![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#4101 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar heeft Willem wel een belangrijk punt. De verwarming maakt een aanzienlijk deel van de CO2-emissie uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien toch niet zo heel veel want ik lees er nooit iets over; ik denk dat het in het niet valt vergeleken bij de industrie plus vlieg- en schiettuigen.
![]() |
#4103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4104 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4105 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zou een tegenkoppelingseffect zijn als CO2 de oorzaak van de opwarming zou zijn. Het is in elk geval goed voor de petroleumprijs. (en slecht voor de Arabieren).
![]() |
#4106 |
Europees Commissaris
|
![]() Krijg je geen tekort aan B12 door teveel aan de fles te hangen?
![]() |
#4107 |
|
![]() Niet dat ik weet, maar in ieder geval door te strikt vegetarisme.
![]() |
#4108 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ook: Citaat:
![]() |
![]() |
#4109 | |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4111 |
|
![]() Bij lang niet alle lijders aan B12-tekort helpen medicijnen, tenzij van dierlijke oorsprong dus is minstens een eitje eten gewoonlijk de eenvoudigste oplossing.
Eieren kunnen volkomen diervriendelijk worden geoogst: kippen en sommige eendenrassen leggen nagenoeg het hele jaar door eieren van prima kwaliteit, terwijl slechts een deel van de diertjes daar gedurende enige weken per jaar broed-belangstelling voor heeft. Ze lijken er in de niet-broedse tijd zelfs trots op te zijn dat de baas na hun gejuich het eitje komt ophalen. Zonder bemoeienis van de mens worden die onbeheerd gelaten eieren in het beste geval door ratten/vossen/katten/honden/roofvogels geconsumeerd, anders voedingsbron/broeihaard voor bacteriën.
![]() |
#4112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4114 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 8 december 2009 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij nog de eerste: een vriend nodigde mij uit voor een etentje, zowat 30 jaar geleden, en het bleek in de Quick te zijn. Eerste en laatste keer. De laatste jaren probeert mijn vriendin me tot home-made hamburgers te verleiden en ik heb een paar maal toegegeven. Voor de lieve vrede. Als compensatie heb ik haar beefsteak en frites leren klaarmaken. ![]() Na drie jaar begint ze het eindelijk te leren. De steak van vanavond was heel lekker, maar voor de frites heeft ze nog wat bijscholing nodig. ![]()
![]() |
![]() |
#4116 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4118 |
|
![]() Kan voor "blanken" nauwelijks een probleem vormen: zodra/zolang de temperatuur het enigszins toelaat, optimaal huidoppervlak per dag een kwartiertje blootstellen aan Open Lucht.
![]() |
#4119 |
Vreemdeling
|
![]() Ik lees hier vanalles over de co2 discussie. Tot mijn grote spijt merk ik op dat veel mensen alles zo maar klakkeloos overneemt en slikt wat er gezegd wordt
in de media. Ja inderdaad dat kleine kastje met beeld waar we allemaal zo graag voorzitten en naartoe gapen. Het frustreerd me enorm om te zien dat de meeste mensen die stomme theorie nog altijd geloven. Hoe komt dat ? Omdat iedereen gelooft wat er uit den TV komt. Ook vind ik het jammer dat wanneer mensen zich vragen beginnen te stellen en zelf onderzoek doen dat deze mensen onmiddelijk het stigma krijgen van conspiracy bla bla bla. Dit vind ik persoonlijk een heel slecht voorteken. Want in mijn opinie wil dat zeggen dat we nog geen stap vooruit gegaan zijn in de evolutie sinds de laatste 2000 jaar. Het verontrust me dat er mensen zijn die weeral de arrogantie hebben om te denken dat we alles al weten en kunnen verklaren door wetenschap. Het is niet omdat we technologie hebben dat we daarom superieur zijn of zoiets he. Ons menselijk ras is nog maar in zijn puberteit. Simpelweg komt het erop neer dat de kapitalistische liberale overheden over de hele wereld nog meer geld uit ons zakken wil halen. Ja inderdaad wij de gewone man op de straat. Ja wij die iedere dag mogen gaan werken en mooi braaf ons belastingen betalen. Ze houden ons zoet met dwaze TV programmas, computerspelletjes enz... Zoals Caesar het zelf zei "Geef het volk brood en spelen". Ik roep iedereen op om zelf eens wat research te doen en zich hierover te informeren. Ik ben geen doemdenker en wil de mensen zeker niet bang maken maar als het akkoord in Copenhagen doorgaat en ze drijven die taxen door wat ze al een hele tijd willen en dat ze al gepland hadden dan vraag ik mij af welk effect dat zal hebben op de mensheid. Ik heb hier al meerdere discussies over gehad met vrienden en ik kom tot de conclusie dat de grote bedrijven nog meer macht zullen hebben en dat de politieke systemen zullen crashen op langere termijn. Als dit er door komt zullen de gevolgen catastrofaal zijn op wereldniveau en zeker voor de derde wereldlanden. Informeer u heel goed hierover. De meesten onder ons denken dat dit allemaal voor de natuur te redden is maar niets is minder waar. Een probleem zoals dit los je niet op met mensen tax te laten betalen en nog meer uit te buiten. De armoede over heel de wereld is sinds de economische crisis gestagneerd. Als u denkt dat armoede en deze co2 discussie niets te maken heeft met elkaar dan heeft u het redelijk verkeerd op. Om dit uit te leggen heb ik wat meer tijd nodig maar als je geinteresseerd bent wil ik dit gerust eens uitleggen. Groetjes gergeo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4120 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pot, ketel, balk, oog, boemerang, put, kalf, verdronken etc. ![]() Satire 10 : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 9 december 2009 om 11:24. |
|||
![]() |
![]() |