![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() An international Israeli conspiracy to kidnap children and harvest their organs is gathering momentum as another shocking story divulges Tel Aviv's plot to import Ukrainian children and harvest their organs.
The story brings to light the fact that Israel has brought some 25,000 Ukrainian children into the occupied entity over the past two years in order to harvest their organs. It cites a Ukrainian man's fruitless search for 15 children who had been adopted in Israel. The children had clearly been taken by Israeli medical centers, where they were used for 'spare parts'. http://www.presstv.ir/detail.aspx?id...onid=351020606 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een soortgelijk verhaal dook een aantal jaren geleden op toen er geruchten gingen over leverantie van Jemenitische kinderen aan de VS om in de jaren '50 te dienen als proefmateriaal voor hun kernproeven in New Mexico en Nevada.
De Israëlische zangeres heeft geprobeerd - als Yemenitische - iets van de waarheid boven tafel te krijgen, iets dat naar mijn weten nooit is gebeurd. Nu weer kinderen uit de Ukraïne. Zijn hiervoor harde bewijzen te vinden? Ik weet wel dat er een uitgebreide orgaanhandel bestaat, met name van organen uit de Volksrepubliek China. Maar een transplantatie moet binnen 8 uur plaatsvinden, de tijd is te kort om er echt een handel van te maken. Incidenteel gebeurt het in de VS.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 12 december 2009 om 00:03. Reden: aanpassing |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wat ik wel weet is dat er niet zoals in de beschaafde wereld een herkomst moet aangegeven worden bij transplantatie. En er maar 3,5% van alle inwoners zich opgegeven hebben voor donatie. En er meer transplantaties zijn dan donoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is m.i. een gefabriceerd verhaal, het ontbreekt aan bewijzen.
De vraag voor mij is echter: wie fabriceert en/of verspreidt zulk een absurd verhaal? In Oekraiene woedt op dit ogenblik een verkiezingsstrijd, en de joodse kwestie ligt zeer gevoelig in de Oekraiene gezien de geschiedenis (de Holodomor) en gezien de huidige suprematie van de joden in politiek, zakenleven en criminele activiteit (die 3 zijn gewoon met elkaar verstrengeld aldaar). Het kan natuurlijk wel zo zijn dat dit verhaal in de wereld is gestuurd door een paar joodse criminelen zelf :''controleer de oppositie door ze te leiden (en in discrediet te brengen). Het zou niet de eerste keer zijn. Laatst gewijzigd door straddle : 12 december 2009 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Het is niet het eerste bericht dat ik over orgaanhandel lees in Israel. Zou me niet verbazen dat er een zwart marktje in bestaat omdat er geen wetten of regels voor zijn aldaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik zie daar toch vooral een netwerk van mafieuze families en connecties. Is er een van de oligarchen of politieke sterke mannen/vrouwen die Joods is? Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
40/59 leden van Stalin's Centraal Committee van de Communistische Partij waren joods. De holodomor wordt toegeschreven aan Stalin en zijn gang uiteraard. 90% van de macht en het geld is in handen van joodse groepen. Laatst gewijzigd door straddle : 12 december 2009 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, over welk CC heb je het? Over dat van 1917? Dan was dat het CC dat onder leiding van Lenin stond. Na 1924 neemt Stalin de macht over, en hij gaat in de daaropvolgende 20 jaar voortdurend leden van het CC laten vermoorden of opsluiten. Wat onmiddellijk maakt dat je onmogelijk over hét CC. http://nl.wikipedia.org/wiki/Centraa...A9_van_de_CPSU
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hier se: uit het Institute for Historical Review, :
Bron:http://www.********/jhr/v14/v14n1p-4_Weber.html Er zijn genoeg degelijke bronnen. Tijd dat ge eens echt wat geschiedenis gaat leren. Citaat:
Laatst gewijzigd door straddle : 12 december 2009 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Uw bronlink word gecensureerd door het zionistische verbod in het forumprogramma
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwarte markt zeg je...25000 kinderen? Hier heb je een serieuze infrastructuur voor nodig die al lang aan het licht zou zijn gekomen. Bewijzen kerel. Maar dit stinkt weer enorm. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Raar verhaal : heeft dit te maken met dit feit ? is nog in de media geweest...
Five rabbis arrested for corruption, money laundering and organ trade Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() De linken werken dus niet, sorry, blijkbaar staat de Institute of Historical Review op de zwarte lijst van de ADL staat.
Soit, al wat ik wilde zeggen is dat Bolsjevisme gedomineerd werd door joden. Is een historisch feit. Marx, Trostky, Lenin etc. Maar we zijn idd aan het afwijken. Het ging over oekraiene en de verkiezingen, de context waarin dit rare verhaal van orgaan oogsten vandaan komt. Laatst gewijzigd door straddle : 12 december 2009 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
![]() Citaat:
Marx kwam uit een joodse familie, waarvan zijn vader of zijn grootvader zich tot het christendom had bekeerd. Overigens waren ze alle drie atheïsten. Laten we de Leon (né Bronstein) zelf hierover aan het woord: Citaat:
Citaat:
http://www.marxists.org/nederlands/t...0testament.htm
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 12 december 2009 om 14:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Nogmaals, 25.000 kinderen verplaatsen, doden en dat in Israël k�*n eenvoudig niet. Dit ruikt naar een poging - een niet al te intelligente poging - om de Joden als groep te discrimineren.
Natuurlijk is er in Israël behoorlijk wat mis, getuige het feit dat zelfs behoudende politici achter het Palestijnse front gaan staan. Ik vraag me af of de Staat Israël competent genoeg is zichzelf in stand te houden. Momenteel lijkt het er niet op. Israël opzadelen met dit soort ridicule berichten lijkt me betrekkelijk zinloos. Alleen het logistieke element in de hele zaak maakt het feit op zich onmogelijk.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 12 december 2009 om 14:33. Reden: grammatica/typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Een verkeersdode levert al gauwkes een hart, 2 nieren, een lever, huid en beenmerg op.
![]() |