Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2009, 22:56   #41
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
uw punt zijnde?

.
Take a wild guess! Maar ja als "linksmensch" zijnde zal dat geen gemakkelijke opdracht zijn.
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 10:33   #42
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Take a wild guess! Maar ja als "linksmensch" zijnde zal dat geen gemakkelijke opdracht zijn.
Ik ben helemaal niet links, integendeel.

Leg aub eens duidelijk uit ipv rond de pot te draaien.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 17:00   #43
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

DonQuiSjot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ben jij dat in de spiegel of ga jij ook graag kruisjes in brand steken met een omgekeerde patatzak op je hoofd???
Wat voor b*llsh*t is dat nu weer !
Kijk, als ik Joden haat, dan zou ik wel een grondige reden hebben.
Het gaat hem hier niet om Joden. Om Zionisten trouwens.
Waarom zou ik een volk haten die ik niet ken?

Ik heb u zonet uitgelegd, Rotshilds=zionisten.
En voor wat zij onze wereld aandoen, haat ik ze, dat klopt.

Totaal iets anders dan Jodenhaat. Jodenhaat is een term dat men uitgevonden heeft na de WO2 om de zionisten in te dekken. En nog steeds, terwijl zij nederzettingen bouwen, mag je geen kritiek geven.

So, gimme no b*llsh*t!

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 17:31   #44
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot Bekijk bericht
Waarom zou ik een volk haten die ik niet ken?

Ik heb u zonet uitgelegd, Rotshilds=zionisten.
En voor wat zij onze wereld aandoen, haat ik ze, dat klopt.

Totaal iets anders dan Jodenhaat. Jodenhaat is een term dat men uitgevonden heeft na de WO2 om de zionisten in te dekken. En nog steeds, terwijl zij nederzettingen bouwen, mag je geen kritiek geven.

So, gimme no b*llsh*t!
U mikt op de verkeerde, het zijn de jesuïten die van alles de wereld aandoen.

Joden staan meer in de schijnwerpers dan andere volken, dit is al zo lang zo, juist door anti-semitisme.
Oud 15 december 2009, 19:21   #45
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Joden staan meer in de schijnwerpers dan andere volken, dit is al zo lang zo, juist door anti-semitisme.
Welk antisemitisme?
Oud 15 december 2009, 19:38   #46
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
U mikt op de verkeerde, het zijn de jesuïten die van alles de wereld aandoen.
Tiens. Echte schurken he die Jezuieten.

Hoeveel Jezuieten zitten er her en der in centrale banken, en in gewone banken?? Controleren de Jezuieten ook de pers en de media, de juridische sector, de VS politici?? Bepalen de Jezuieten ook de buitenlandse VS politiek? Hebben de jezuieten ook wetten die ervoor zorgen dat ge geen enkele kritiek moogt uiten naar hen, is er zoiets als 'antijezuitisme''?

Hebben de jezuieten ook de filmindustrie en hollywood in handen? Hoeveel jezuietenvervolgingsfilms zijn er al uitgebracht geweest?
Oud 15 december 2009, 20:36   #47
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Tiens. Echte schurken he die Jezuieten.

Hoeveel Jezuieten zitten er her en der in centrale banken, en in gewone banken?? Controleren de Jezuieten ook de pers en de media, de juridische sector, de VS politici?? Bepalen de Jezuieten ook de buitenlandse VS politiek? Hebben de jezuieten ook wetten die ervoor zorgen dat ge geen enkele kritiek moogt uiten naar hen, is er zoiets als 'antijezuitisme''?

