielen, vleien, onderdaan zijn en gestraft worden door hun strenge opperwezen.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Baaidewei: Blij dat je porpo zo'n mooie veeg uit de pan gaf hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=80 Mooi gedaan! Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Dan ben je alsnog 9.999 keer atheïst, toch maar 1 keer minder dan ik.
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ivm bijgevoegde miniaturen:
Mijn eigenlijkeovertuiging: Ik ben Niet-geloofsgelovig , en alleswat erbijkomt ivm geloofsgeloof (attributen) !!
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
een bewijs van god's bestaan vind je overigens niet in kansrekening, interpretatie van voorspellingen en dergelijk pseudo-feitelijk gedoe. bid, mediteer, geef weg uit je overvloed. dan openbaart god zich heel direct, onmiddellijk om met meister eckhart te spreken. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop dat er een aantal van jullie het licht zien. De islam is het ware geloof. De hel is onvoorstelbaar erg en eeuwig. Ik zou het verschrikkelijk vinden als goede mensen zoals jullie daar zouden belanden. Ik hoop dat jullie uiteindelijk in de hemel terechtkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 december 2009 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens dat zelfs mijn ergste vijand niet toe. Paulus. |
|
![]() |
![]() |