![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ja , ikan iemand vragen , maar waarom zouik ?? 3) Natuurlijk , mochtdichtbijzijnste rotzooi verkopen , ja , danwandel 1000m met plezier !! 4) Mocht Aldii of carrefour opzondag zijn , helaas niet !! Anders , ikneem de bus voor , wegens 3km !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 december 2009 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mogelijkheden genoeg zoals ik al heb gezegd. En jij zit toch altijd thuis of niet dus heb je sowieso al de tijd genoeg om steeds aan je gerief te geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En bij mijn weten verkopen ze in de molecule geen verse groenten...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Belbus rijdtniet naar overal , is geen taxi !!
2) Taxi , TE DUUR !! ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Herr Flick , onze eigenstecultuur mag/hoeft nietverdwijnen !! Naastmekaar levenmoet kunnen ![]() Wel voormezelf PERSOONLIJK: kerk(gebouw) absoluut niet hetmijne !! Verdwijnen die (ooit) , tja , .... ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Algemeen: moslimsop westerse feestdagen winkel openhouden , handig , zondermeer !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Ha, ik wil jou die 'moslims' taken zien laten uitvoeren op christelijke feestdagen, je zal mogen wachten tot je een ons weegt, daar verwed ik alles op wat ik bezit! Er kunnen op feestdagen tal van taken uitgevoerd hebben die niets met die feestdagen zelf te maken hebben. Er zijn trouwens heel wat ongelovige "etnische Vlamingen" die ook helemaal niet mee vieren aan christelijke feestdagen. Pasen en 15 augustus zijn voor mij ook gewoon 2 extre vakantiedagen (als ik dan niet moet werken, want ik werk in de zorgsector).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kunnen er tal van 'taken' overgenomen worden op religieuze feestdagen die niets betekenen voor anders- of niet gelovigen, maar zo had ik het niet begrepen en zo bedoelde ik het dan ook niet, ofwel had U mij verkeerd begrepen ofwel ik U, maar ik bedoelde wel degelijk 'taken' die horen bij die religieuze feesten, niet iemand anders' taken 'overnemen' omdat zij geen voeling hebben met die feesten. Het spreekt voor zich dat er genoeg mensen zijn die inspringen voor een ander zodat die ander kan 'deelnemen' aan zijn/haar religieus feest, zodoende vrij is op die dagen en vice versa, dát zie je me nergens ontkennen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de laatste berichten hebben de studenten ondertussen zelf een boom gekocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat mag perfect aangezien dat net als een hoofddoek een individuele geloofsuiting is die niet opgelegd is vanuit de school.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 december 2009 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikkoop waar IK wil !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is een leuk grapje in de stijl van deze draad:
(bron onbekend, is mij toegestuurd) Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij mogen er vegetariers, moslims , homo`s etc zijn geen probleem, maar ze moeten mij als carnivoor ook niet in de weg lopen. maw ze moeten nie komen zeggen wat ik mag eten, en wat niet. En ook niet wat ik mag drinken en wat niet, als ik op restaurant zit en met mijne velo ben, dan drink ik wat ik maar wil, wijn, bier, digestief, het enige dat mij gaat stoppen is de hoeveelheid poen in mijn portefeuille of een opkomend gevoel van zattigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |