![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel hiermee dat ze nog niet werken. Waar ze moeten zitten is wat ik bedoel.
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#783 |
Banneling
|
![]() Dan ken je ook het antwoord op je eigen vraag
"Hoe zou dat toch komen é..." Het artikel is nogal duidelijk. http://www.hbvl.be/limburg/18pct-lim...chtonen-2.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is wel spijtig dat ze geen link geeft naar het onderzoek zelf. "dat klanten niet door allochtonen willen worden bediend" is één van de redenen die ondernemers aanhalen. Dit is zeker geen conclusie die de onderzoekers maken. Dit staat toch duidelijk in het artikel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet goed waarom ik een link zou moeten hebben van het onderzoek; terwijl illwill dit artikel aanhaalde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik ervan overtuigd ben dat iedereen ondertussen wel weet waarom dit zo is. Daar gaat de topic nm over...
Hoeveel criminele feiten moet ik in deze topic nog plaatsen vooralleer je vind dat ik er genoeg heb geplaatst ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 12 december 2009 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarvoor hebben te veel mensen te veel vooroordelen. Net die vooroordelen is de reden waarom zoveel werkgevers geen allochtonen in dienst willen nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hbvl.be/limburg/18pct-lim...chtonen-2.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb niets tegen allochtonen.
Wel steeds een hekel achter die roeping voor meer erkenning, wijzend naar islam. 't is hier goe voor iedereen, maar het moet goed en leefbaar blijven voor iedereen. Constant iet nieuw willen en steeds verder over de lijn gaan? neeje merci
![]() |
#795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je hoeft zo geen toon aan te slaan. Dit draagt niet echt bij tot de discussie of tot je argumenten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op naar de volgende kinderdoder. Nog niet uitgelachen over de "cultuur" van dit superieure (volgens sommigen alhier dan) volkje? Vorig jaar 13 juli: Leen Dayer , 20 jaar, reed samen met haar vriendin op de fiets naar huis op de terugweg van een fuif, toen Vik N. hen aanreed en vluchtmisdrijf pleegde. Leen Dayer stierf...De man verklaarde aan de rechtbank dat hij door oververmoeidheid in slaap was gesukkeld. Hij dacht dat hij een paaltje of vuilbak geraakt had. Eventule intoxicatie kon dus niet worden vastegesteld. De rechtbank stelde dat hij ondanks zijn oververmoeidheid toch alert en vindingrijk genoeg was om te proberen alle sporen van de aanrijding te wissen. Door een tip van Carglass kon hij worden opgepakt. Nu de uitspraak: De 25-jarige Vik N. is door de politierechtbank van Hasselt veroordeeld tot zes maanden cel met uitstel, een werkstraf van 125 uren, een geldboete van 1.375 euro en vijf maanden rijverbod voor het doodrijden van de 20-jarige Leen Dayers op 13 juli 2008. Geen dag in de gevangenis dus.... Kijk zo doet het superras dat. Geheel in lijn met het beleid van justitie in Belgie. Op naar de volgende. Kunnen we wéér lachen. Welkom in Belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie houdt je tegen? Je wilt toch niet tussen dat laffe volk met gekleurde justitie wonen? Wachtend tot je doorbreekt als rapper of voetballer? Zoek toch betere horizonten op! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is het wel handig om de verantwoordelijkheid bij de klant te leggen, misschien is dit niet eens waar. Ik werk voor een bedrijf met 700 werknemers die van over de hele wereld afkomstig zijn, niemand weigert hun diensten, en dan zou dit in Limburg wel zo zijn??? Let maar op je eigen toontje, die bevalt me ook niet steeds! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt dus een model ER zijn 1000 jobs, er zijn 5000 allochtonen werkloos en er zijn 5000 belgen werkloos Ze zoeken werk, en de regel is, 80% van de jobs gaan naar de twee, dus die hebben niet gelijke kansen op tewerkstelling wat is het gevolg voor de werkloosheid Een eenvoudige spreadsheet (ja je moet een klein beetje wiskunde kennen hoor) kom je op volgend resultaat Dan kom je als die 1000 jobs verdeeld zijn over die 10.000 werklozen dat er ongeveer 4600 allochtonen werkloos zijn en ongeveer 4400 belgen nog werkloos zijn Het verschil van 20% geeft dus met andere woorden dat er 400 allochtonen tewerkgesteld worden en 600 belgen. We gaan eens op die basis een tabelletje maken allo - belg 5000 5000 4600 4400 4200 3800 3800 3200 3425 2575 3070 1930 2650 1400 2180 820 1760 240 en vanaf 8300 aanwervingen heb je een probleem> je hebt geen belgen meer om aan te werven. Dus Artisjok: gezien er 4Miljoen belgen/allochtonen werken, en gezien er voldoende jobrotatie is van bvb 400.000 jobs per jaar, is er feitelijk geen 'zwaar' racisme op de arbeidsmarkt, want anders zouden alleen allochtonen nog werkloos zijn...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 13 december 2009 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |