![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik moet mij toch oo steeds blijven herhalen niewaar. Zolang er belachelijk word gedaan blijf ik verder door zetten. |
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nadruk op : legale dinges. Zat aan 't stuur is naar mijn weten nog steeds strafbaar en dus illegaal.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
en iemand die een zwaar dagje werken achter de rug heeft mag ook nimeer sturen .................. die zen gedachte liggen ook op iets anders dan te sturen !
|
|
|
|
#226 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Allez, bon... Ben al blij dat ik geen kinderen heb... |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat wil dus zeggen dat 80% van de ongevallen veroorzaakt worden door chauffeurs die NIET gedronken hebben !!! Een BOB-sleutelhanger voor wie positief blaast ! Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 10 december 2009 om 06:38. |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zijn die 20 % misschien niet erg genoeg om vermeden te worden ? |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe gaat men dit meten ? Maar nultolerantie voor alcohol schijnt mij nu toch niet zo onlogisch, en zo moeilijk te verwezenlijken.
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar aangezien bij kontroles hoogstens 5% dronken wordt bevonden, veroorzaken de dronken chauffeurs, in verhouding nog altijd minstens 4* zoveel ongelukken, dan de nietdronken.
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
En dan mag je niet meer met de auto rijden als je cocq-au-vin, of tong in maderasaus of likeurpralines gegeten hebt... En iedereen weet dat je na het eten van een Mon Cheri - pralineke niet meer met de auto kan rijden, hé... Laatst gewijzigd door Dinosaurus : 10 december 2009 om 12:49. |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met een nultolerantie als doelstelling, kan men de grens op 0,2 pro mille brengen (foutmarge). Op die manier kan je zelfs tien likeurpralines, tong in madeirasaus en als dessert "crêpes flambées au Grand Marnier" eten zonder aan 0,2 te geraken.
|
|
|
#234 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weet ook niet waar men de grens legt voor dedectie bij nultolerantie (op 0%, op 0,1%, op 0,2%...). Hoe doet men het in landen/streken waar er nultolerantie is ? Maw nultolerantie kan ook 0,2% zijn. |
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#237 |
|
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
klootzakken. nu stinkt mijn kostuum naar sigarettenrook.
bedankt, vld sissies.
|
|
|
#238 |
|
Banneling
|
Edoch, ik heb respect voor advocaten. Zolang ze bij hun leest blijven.
Zodra ze echter menen in de politiek te moeten gaan moeten ze m.i. hun privatieve belangen opzeggen. En dat is nu net het probleem : hun publieke inzet moet hun privatieve belangen dienen. En dat gaat van kwaad naar erger. |
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|