Hebben de jezuieten ook de filmindustrie en hollywood in handen? Hoeveel jezuietenvervolgingsfilms zijn er al uitgebracht geweest?
Ga eens wat meer opzoekwerk doen.
Oud 15 december 2009, 20:40   #48
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Ze hebben veel macht, maar ga alstublieft niet overdrijven.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 20:41   #49
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ga eens wat meer opzoekwerk doen.
maw, ge kunt er gewoon geen enkel antwoord op geven zonder uw eigen ongeinformeerdheid mee bloot te leggen.

antwoord eens deftig aub als je ons van iets wil overtuigen.
Oud 15 december 2009, 20:44   #50
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ze hebben veel macht, maar ga alstublieft niet overdrijven.
Jezuieten, chemtrails, aliens enz het is allemaal zever om ons af te leiden van de echte problemen.
Oud 16 december 2009, 08:48   #51
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jezuieten, chemtrails, aliens enz het is allemaal zever om ons af te leiden van de echte problemen.
en de echte problemen zijn vnl. het gevolg van het feit dat onze wereld gestuurd wordt door mensen die de meerderheid van de bevolking zien als gebruiksvoorwerpen en enkel interesse hebben in het doen draaien van hun economische macht. Economie die enkel gericht is op het verhogen van een klein groepje's financiën daar ligt een zwaartepunt van onze moeilijkheden.
Zo van die mensen die hun leven allesovertreffend vinden en geen blik werpen op een toekomst 100 jaar verder.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 09:46   #52
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben helemaal niet links, integendeel.

Leg aub eens duidelijk uit ipv rond de pot te draaien.
Ok, of dan misschien extreem-rechts, maar ik ken geen mensen uit de centrum-rechts en rechts die het opnemen voor die terroristen. In Nederland is bijna elke partij aan de rechterzijde van het politieke spectrum(uitgezonderd de neonazistische NVU) "pro-Israël". Enkel de Pvda, Groenlinks, SP en een deel van D'66 kiezen de kant van de palestijnen.
Oud 16 december 2009, 09:50   #53
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot Bekijk bericht
!
"Zionisten" zijn ook Joden. Dus ga nou niet idioot staan doen. Uw NWO-theoriëen worden vanwege hun antikapitalistische en antiJoodse retoriek ook graag gesmaakt in de Arabische wereld. Voor mij is het duidelijk welke belangen u dient.
Oud 16 december 2009, 10:22   #54
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
"Zionisten" zijn ook Joden. Dus ga nou niet idioot staan doen. Uw NWO-theoriëen worden vanwege hun antikapitalistische en antiJoodse retoriek ook graag gesmaakt in de Arabische wereld. Voor mij is het duidelijk welke belangen u dient.
U bent echt grappig

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu
Oud 16 december 2009, 10:24   #55
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
en de echte problemen zijn vnl. het gevolg van het feit dat onze wereld gestuurd wordt door mensen die de meerderheid van de bevolking zien als gebruiksvoorwerpen en enkel interesse hebben in het doen draaien van hun economische macht. Economie die enkel gericht is op het verhogen van een klein groepje's financiën daar ligt een zwaartepunt van onze moeilijkheden.
Zo van die mensen die hun leven allesovertreffend vinden en geen blik werpen op een toekomst 100 jaar verder.
En dit clubje gebruikt de aarde ook als afval. Zie nu de klimaattop waar men op heel dubieuze wijze de taksen en (wereld)controle wil afdwingen.

www.swingstar.eu
Oud 16 december 2009, 12:29   #56
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ok, of dan misschien extreem-rechts, maar ik ken geen mensen uit de centrum-rechts en rechts die het opnemen voor die terroristen. In Nederland is bijna elke partij aan de rechterzijde van het politieke spectrum(uitgezonderd de neonazistische NVU) "pro-Israël". Enkel de Pvda, Groenlinks, SP en een deel van D'66 kiezen de kant van de palestijnen.
Je moet me niet geloven maar politiek gezien vind ik mij nergens toe behoren. Ik steek in geen enkel vakje. Ik hou me wel sterk met geopolitiek bezig, en ik vind dat israel het gewoon te bont maakt jegens de palestijnen. Die situatie is onhoudbaar ginder. Ik ben ook van oordeel dat israel oorlog stookt in de regio en het westen opzet tegen de moslims. Het zijn de amerikanen (via de oppermachtige zionistische lobby) die voor de kar gespannen worden om enkel voor israel ten oorlog te trekken ginder en ons allemaal meesleept in die oorlogen onder valse voorwendsels, want dat zijn het.

