![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Gouverneur
|
![]() Aangezien homosexualiteit niet op de voortplanting is gericht, maar geheel op het plezierige karakter van sex, wordt het door heel wat godsdiensten als een afwijking en zelfs als een misdaad tegen de Goddelijke Wet gezien. Het vermeerderen van het getal der Ware Gelovigen is de enige ware reden voor sex en wie daarvan afwijkt moet gestraft worden.
Geef mijn portie maar aan fikkie... die hemel wil ik niet. Zo overbevolkt met al die verplichte kindertjes die de enige reden zijn waarom je sex zou mogen hebben...
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://rainbowallianceopenfaith.home...oGayVerse.html Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar da's 'm wel vergeven, na die honderdduizenden jaren. ![]() PS, de jouwe ook, erg, hé? Nog iets? Laatst gewijzigd door filosoof : 12 december 2009 om 21:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Er is geen één enkele dier ooit bestaan die echt homosexueel was. Never. Hooguit bi. Flikkerbeest is fictie van homofielen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en ik moest niet eens ver zoeken. Beetje zielig.
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huh?
![]() JIJ voegt wat woorden toe naar eigen inzicht die er niet staan, en IK vlucht? Waarvan, waarheen, waarvoor, waar héb je het eigenlijk over?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Parlementslid
|
![]() Manneke, het gaat over de officiële Engelse tekst. Doe niet onnozel.
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwke, ik had het over Uwen 'vrij' vertaalde tekst, doe niet onnozel!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() Aangezien homoseksualiteit bij zowat alle diersoorten voort komt zou een diersoort waarbij geen homoseksualiteit bij voort komt af wijken van die norm.
Mensen die ouder worden dan 100 jaar wijken ook af van de norm, so what? Iedereen wijkt op een bepaald vlak af van een norm (te groot, te klein, te rosharig, te dik, te dun...)... Waarom fixeren op die ene norm om mensen te veroordelen en mensen die van een andere norm af wijken wel respecteren?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, dan kan ik met evenveel argumenten beweren dat meisjes die een rood kapje dragen en door een wolf helemaal worden opgegeten terug levend uit de maag van die wolf kunnen worden gehaald... "To experience" wordt trouwens vertaald door "ervaren", niet door "last hebben van". Ik ken heel veel homo- en lesbiennekoppels die "affectief" heel "complementair" zijn, en die van hun liefde voor elkaar dus geen "last hebben", maar er zich door gelukkig voelen. Een religie die het uiten van wederzijdse liefde (want dat zijn homoseksuele handelingen binnen een koppel, net zoals heteroseksuele handelingen binnen een koppel ook een uiting van hun wederzijdse liefde is) verwerpt is zelf verwerpelijk en "kan in geen geval worden goedgekeurd".
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 13 december 2009 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettemin is bij de mens heteroseksualiteit de norm en zijn de homoseksuelen de afwijking van die norm. Ik leg daar geen goed of kwaad in, het is gewoon zo. Ik fixeer niets of niemand en ik veroordeel niemand. Waarom stoort het u zo? Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 december 2009 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In de geneeskunde noemen we dit afwijkend, of het nu past in je overbevolkingsstrategie of niet. Laatst gewijzigd door xrc : 13 december 2009 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar staat de etiologie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik van uw redenering uitga moet ik ofwel respect hebben voor de norm en alleen de norm, of alleen het abnormale. Of moet ik er gewoon geen belang meer aan hechten? Wat een nonsens, toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() en ook wel ![]() ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 december 2009 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar dat is zo hoor.
de spijsvertering gebeurt bij homo's in de prostaat. dat weet iedereen toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U verwart homoseksueel gedrag met anale seks, terwijl beide begrippen helemaal geen synoniemen van elkaar zijn. By the way, door anale seks te doen zal je rectum en anus haar functie als spijsverteringorgaan niet verliezen, hoor. Net zoals je door de pijpen de andere functies van de mond ook niet verliest, en een penis waarmee je neukt, daarmee kan je ook nog steeds plassen... Sorry voor het directe taalgebruik, maar ik ben er niet mee begonnen...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zeg wel dat u zich enkel iets aan trekt van de "normen" die in uw kraam passen en andere "normen" helemaal negeert. U fixeert zich enkel op die bepaalde norm, om gedrag op te veroordelen, terwijl er nog heel wat "abnormaal" gedrag bestaat waar u waarschijnlijk geen problemen mee heeft (vb postzegels verzamelen of de mis voor gaan, want die hobby wordt ook maar door een minderheid uitgeoefend). Waarom veroordeelt u het ene gedrag dat door een minderheid wordt beoefend (en niet voldoet aan een norm) en niemand schade berokkent en beoordeelt u een ander gedrag dat evenzeer door een minderheid wordt uitgeoefend en evenmin schade berokkent niet? De basis waarop u het ene "abnormale" gedrag veroordeelt en het andere even "abnormale" gedrag niet is zeer arbitrair en om uw eigen gevleugelde woorden te gebruiken: pure nonsens. Men kan gedrag niet los zien van de mens, een mens kan niet geen gedrag vertonen. Kan men christen zijn los zien van christelijk gedrag? Als men christelijk gedrag (bidden, enz...) zou verbieden of veroordelen, zouden de christenen zich dan niet geviseerd voelen? Wel, als je homoseksueel gedrag veroordeelt dan voelen holebi's zich evenzeer geviseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw vergelijking met postzegels verzamelen gaat niet op. Maar u zegt dus weldegelijk dat er geen "arbitraire" grens kan zijn tussen het veroordelen van het ene abnormale, tegenover een tolerantie tov. het andere abnormale. Als we van die redenering uitgaan kunnen we ook zo goed als niets meer veroordelen en leven we temidden van het relativisme. Ik veroordeel homoseksualiteit omdat het een afwijkende vorm van seksualiteit is (net zoals bestialiteit, necrofilie,...) gericht op een biologische impuls, die we gemakshalve omschrijven als lust. |
|
![]() |
![]() |