![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Kijk, als ik Joden haat, dan zou ik wel een grondige reden hebben. Het gaat hem hier niet om Joden. Om Zionisten trouwens. Waarom zou ik een volk haten die ik niet ken? Ik heb u zonet uitgelegd, Rotshilds=zionisten. En voor wat zij onze wereld aandoen, haat ik ze, dat klopt. Totaal iets anders dan Jodenhaat. Jodenhaat is een term dat men uitgevonden heeft na de WO2 om de zionisten in te dekken. En nog steeds, terwijl zij nederzettingen bouwen, mag je geen kritiek geven. So, gimme no b*llsh*t!
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joden staan meer in de schijnwerpers dan andere volken, dit is al zo lang zo, juist door anti-semitisme.
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel Jezuieten zitten er her en der in centrale banken, en in gewone banken?? Controleren de Jezuieten ook de pers en de media, de juridische sector, de VS politici?? Bepalen de Jezuieten ook de buitenlandse VS politiek? Hebben de jezuieten ook wetten die ervoor zorgen dat ge geen enkele kritiek moogt uiten naar hen, is er zoiets als 'antijezuitisme''? Hebben de jezuieten ook de filmindustrie en hollywood in handen? Hoeveel jezuietenvervolgingsfilms zijn er al uitgebracht geweest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben veel macht, maar ga alstublieft niet overdrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo van die mensen die hun leven allesovertreffend vinden en geen blik werpen op een toekomst 100 jaar verder.
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ok, of dan misschien extreem-rechts, maar ik ken geen mensen uit de centrum-rechts en rechts die het opnemen voor die terroristen. In Nederland is bijna elke partij aan de rechterzijde van het politieke spectrum(uitgezonderd de neonazistische NVU) "pro-Israël". Enkel de Pvda, Groenlinks, SP en een deel van D'66 kiezen de kant van de palestijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() "Zionisten" zijn ook Joden. Dus ga nou niet idioot staan doen. Uw NWO-theoriëen worden vanwege hun antikapitalistische en antiJoodse retoriek ook graag gesmaakt in de Arabische wereld. Voor mij is het duidelijk welke belangen u dient.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb ook helemaal niks tegen ''de'' joden, nooit gehad, integendeel en nooit iets over gezegd tot voor kort, nl enkel tegen de joodse mafia, de te machtige joodse lobby, de internationale joden die alles financieel plunderen en zich gedekt voelen door de anti defamationwetten en het label antisemitisme als je kritiek geeft. Maar ik zou dan wel willen dat de gematigde joden ook rechtstaan en hun mond opendoen tegen te verregaand machtsmisbruik van een kleine groep sfeerverpesters die die ganse wereld naar de kloten aan het helpen zijn, inclusief hun eigen volk in gevaar brengen door zelf het antisemitisme aan te wakkeren. Op internationaal vlak zijn er zo al wat zoals een Gilad Atzmon of een Henry Makow of de Torah True Jews die het durven zeggen zoals het is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555) Laatst gewijzigd door Argusx43 : 16 december 2009 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Al eens van Adam Weishaupt gehoord?
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() uiteraard. ik was heel lang actief op de nwo draad. toen is me duidelijk geworden dat al die complottheorien slechts 1 groot complot zijn om uw aandacht van de essentie weg te houden.
heb jij zijn ganse achtergrond al eens uitgepluist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |