Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 december 2009, 19:04   #1
Zeikstraal
Banneling

Standaard Israel, orgaanhandel en ukrainsche kinderen

An international Israeli conspiracy to kidnap children and harvest their organs is gathering momentum as another shocking story divulges Tel Aviv's plot to import Ukrainian children and harvest their organs.

The story brings to light the fact that Israel has brought some 25,000 Ukrainian children into the occupied entity over the past two years in order to harvest their organs. It cites a Ukrainian man's fruitless search for 15 children who had been adopted in Israel. The children had clearly been taken by Israeli medical centers, where they were used for 'spare parts'.

http://www.presstv.ir/detail.aspx?id...onid=351020606
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 00:02   #2
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Een soortgelijk verhaal dook een aantal jaren geleden op toen er geruchten gingen over leverantie van Jemenitische kinderen aan de VS om in de jaren '50 te dienen als proefmateriaal voor hun kernproeven in New Mexico en Nevada.
De Israëlische zangeres heeft geprobeerd - als Yemenitische - iets van de waarheid boven tafel te krijgen, iets dat naar mijn weten nooit is gebeurd.

Nu weer kinderen uit de Ukraïne. Zijn hiervoor harde bewijzen te vinden?
Ik weet wel dat er een uitgebreide orgaanhandel bestaat, met name van organen uit de Volksrepubliek China.
Maar een transplantatie moet binnen 8 uur plaatsvinden, de tijd is te kort om er echt een handel van te maken. Incidenteel gebeurt het in de VS.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 12 december 2009 om 00:03. Reden: aanpassing
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 11:35   #3
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Wat ik wel weet is dat er niet zoals in de beschaafde wereld een herkomst moet aangegeven worden bij transplantatie. En er maar 3,5% van alle inwoners zich opgegeven hebben voor donatie. En er meer transplantaties zijn dan donoren.
Oud 12 december 2009, 12:25   #4
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Dit is m.i. een gefabriceerd verhaal, het ontbreekt aan bewijzen.

De vraag voor mij is echter: wie fabriceert en/of verspreidt zulk een absurd verhaal?

In Oekraiene woedt op dit ogenblik een verkiezingsstrijd, en de joodse kwestie ligt zeer gevoelig in de Oekraiene gezien de geschiedenis (de Holodomor) en gezien de huidige suprematie van de joden in politiek, zakenleven en criminele activiteit (die 3 zijn gewoon met elkaar verstrengeld aldaar).

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat dit verhaal in de wereld is gestuurd door een paar joodse criminelen zelf :''controleer de oppositie door ze te leiden (en in discrediet te brengen). Het zou niet de eerste keer zijn.

Laatst gewijzigd door straddle : 12 december 2009 om 12:26.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 12:31   #5
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Het is niet het eerste bericht dat ik over orgaanhandel lees in Israel. Zou me niet verbazen dat er een zwart marktje in bestaat omdat er geen wetten of regels voor zijn aldaar.
Oud 12 december 2009, 12:39   #6
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
In Oekraiene woedt op dit ogenblik een verkiezingsstrijd, en de joodse kwestie ligt zeer gevoelig in de Oekraiene gezien de geschiedenis (de Holodomor) en gezien de huidige suprematie van de joden in politiek, zakenleven en criminele activiteit (die 3 zijn gewoon met elkaar verstrengeld aldaar)..
??? Wat heeft de joodse kwestie met de Holodomor te maken ???

En ik zie daar toch vooral een netwerk van mafieuze families en connecties.

Is er een van de oligarchen of politieke sterke mannen/vrouwen die Joods is?
Ik dacht het niet.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 12:52   #7
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
An international Israeli conspiracy to kidnap children and harvest their organs is gathering momentum as another shocking story divulges Tel Aviv's plot to import Ukrainian children and harvest their organs.

The story brings to light the fact that Israel has brought some 25,000 Ukrainian children into the occupied entity over the past two years in order to harvest their organs. It cites a Ukrainian man's fruitless search for 15 children who had been adopted in Israel. The children had clearly been taken by Israeli medical centers, where they were used for 'spare parts'.

