Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Dit is
racisme 1 12,50%
islamhaat 6 75,00%
moslimhaat 2 25,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2009, 11:02   #121
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Is inmiddels al bekend wat die racistische uitspraken van die man nu precies zijn geweest?
Ik kan er natuurlijk overheen gelezen hebben, maar nergens kan ik terugvinden wat voor verbale gruwelijkheden die vermaledijde man nu precies tegen die eerbiedwaardige hoofddoekdraagster, wier tenen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid minstens zes meter zesenzestig lang zijn, heeft gebezigd.
Iemand?
Is je woordenschat onvoldoende en zou je die willen uitbreiden?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 11:04   #122
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Verschrikkelijk...gelukkig denkt niet iedere moslim zo!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 11:21   #123
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Is je woordenschat onvoldoende en zou je die willen uitbreiden?
Zoals gewoonlijk blijkt maar weer eens dat u niet in staat bent om ook maar één zinnige bijdrage aan welke discussie dan ook te geven. Het beantwoorden van vragen met infantiele wedervragen die verder totaal naast de kwestie zijn, en waarin u mensen impliciet het nodige probeert aan te wrijven, is dan weer wél iets waarin u uitblinkt. Nu ja, dat verbaast me inmiddels ook al niet echt meer van iemand die als islamapologetische trol bekend staat.

Mijn woordenschat is overigens ruimschoots voldoende, de uwe blijkbaar niet.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 12:31   #124
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals gewoonlijk blijkt maar weer eens dat u niet in staat bent om ook maar één zinnige bijdrage aan welke discussie dan ook te geven. Het beantwoorden van vragen met infantiele wedervragen die verder totaal naast de kwestie zijn, en waarin u mensen impliciet het nodige probeert aan te wrijven, is dan weer wél iets waarin u uitblinkt. Nu ja, dat verbaast me inmiddels ook al niet echt meer van iemand die als islamapologetische trol bekend staat.

die zit!
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 12:36   #125
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Wat is daar zo erg aan. Je kunt best iemand respecteren, zonder z'n idiote religie te respecteren. Ik voel zelfs medelijden dat ze zo door hun ouders zijn gehersenspoeld dat ze het geloof nooit hebben kunnen afschudden. Wat wel onvergeeflijk is dat zij hun kinderen met diezelfde nonsens indoctrineren, terwijl zij als eersten beter zouden moeten weten!
da's de reden waarom de islam niet langer een godsdienst maar een totalitaire ideologie zou moeten genoemd worden.
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 13:22   #126
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
da's de reden waarom de islam niet langer een godsdienst maar een totalitaire ideologie zou moeten genoemd worden.
Dat is het ook; net zoals het Christendom voor de verlichting dit was.
Islam heeft juridische, maatschappelijke en politieke richtlijnen,wat niet wil zeggen dat iedere moslim ernaar streeft dit als dusdanig in praktijk te brengen.

Maar de groep die dit wel wil groeit en daar is vooral politiek links stekeblind voor.
Oud 14 december 2009, 13:55   #127
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waarom zou ik respect moeten voelen voor een gedachtengoed wat vrouwen verplicht zich te bedekken om geen aanleiding te geven aan mannen?
Ik leef in een land met een andere cultuur, wat daar anders over denkt,mannen zijn zelf verantwoordelijk voor hun seksueel gedrag, de wet beschermt vrouwen tegen ongewenste handelingen, niet Allah en dat wil ik zo houden!

Wacht even, je weet niet waar hijab over gaat, dat is wel jammer, maar als je er niets van begrijpt dan gelieve niet te veroordelen, en als je jouw cultuur wilt verdedigen, dan je het niet doen door de andere te ondermijnen.

Waarom hijab?

Leer een beetje van deze vrouw
http://www.youtube.com/watch?v=UnRUzAV_n-k

Laatst gewijzigd door porpo : 14 december 2009 om 14:00.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 14:26   #128
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht

Wacht even, je weet niet waar hijab over gaat, dat is wel jammer, maar als je er niets van begrijpt dan gelieve niet te veroordelen, en als je jouw cultuur wilt verdedigen, dan je het niet doen door de andere te ondermijnen.

Waarom hijab?