Ik heb ook helemaal niks tegen ''de'' joden, nooit gehad, integendeel en nooit iets over gezegd tot voor kort, nl enkel tegen de joodse mafia, de te machtige joodse lobby, de internationale joden die alles financieel plunderen en zich gedekt voelen door de anti defamationwetten en het label antisemitisme als je kritiek geeft.

Maar ik zou dan wel willen dat de gematigde joden ook rechtstaan en hun mond opendoen tegen te verregaand machtsmisbruik van een kleine groep sfeerverpesters die die ganse wereld naar de kloten aan het helpen zijn, inclusief hun eigen volk in gevaar brengen door zelf het antisemitisme aan te wakkeren. Op internationaal vlak zijn er zo al wat zoals een Gilad Atzmon of een Henry Makow of de Torah True Jews die het durven zeggen zoals het is.
Oud 16 december 2009, 17:58   #57
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Je moet me niet geloven maar politiek gezien vind ik mij nergens toe behoren. Ik steek in geen enkel vakje. Ik hou me wel sterk met geopolitiek bezig, en ik vind dat israel het gewoon te bont maakt jegens de palestijnen. Die situatie is onhoudbaar ginder. Ik ben ook van oordeel dat israel oorlog stookt in de regio en het westen opzet tegen de moslims. Het zijn de amerikanen (via de oppermachtige zionistische lobby) die voor de kar gespannen worden om enkel voor israel ten oorlog te trekken ginder en ons allemaal meesleept in die oorlogen onder valse voorwendsels, want dat zijn het.

Ik heb ook helemaal niks tegen ''de'' joden, nooit gehad, integendeel en nooit iets over gezegd tot voor kort, nl enkel tegen de joodse mafia, de te machtige joodse lobby, de internationale joden die alles financieel plunderen en zich gedekt voelen door de anti defamationwetten en het label antisemitisme als je kritiek geeft.

Maar ik zou dan wel willen dat de gematigde joden ook rechtstaan en hun mond opendoen tegen te verregaand machtsmisbruik van een kleine groep sfeerverpesters die die ganse wereld naar de kloten aan het helpen zijn, inclusief hun eigen volk in gevaar brengen door zelf het antisemitisme aan te wakkeren. Op internationaal vlak zijn er zo al wat zoals een Gilad Atzmon of een Henry Makow of de Torah True Jews die het durven zeggen zoals het is.
Ik begrijp niet dat bijna 65 jaar na wereldoorlog 2 mensen nog met zo'n onzin afkomen. Wat de palestijen betreft. Dat is heel spijtig voor die mensen, maar deels ook de schuld van hun mede-arabieren in noord-afrika en het midden-oosten die de joden in die richting van de palestijnen hebben gepest.

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 16 december 2009 om 17:59.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 18:00   #58
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
maw, ge kunt er gewoon geen enkel antwoord op geven zonder uw eigen ongeinformeerdheid mee bloot te leggen.

antwoord eens deftig aub als je ons van iets wil overtuigen.
Al eens van Adam Weishaupt gehoord?
Oud 16 december 2009, 18:13   #59
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Al eens van Adam Weishaupt gehoord?
uiteraard. ik was heel lang actief op de nwo draad. toen is me duidelijk geworden dat al die complottheorien slechts 1 groot complot zijn om uw aandacht van de essentie weg te houden.

heb jij zijn ganse achtergrond al eens uitgepluist?
Oud 16 december 2009, 18:17   #60
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik begrijp niet dat bijna 65 jaar na wereldoorlog 2 mensen nog met zo'n onzin afkomen. Wat de palestijen betreft. Dat is heel spijtig voor die mensen, maar deels ook de schuld van hun mede-arabieren in noord-afrika en het midden-oosten die de joden in die richting van de palestijnen hebben gepest.
hoe oud ben jij misschien? ik neem het u niet kwalijk dat je zo denkt. je heb wellicht wat weinig of geen internationale werk, woon, en leefervaring...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be