25.000 kinderen in twee jaar tijd, dat is 35 kinderen per dag.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 12:52   #8
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
??? Wat heeft de joodse kwestie met de Holodomor te maken ???
Het Boljsevisme is een joods product tiens. Edit: effe aanvullen:
40/59 leden van Stalin's Centraal Committee van de Communistische Partij waren joods. De holodomor wordt toegeschreven aan Stalin en zijn gang uiteraard.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Is er een van de oligarchen of politieke sterke mannen/vrouwen die Joods is?
Ik dacht het niet.
90% van de macht en het geld is in handen van joodse groepen.

Laatst gewijzigd door straddle : 12 december 2009 om 13:00.
Oud 12 december 2009, 13:20   #9
driewerf

Standaard

Citaat:
Het Boljsevisme is een joods product tiens. Edit: effe aanvullen:
40/59 leden van Stalin's Centraal Committee van de Communistische Partij waren joods. De holodomor wordt toegeschreven aan Stalin en zijn gang uiteraard.
Antisemitische en a-historische bull shit.
Trouwens, over welk CC heb je het? Over dat van 1917? Dan was dat het CC dat onder leiding van Lenin stond. Na 1924 neemt Stalin de macht over, en hij gaat in de daaropvolgende 20 jaar voortdurend leden van het CC laten vermoorden of opsluiten. Wat onmiddellijk maakt dat je onmogelijk over hét CC.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Centraa...A9_van_de_CPSU
Oud 12 december 2009, 13:44   #10
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Antisemitische en a-historische bull shit.
Leg eens uit voor je met klisjees begint te zwaaien aub.

Bolsjevisme is voor 100 % een joods product.
Oud 12 december 2009, 13:55   #11
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Hier se: uit het Institute for Historical Review, :

Bron:http://www.********/jhr/v14/v14n1p-4_Weber.html

Er zijn genoeg degelijke bronnen. Tijd dat ge eens echt wat geschiedenis gaat leren.

Citaat:
In the Communist seizure of power in Russia, the Jewish role was probably critical.
Two weeks prior to the Bolshevik "October Revolution" of 1917, Lenin convened a top secret meeting in St. Petersburg (Petrograd) at which the key leaders of the Bolshevik party's Central Committee made the fateful decision to seize power in a violent takeover. Of the twelve persons who took part in this decisive gathering, there were four Russians (including Lenin), one Georgian (Stalin), one Pole (Dzerzhinsky), and six Jews.9

To direct the takeover, a seven-man "Political Bureau" was chosen. It consisted of two Russians (Lenin and Bubnov), one Georgian (Stalin), and four Jews (Trotsky, Sokolnikov, Zinoviev, and Kamenev).10 Meanwhile, the Petersburg (Petrograd) Soviet -- whose chairman was Trotsky -- established an 18-member "Military Revolutionary Committee" to actually carry out the seizure of power. It included eight (or nine) Russians, one Ukrainian, one Pole, one Caucasian, and six Jews.11 Finally, to supervise the organization of the uprising, the Bolshevik Central Committee established a five-man "Revolutionary Military Center" as the Party's operations command. It consisted of one Russian (Bubnov), one Georgian (Stalin), one Pole (Dzerzhinsky), and two Jews (Sverdlov and Uritsky).12

Contemporary Voices of Warning
Well-informed observers, both inside and outside of Russia, took note at the time of the crucial Jewish role in Bolshevism. Winston Churchill, for one, warned in an article published in the February 8, 1920, issue of the London Illustrated Sunday Herald that Bolshevism is a "worldwide conspiracy for the overthrow of civilization and for the reconstitution of society on the basis of arrested development, of envious malevolence, and impossible equality." The eminent British political leader and historian went on to write:13

There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution by these international and for the most part atheistical Jews. It is certainly a very great one; it probably outweighs all others. With the notable exception of Lenin, the majority of the leading figures are Jews. Moreover, the principal inspiration and driving power comes from the Jewish leaders. Thus Tchitcherin, a pure Russian, is eclipsed by his nominal subordinate, Litvinoff, and the influence of Russians like Bukharin or Lunacharski cannot be compared with the power of Trotsky, or of Zinovieff, the Dictator of the Red Citadel (Petrograd), or of Krassin or Radek -- all Jews. In the Soviet institutions the predominance of Jews is even more astonishing. And the prominent, if not indeed the principal, part in the system of terrorism applied by the Extraordinary Commissions for Combatting Counter-Revolution [the Cheka] has been taken by Jews, and in some notable cases by Jewesses

Needless to say, the most intense passions of revenge have been excited in the breasts of the Russian people.

Laatst gewijzigd door straddle : 12 december 2009 om 13:56.
Oud 12 december 2009, 13:59   #12
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Uw bronlink word gecensureerd door het zionistische verbod in het forumprogramma
Oud 12 december 2009, 14:05   #13
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

25000 op 2 jaar, dan zou men in Ukraine ook al lang aan de bel getrokken hebben.
Zwarte markt zeg je...25000 kinderen? Hier heb je een serieuze infrastructuur voor nodig die al lang aan het licht zou zijn gekomen.

Bewijzen kerel. Maar dit stinkt weer enorm.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 14:06   #14
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier se: uit het Institute for Historical Review, :

Bron:http://www.********/jhr/v14/v14n1p-4_Weber.html

Er zijn genoeg degelijke bronnen. Tijd dat ge eens echt wat geschiedenis gaat leren.
Een werkende link graag.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 14:11   #15
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Raar verhaal : heeft dit te maken met dit feit ? is nog in de media geweest...

Five rabbis arrested for corruption, money laundering and organ trade

Citaat:
27 July 2009

Five rabbis were among the 44 persons arrested last week in Brooklyn and New Jersey. They allegedly acted like "crime bosses" in a massive money-laundering and illegal organ trading scandal, according to a New Jersey prosecutor. Several current and former mayors and New Jersey state assemblymen were also arrested in the operation.

The rabbis are suspected of organizing a money-laundering network that allegedly worked through charities in New Jersey, New York and Israel. The money reportedly came from a variety of sources, from a fraudulent bankruptcy claim to profits from selling fake designer handbags. The rabbis are Saul Kassin, 87, chief rabbi of Sharee Zion Synagogue in Brooklyn; Eliahu Ben Haim, 58, the principal rabbi of Congregation Ohel Yaacob in Deal, New Jersey; Edmond Nahum, 56, of Deal Synagogue; Mordchai Fish, 56, of Congregation Sheves Achim in Brooklyn; and New York resident Rabbi Levy Izhak Rosenbaum, 58. The latter allegedly tried to orchestrate the sale of human kidneys bought for $10,000 from poor donors in places like India and Eastern Europe on the black market for up to US$ 180,000.

"The fact that we arrested a number of rabbis does not make this a religiously motivated investigation," Weysan Dun, special agent in charge of FBI’s office in Newark, said at a news conference. "It is not a politically motivated investigation. It is about crime, corruption, arrogance and a shocking betrayal of public trust." District Attorney Ralph Marra also stressed that the suspects' religion was irrelevant, and that all the suspects knew the money they were laundering came from illegal sources. "These rings, led by clergymen, cloaked their extensive criminal activities behind a facade of rectitude," he pointed out.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 14:16   #16
straddle
Europees Commissaris

Standaard

De linken werken dus niet, sorry, blijkbaar staat de Institute of Historical Review op de zwarte lijst van de ADL staat.

Soit, al wat ik wilde zeggen is dat Bolsjevisme gedomineerd werd door joden. Is een historisch feit. Marx, Trostky, Lenin etc.

Maar we zijn idd aan het afwijken. Het ging over oekraiene en de verkiezingen, de context waarin dit rare verhaal van orgaan oogsten vandaan komt.

Laatst gewijzigd door straddle : 12 december 2009 om 14:20.
Oud 12 december 2009, 14:20   #17
driewerf

Standaard

Citaat:
ah, ik merk nu pas dat IHR op de zwarte lijst staat van het ADL. http://www.********/main/journal.shtml

Soit, al wat ik wilde zeggen is dat Bolsjevisme gedomineerd werd door joden. Is een historisch feit. Marx, Trostky, Lenin etc.
Lenin heeft geen enkele joodse band. Hij was van Tataarse afkomst.
Marx kwam uit een joodse familie, waarvan zijn vader of zijn grootvader zich tot het christendom had bekeerd.
Overigens waren ze alle drie atheïsten.