Leer een beetje van deze vrouw
Ik weet heel goed waar de hoofddoek over gaat, en ik ondermijn niets door erop te wijzen dat dit gedachtengoed in stijd is met de wettelijke rechten van vrouwen hier. Dat u dit niet bevalt verbaast me uiteraard niet, maar uw belerend toontje laat je beter achterwege.
Oud 14 december 2009, 14:39   #129
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Taqiyya teneinde te trachten het islamitische apartheidssysteem salonfähig te maken.
Oud 14 december 2009, 14:42   #130
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Taqiyya teneinde te trachten het islamitische apartheidssysteem salonfähig te maken.
Lees er wat over, ipv maar je eigen vooroordeel erover te geloven:http://en.wikipedia.org/wiki/Taqiyya

Zoiets betaat ook in het christendom.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 14:47   #131
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet heel goed waar de hoofddoek over gaat, en ik ondermijn niets door erop te wijzen dat dit gedachtengoed in stijd is met de wettelijke rechten van vrouwen hier.
Welke wettelijke rechten, dat de vrouw wel halfnaakt mag doen, maar niet bedekt? Dat de vrouwen hun religie niet mogen praktiseren? Welke wettelijke recht?

Bedoel je onderdrukken van vrouwen die hoofddoek dragen, hoofddoek verbieden, en het opleggen van niet dragen van boerka en boerkini enzovoort?

Citaat:
Dat u dit niet bevalt verbaast me uiteraard niet, maar uw belerend toontje laat je beter achterwege.
Je zegt hiermee echt niets. Dit legt alles uit:
http://www.youtube.com/watch?v=rXEfmOeh_PQ
Bekijk het heel goed

Dit ook

En Dr. Lisa Killinger legt dat uit op haar manier
http://www.youtube.com/watch?v=4PXEBro8ymc

Laatst gewijzigd door porpo : 14 december 2009 om 14:47.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 14:52   #132
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Lees er wat over, ipv maar je eigen vooroordeel erover te geloven:http://en.wikipedia.org/wiki/Taqiyya

Zoiets betaat ook in het christendom.
En jawel, daar komt hij weer aankakken met een "ja maar de christenen bladibladibla ook", zodat men er inmiddels de klok op gelijk kan zetten. Sterker nog, onze filosoof van lik-mijn-vestje is wat dat betreft nauwkeuriger dan de meest precieze cesiumklok.

We hebben het hier over de islam filosoof. Open wat mij betreft een miljoen draden over wat u allemaal niet aanstaat aan christenen en de christelijke kerken, gebruiken enz enz, maar hou toch eens op met dat eeuwige geleuter over drie keer niks dat bovendien geen ene reet met het onderwerp te maken heeft, trol.
Oud 14 december 2009, 22:21   #133
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:

Zo is dat Sus!
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 22:39   #134
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Welke wettelijke rechten, dat de vrouw wel halfnaakt mag doen, maar niet bedekt? Dat de vrouwen hun religie niet mogen praktiseren? Welke wettelijke recht?

Bedoel je onderdrukken van vrouwen die hoofddoek dragen, hoofddoek verbieden, en het opleggen van niet dragen van boerka en boerkini enzovoort?

Je zegt hiermee echt niets. Dit legt alles uit:
http://www.youtube.com/watch?v=rXEfmOeh_PQ
Bekijk het heel goed

Dit ook

En Dr. Lisa Killinger legt dat uit op haar manier
http://www.youtube.com/watch?v=4PXEBro8ymc
Daar gaat u de mist in; ookal loopt een vrouw naakt over straat dan nog beschermt de wet haar tegen mannen die menen dat dit aanleiding is om vrouwen lastig te vallen! Lees uw koran nog eens; de profeet vond het nodig vrouwen die buiten de omheining van steden de latrines bezochten te beschermen tegen opdringerige mannen en adviseerde daarom het bedekken van hun BOEZEM EN SIERADEN, ondertussen is er wel wat veranderd en zeker hier beschermt de wet, niet Allah, gelukkig maar!
De hoofddoek is dus totaal overbodig, of je dit nu draagt of niet, mannen zijn zelf verantwoordelijk voor hun seksueel gedrag en dit is bij wet vastgelegd, niet dat vrouwen die zichzelf maar horen te bedekken!
Maar blijkbaar hebben moslima's minder rechten, en dragen zij nog steeds de verantwoordelijkheid voor seksueel gedrag van mannen; de guillotine van vrouwenrechten moet hun beschermen tegen heren die vrouwen niet respecteren en zichzelf niet kunnen beheersen.
Oud 14 december 2009, 23:40   #135
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja...daar raakt u aan een gevoelig punt, wettelijk heb je al die vrijheden, maar je ziet de omgekeerde beweging, tentoonstellingen worden verboden, cartoons leiden tot boycot en hevige protesten, wie een foute film maakt wordt vermoord en/of bedreigt,wij verliezen vrijheden die jaren vanzelfsprekend waren onder druk van islam. Dat is fout;dat is de overheersing door agressie en angst opgedrongen aan mensen die niets met islam te maken hebben.
Zo is het en dat werkt steeds meer afkeer in de hand - politici staan er bij en kijken er naar en doen NIKS (behalve degenen die het onderwerp ook maar ter sprake durft te brengen in de racistische hoek drukken), het minste wat van die 'leiders' die dan nog betaald worden door de belastingbetaler, verwacht kan worden is dat er op zn minst over gepráát mag worden, dat er een grens wordt vastgelegd van 'tot hier en niet verder, zó doen wij het hier en we verwachten van om het even wie hierheen komt om wat voor reden dan ook, dat er aangepast wordt aan onze wetten en regels, niet andersom', we zijn zelf uit de middeleeuwen gesukkeld met veel ellende, vallen en opstaan, bloedvergieten en geweld in een niet zo héél ver verleden, onze voorgangers hebben gestreden voor de rechten en vrijheden die we hebben, aan ons is het om ze te bewaren en door te geven aan degenen die na ons komen, niet de klok een paar eeuwen terugdraaien!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 23:44   #136
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En jawel, daar komt hij weer aankakken met een "ja maar de christenen bladibladibla ook", zodat men er inmiddels de klok op gelijk kan zetten. Sterker nog, onze filosoof van lik-mijn-vestje is wat dat betreft nauwkeuriger dan de meest precieze cesiumklok.

We hebben het hier over de islam filosoof. Open wat mij betreft een miljoen draden over wat u allemaal niet aanstaat aan christenen en de christelijke kerken, gebruiken enz enz, maar hou toch eens op met dat eeuwige geleuter over drie keer niks dat bovendien geen ene reet met het onderwerp te maken heeft, trol.
Jawel hoor, steeds dezelfde mantra, alsof iedereen ófwel islamiet ófwel christen zou moeten zijn.
Zijn klokje is wel nauwkeurig, maar nog niet zo precies als een 'Zwitsers' uurwerk hahaha.
Oud 14 december 2009, 23:53   #137
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jawel hoor, steeds dezelfde mantra, alsof iedereen ófwel islamiet ófwel christen zou moeten zijn.
Zijn klokje is wel nauwkeurig, maar nog niet zo precies als een 'Zwitsers' uurwerk hahaha.
hoe verklaar jij je moslim,islam obsessie?
Oud 15 december 2009, 00:02   #138
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
hoe verklaar jij je moslim,islam obsessie?
Obsessie? Afkeer van een onderdrukkende, discriminerende, mensonterende ideologie zal je bedoelen?

Wel, ik kan je dat in het lang en breed gaan beginnen uitleggen, ik zal dat eens doen als je langskomt remember?, maar ik vrees dat het langs je heen gaat.
Je hoeft maar te kijken naar islamitische landen, het 'lot' van de mensen aldaar, vooral de minderwaardigheid van de vrouw, het discrimineren van anders- en niet-gelovigen, de 'voorschriften' in hun handleiding; hoe, waar en wanneer anderen om te brengen, te haten, de indoctrinatie, het verbod' om uit het geloof te stappen met bestraffing van de dood etc etc etc...
Ik zou zeggen; léés eens wat islamitische geschriften, de originele, de áchte, je zal versteld staan...
Oud 15 december 2009, 00:15   #139
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
...en dat werkt steeds meer afkeer in de hand...

Steeds meer?

Maar waaruit blijkt die toegenomen afkeer dan?

De partij die haar handelsmerk meer en meer maakt van islamofobie/immigratiestop staat toch op flinke verliezen dacht ik.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 00:22   #140
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Steeds meer?

Maar waaruit blijkt die toegenomen afkeer dan?

De partij die haar handelsmerk meer en meer maakt van islamofobie/immigratiestop staat toch op flinke verliezen dacht ik.
Nouw, dat is een ander paar mouwen, probeer de 'racistische' Vlaming' maar eens aan het verstand te brengen dat hij 'racistisch' is - en hen daar ook effectief zo veel en zo graag mogelijk voor vervolgen - dan schijten ze toch in hun broek, nietwaar? Dat heeft blijkbaar effect! Niemand wil toch als 'racist' versleten worden?

Maar in Nederland zie ik Wilders steeds meer aan aanhang winnen, in Londen demonstraties tegen mosketen en aanverwanten, in Zwitserland dat minarettenverbod e.d. - Europa ontwaakt - of zijn dat de laatste 'stuiptrekkingen' vlak voor de algehele capitulatie?
Zeg jij het maar Eberhard?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be