![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() De meeste rel"jongeren" zijn hier geboren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maakt dat van mij ook een linkse? Is zeker niet uitgesloten. Echter: Ik moet U geen tekeningetje maken dat linkiewinkieworld er de afgelopen generatie een enorme rotzooi van heeft gemaakt en heeft gezondigd tegen de absoluut basale rechtvaardigheidsgevoelens die elke gemiddelde democraat er op na houdt. Een bewijs dat het toch nog goed zit met de inborst van de Vlaming en een bevestiging van het feit dat in linkiewinkieworld enkel nog een paar verzuurde matennaaiers leven zijn de verkiezingscijfers. Sos: 15% dwz: 5% politieke benoemden + 10% allochtonen Groen!: 7% dwz 2% politieke benoemden + 2% romantische naïevelingen + 3% allochtonen DWZ dat linkiewinkieworld zonder geïnstitutionaliseerde fraude nooit nog boven de kiesdrempel zou uitkomen. Het drama van dit alles is dat de "linksen" geen partij meer hebben waar ze kunnen op terugvallen. Een schande is dit voor de honderdduizenden goedbedoelende "linkse" Vlamingen die door linkse media een generatie lang zijn ingepeperd dat begrippen zoals eer, woord, trouw, volk onwelriekende begrippen zouden zijn.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 december 2009 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wij kiezen naast het daadwerkelijk strafbaar stellen en vervolgen van illegale aanwezigheid, onverkort voor remigratie van het overgrote deel der niet-Europese vreemdelingen naar de landen van herkomst. Op basis van binationale akkoorden tussen de nationale staten, en ook scholing, ontwikkelingshulp,... omvattend.
![]() |
![]() |
#126 |
Gouverneur
|
![]() Wat heeft hij geantwoord?
![]() |
#127 |
|
![]() Waarom denk je dat de N-SA daar een voorstander van is? N-SA wil juist niet dat mensen integreren.
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 8 december 2009 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar maken jullie je eigenlijk druk over ?
Die pipo heeft ocharme 10.000 stemmen gehaald ..... http://www.bertschoofs.org/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat van integreren heb ik over mensen die zelfs hier geboren zijn,je moet gvdm eens zien hoevelen er hier niet eens onze taal kunnen en in vlaanderen zijn geboren?Daarvoor moet je zorgen je er wat aan doet.Om te beginnen moeten alles scholen van kleinsaf aan nederlandse les geven=verplicht. De ns-a is pro hoofddoek en ze juichen het op hun webstek zelfs toe,voor mij is dit absurd en een schande,daar doe ik niet aan mee. Je kan hier niet iedereen buiten houden ook; als mensen hier komen en een zeer goede rede kunnen aanhalen dan mogen ze van mij blijven mits ze de taal en dergelijke meer kunnen. Er zijn vlamingen die bv ook naar amerika gaan en er blijven en daar een zaak hebben en zich hebben aangepast,ze hadden meteen een goede reden,ze kunnen sowieso de taal natuurlijk,ze hebben het geld en ze dragen hun steentje bij.Vergeet ook niet dat economie heel belangrijk is;als er hier bv duitsers zouden willen een bedrijf opstarten en hier meteen voor xxx jobs zorgen dan kan je daar ook niet op tegen zijn. Asielzoekers kan je ook niet zomaar weigeren; mensen die hun land vluchten vanwege oorlog.Het probleem is nu deze hier doodleuk ook mogen blijven en onze pas krijgen,daar ben ik alsook op tegen. Illegalen zegt genoeg;deze moeten zo snel mogelijk terug gestuurd worden. Asielzoekers en illegalen moeten van mij dus zo snel mogelijk terug naar land van herkomst,asielzoekers wanneer het er beter is in hun land. Geen integratie dus voor deze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De topicstarter heeft niet het volledige gepost. Ik heb de commentaar van schoofs naar meerdere (bekende) vb'ers gestuurd en nergens een antwoord behalve (voorlopig) 1 keertje van schoofs zelf. Hetgeen deze heeft geantwoord houd ik voor mezelf,dat is prive maar laat mij zeggen met hetgeen dat deze gezegd heeft ik een lange boze email terug heb gestuurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welvaartszoekers horen sowieso geen verblijfsvergunning te krijgen.
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Gouverneur
|
![]() Natuurlijk dienen die vreemdelingen hier niet te integreren of zich aan te passen, ze moeten gewoon terug naar hun land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk juichen ze het toe en daar ben ik optegen. Hetgeen ik steeds meer en meer zie net zoals in nederlands is moslims op alles hun zin en willetje krijgen en wat nv-a en ldd en ns-a en noem maar op allemaal niet beseffen is dat je allen tesamen moet spannen en werken en uiteraard met het vb ook,das de enige manier om hier mss aan bepaalde zaken wat te gaan veranderen. In italie gebeurt dit ondertussen op bepaalde plaatsen. |
|
![]() |
![]() |