Laten we de Leon (né Bronstein) zelf hierover aan het woord:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leon Trotski
Gedurende drieënveertig jaar van mijn bewuste leven ben ik een revolutionair gebleven; gedurende tweeënveertig ervan heb ik gevochten onder het vaandel van het marxisme. Als ik helemaal opnieuw zou moeten beginnen zou ik natuurlijk proberen enkele fouten te vermijden, maar de grote lijn van mijn leven zou onveranderd blijven. Ik zal sterven als proletarisch revolutionair, als marxist, als dialectisch materialist, en derhalve als onverzoenlijk atheïst. Mijn geloof in de communistische toekomst van de mensheid is niet minder vurig, het is zelfs sterker vandaag, dan het was in de dagen van mijn jeugd.
Later vulde hij zijn testament aan met volgende passage
Citaat:
De aard van mijn ziekte (hoge en stijgende bloeddruk) is zodanig — wat ik ervan begrijp — dat het einde plotseling moet komen, waarschijnlijk — nogmaals, dit is mijn eigen veronderstelling — door een hersenbloeding. Dit is het best mogelijke einde dat ik mij kan wensen. Het is echter mogelijk dat ik me vergis (ik heb geen verlangen speciale boeken over het onderwerp te lezen en de artsen zullen natuurlijk niet de waarheid vertellen). Mocht de sclerose een langdurig karakter aannemen, waardoor ik bedreigd zou worden door lang aanhoudende invaliditeit (op het moment voel ik, daarentegen, een golf van geestelijke energie dankzij de hoge bloeddruk, maar dit zal niet lang duren), dan behoud ik mij het recht voor om zelf het tijdstip van mijn dood te bepalen. Deze ‘zelfmoord’ (als zo’n term passend is in dit verband) zal in geen enkel opzicht een uitdrukking of uitbarsting van wanhoop of vertwijfeling zijn. Natasha en ik hebben meer dan eens gezegd dat iemand een zodanige fysieke toestand kan bereiken dat het beter zou zijn het eigen leven te bekorten, of, juister, het te langzame sterfproces te versnellen... Maar hoe de omstandigheden van mijn dood ook zullen zijn, ik zal sterven met een ongeschokt geloof in de communistische toekomst. Dit geloof in de mens en zijn toekomst geeft me nog steeds zo’n enorme vechtlust als niet gegeven kan worden door om het even welke religie.

http://www.marxists.org/nederlands/t...0testament.htm

Laatst gewijzigd door driewerf : 12 december 2009 om 14:24.
Oud 12 december 2009, 14:33   #18
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Nogmaals, 25.000 kinderen verplaatsen, doden en dat in Israël k�*n eenvoudig niet. Dit ruikt naar een poging - een niet al te intelligente poging - om de Joden als groep te discrimineren.
Natuurlijk is er in Israël behoorlijk wat mis, getuige het feit dat zelfs behoudende politici achter het Palestijnse front gaan staan.
Ik vraag me af of de Staat Israël competent genoeg is zichzelf in stand te houden. Momenteel lijkt het er niet op. Israël opzadelen met dit soort ridicule berichten lijkt me betrekkelijk zinloos. Alleen het logistieke element in de hele zaak maakt het feit op zich onmogelijk.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 12 december 2009 om 14:33. Reden: grammatica/typo
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 14:36   #19
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Nogmaals, 25.000 kinderen verplaatsen, doden en dat in Israël k�*n eenvoudig niet. Dit ruikt naar een poging - een niet al te intelligente poging - om de Joden als groep te discrimineren.
Natuurlijk is er in Israël behoorlijk wat mis, getuige het feit dat zelfs behoudende politici achter het Palestijnse front gaan staan.
Ik vraag me af of de Staat Israël competent genoeg is zichzelf in stand te houden. Momenteel lijkt het er niet op. Israël opzadelen met dit soort ridicule berichten lijkt me betrekkelijk zinloos. Alleen het logistieke element in de hele zaak maakt het feit op zich onmogelijk.
Het aantal zal misschien niet kloppen maar zoals ik al zei, gebeuren er meer transplantaties dan dat er donoren zijn, dus er klopt iets niet. Daarom moeten er regels en wetten komen op zen minst.
Oud 12 december 2009, 14:43   #20
driewerf

Standaard

Citaat:
Het aantal zal misschien niet kloppen maar zoals ik al zei, gebeuren er meer transplantaties dan dat er donoren zijn, dus er klopt iets niet. Daarom moeten er regels en wetten komen op zen minst.
Uit één dode kunnen ze meer dan één orgaan halen, hé slimme.
Een verkeersdode levert al gauwkes een hart, 2 nieren, een lever, huid en beenmerg op.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be