![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3001 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 12 december 2009 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3002 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Joepieee!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3003 |
|
![]() ![]() Zelig van Woody Allen. Ik ben doorgaans niet wild van Allen-films, maar deze is bijzonder vermakelijk en intelligent. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3004 |
|
![]() ![]() Against the Dark met Steven Seagal. Ik ben doorgaans niet wild van Seagal-films, maar deze is bijzonder vermakelijk en intelligent. ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 12 december 2009 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3006 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze nacht filmmarathon gehouden:
![]() ![]() Believe the hype! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3007 |
|
![]() Een stuk beter dan the Dark Knight, naar mijn fascistische opinie
![]() Sieg heil!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3008 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen tijd om te kijken. Mijn fascistische opinie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3009 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3010 |
|
![]() ![]() Viel niet tegen, heeft zo zijn eigen charme. Doet hier en daar een poging tot een mad max achtige post-apocaliptische wereld, maar komt er niet helemaal. De overdaad aan enorme gevechtsmachines en het gemak waarmee velen worden gedood doen wel een beetje af aan de mytische status van de terminator, de meeste wapens lijken dan ook nog sterk op wat er heden ten dage beschikbaar is, en die waren volgens de Kyle Reese uit de eerste film niet goed genoeg. Dat het ontwerp van de meeste moordmachines afwijkt van hun voorkomen in de flashbacks uit deel 1 kan ik de makers niet kwalijk nemen (al zijn de motorfietsen een beetje suf), dat John Connor voor de lol eens zijn vader mag beschermen in plaats van andersom kan ik alleen maar toejuichen, en die andere gozer is ook wel grappig. Maar gaat geen klassieker worden, als het al geplande deel 5 eindigt met het terugsturen van Reese en we er verder nooit meer wat van horen vind ik dat prima, op naar de volgende geweldadige actiefilm met een te hoog budget.
![]() |
![]() |
#3011 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb net Mad Max 1 eens herbekeken en als je dat ook had gedaan, zou je zulke vergelijkingen niet durven maken, lijkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3012 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn sympathie voor die film is echt gegroeid. En ik ben normaal geen hype-man. Lord Of Rings, Pirates of the caribian, Titanic,... wat een kutfilms ![]() Maar The Dark Knight mag ik nu echt wel ![]() Batman Begins heeft 1 nadeel vind ik: het einde. Maar al bij al 2 topfilms. ![]() Alhoewel het niet zeker is of die er komt: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3013 | |
|
![]() Citaat:
Zei het wel dat ze niet proberen om het net zo over de top te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3014 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3015 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een budget voor twee kant-en-klare maaltijden was die eigenlijk wel goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het boek trok al op niks... kan je nagaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3017 |
Banneling
|
![]() [rec]2 gisteren in avant premiere.
Toch 2 keer omhooggesprongen van 't verschiet. ![]() * spoiler * Op t' eind wel een hele vieze eindscene. Yuk. Als je met de vriendin of vriend deze film gaat zien kan je het tongworstelen hierna wel vergeten voor een aanzienlijke tijd. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2009 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3018 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3019 | |
|
![]() Citaat:
Vooral The Dark Knight was werkelijk hilarisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zie naar een Batmanfilm uit de jaren 90, en speel er daarna THE DARK KNIGHT na af. Zie gewoon het verschil. Waar de oudere batmanfilms (Met eerst Keaton en daarna Val Kilmer als Batman) nog 2uur durende standaard filmpjes waren zonder dieptegang en met standaardverhaaltje waren gaat deze wel even heel verder. Ik heb eigenlijk nooit zulk film gezien dit decenium. Mar Adentro komt aardig in de buurt (de enige film ooit waar ik bij gehuild heb). Nuja, het decenium was ook ultra-zwak op filmgebied. - Als eerst hebben we de opkomst van de bullshitmovies (te veel om op te noemen). Voorbeeld? Zet je TV aan op vrijdagavond rond 21u op 2BE of VT4. - Daarna hadden we hypes zoals 'Lord of The Rings' en 'Pirates of the Caribbean'. - Ook een ergelijke trent zijn die sociale soaps. Jezus! ![]() En daarnaast hadden we nog de rampenfilms. The Day after Tomorrow, War of the worlds, 2012, ... om ter apocalyptischere... Zowiezo zijn alles films om ter spectaculairst geworden, zonder te letten op de inhoud. Ik denk meteen aan de Batman-tegengangers: Superman en Spiderman. Jezus ![]() Dan nog liever iets wat we vroeger al gezien hebben, en nu nog altijd goed is (DIE HARD 4.0, RAMBO 4, ROCKY BALBOA ...). Hopelijk komt er in de jaren '10 een nieuwe wind door movieland. Laatst gewijzigd door bgf324 : 16 december 2009 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |