![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3021 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 16 december 2009 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3022 |
Minister-President
|
![]() ..
![]() |
#3023 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3024 |
|
![]() Als James Cameron er zoveel tijd in heeft gestoken zal het in ieder geval iets zijn, een gigantische flop is een van de opties, maar dan nog. Wat mij opviel in de krant was dat Sigourney Weaver (waar Comeron in aliens al eens mee werkte) genoemd werd als een van de hoofdrollen, en het is toch alweer 30 jaar geleden dat die nog als standaard Scream Queen gebruikt kon worden, dus dat lijkt te suggereren dat er een rol met inhoud in de film zou kunnen zitten...
![]() |
![]() |
#3025 |
|
![]() Gisteren Paranormal Activity gezien in Kinepolis Leuven. Viel best wel mee, maar de giechelende scholieren in de zaal waren ongelooflijk irritant.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3026 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=6QdY0olwimoDeze film moet iedereen zien. De realistische inslag van een planetoïde ten oosten van Japan.
Comming soon ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3027 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() naar Avatar ben ik ook wel benieuwd, laatste film die ik gezien heb is 2012, wat toch wel een serieuze teleurstelling was...spectaculair, dat wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3028 |
Gouverneur
|
![]() Voor de zoveelste keer nog eens genoten van de verbluffende acteerprestatie die Bruno Ganz neerzet als Adolf in "Der Untergang" .
![]() |
#3029 |
Burgemeester
|
![]() Bin-Jip
Ontzettend van genoten, nochtans gedraaid op amper 19 dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3030 | |
|
![]() Citaat:
![]() Heb zelf alleen de korte versie gezien... Ik ben overigens helemaal voor domme actiefilms hoor, prima op zijn tijd...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 17 december 2009 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3031 | |
|
![]() Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, dergelijke films hoeven geen waterdicht scenario te hebben, maar een film die door velen omschreven wordt als een absoluut meesterwerk moet wel een beter verhaal hebben. Oh en een minder belachelijk einde ware ook welkom geweest. Een vleugje humor hier en daar zou het overdreven au sérieux gevoel ook wat gerelativeerd hebben. De actiescènes waren van aanvaardbaar blockbuster niveau, de vechtscènes waren ongeïnspireerd gefilmd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3032 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Soldaat van Oranje, nu op tv.
![]() |
#3033 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die wil ik in elk geval zien. Weet iemand of je een 3D-brilletje voor brildragers kan krijgen? Nu ja... anders kijk ik hem wel in 2D.
Bruno heeft daarmee inderdaad een wel heel geloofwaardige en waanzinnige vertolking van Den Dolf gegeven. De film moet zeker niet onderdoen voor Duitse genre genoten als Stalingrad en Das Boot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3034 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=_f5905BuE4c - a must see
![]() |
#3035 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() verkeerd
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 18 december 2009 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3037 |
Burgemeester
|
![]() Ik weet nog niet of ik naar avatar ga kijken laat iets weten als hij goed is dan ga ik ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3038 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3039 | |
|
![]() ben nu een half uurtje aan het kijken naar Harry Potter, en ik snap eerlijkgezegd niet dat ze zulk een griezelige films betitelen als kinderfilms, ik ben er verdorie zelf bijna niet goed van
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3040 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Watje! (hehehe)
|
![]() |
![]() |