![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1681 |
Banneling
|
![]() ben jij tevreden met voorzitter Alexandre Decroo ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1682 |
Minister-President
|
![]() Wat vindt je van dt-fouten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
![]() Ik heb het maar van ver gevolgd, maar Alexander De Croo was de kandidaat die me het minst lag. Ik had gehoopt dat het "donkerblauw gelul" met Jean-Marie Dedecker de partij had verlaten. Niet dus. Ook als persoon zegt hij me weinig (en neen, het gaat me niet om het "zoon van" aspect). Nu goed, na een te verwachten slechte score in 2011 zal er wel een betere voorzitter (moeten) komen. De meeste reacties hier doen me overigens vooral lachen (en niet omdat ze bewust grappig zijn).
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 december 2009 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er weer eentje door de mazen van het net geglipt?
dt-fouten vind ik stom omdat de regels zo eenvoudig zijn. Ik erger me dan ook vooral aan mijn eigen dt-fouten. Irl (teksten op het werk, brieven) bega ik ze zelden of nooit. Op fora blijkt dat mijn concentratie soms te wensen overlaat.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 december 2009 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1685 |
Banneling
|
![]() heb jij ooit per ongeluk een mail naar de verkeerde bestemmeling gestuurd, met genante gevolgen ?
zoals mailen dat je een collega een oelewapper vindt, je baas een lelijkerd en dat die van't derde je bi-curieus maakt. En dan per ongeluk die mail doorsturen naar ALL_bedrijf |
![]() |
![]() |
![]() |
#1686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een e-maildiscussie met een collega plaagde ze me op onschuldige wijze, en daarop antwoorde ik dat ze de volgende keer bij een Excelprobleem maar bij X te rade moet gaan. X is de persoon die toen naast haar zat en zijn computeronkunde is alom bekend. Helaas liet ze de e-mail op het scherm staan en X las het (lezen lukt hem wel)! X heel boos dat er over hem "geroddeld" werd. Ik heb wel drie keer geprobeerd hem uit te leggen dat het niet meer dan een flauw grapje over zijn computeronkunde (waar hij zelf geregeld om lacht) was. Niks aan te doen: X boos voor eeuwig en altijd. Allez, toch voor enkele dagen, want (net door zijn computeronkunde) heeft hij mij veel meer nodig dan ik hem. Vlug waren we weer dikke vriendjes. Erger had het kunnen worden met een andere e-mail die ik ooit verstuurde. Ik heb zelden contact met klanten, maar er moest eens een offerte uitgewerkt worden, waar een relatief ingewikkelde prijsberekening bij hoorde. Deze taak belandde bij mij. Het eindresultaat mailde ik naar de collega van verkoop, en die stuurde het door naar de klant, met mij in CC. Enkele dagen later antwoorde de klant met een dankwoordje, maar ze waren voorlopig niet van plan ermee door te gaan. Omdat de klant "Reply to all" had gebruikt kreeg ik de e-mail ook Ik vond het sneu dat de zaak niet doorging, en stelde volgende e-mail op: "En daar hebben we dan zoveel moeite voor gedaan". Helaas klikte ik "Reply" ipv de e-mail naar mijn collega van verkoop te sturen, waardoor de e-mail bij de klant terechtkwam! ![]() Ik zag het net te laat, maar gelukkig was het een klant uit het buitenland. Ik stelde vliegensvlug een banale "Dank u, blalala" e-mail in het Engels op, en stuurde die naar de klant. De dagen n�* dat incident was ik, telkens de Grote Baas me binnenriep, bang voor een bolwassing hierover, maar ik heb er nooit iets over gehoord. Vermoedelijk dacht de klant dat de eerste e-mail een Nederlandse versie van de "Dank u"-e-mail was, verstuurd door de domme trien van dienst die dacht dat de hele wereld Nederlands begreep.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 december 2009 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1687 |
Banneling
|
![]() ben jij graag gezien op je werk ?
kan jij met vrouwen samenwerken ? Ga jij soms samen met de collega's iets drinken / sporten / naar de sauna ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1688 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aaauch! Klinkt bekend, vooral het angstzweet! ![]()
![]() |
![]() |
#1689 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk het wel. Allez, ik kan natuurlijk niet weten of (en zo ja waarover) er achter mijn rug over mij geroddeld wordt. Maar ik heb ook al complimentjes gekregen dat ik de enige "van de vijfde" ben die tenminste kan glimlachen!
![]() Ja, dat valt best mee. Vroeger werkte ik voor een vrouw, en ik deed dat werk heel graag. Met een vrouw als baas had ik geen probleem, al werd ik er voor gewaarschuwd. Er zijn uiteraard af en toe wat strubbelingen, en ik vermoed dat dat vaker met vrouwen dan met mannen voorkomt. Op mijn huidig werk heb ik slechts één noemenswaardig incident meegemaakt waar het er hard tegen onzacht aan toe ging. Mijn "opponenten" waren toen inderdaad vrouwen. Het spreekt voor zich dat ik toen gelijk had! ![]() Mijn zin heb ik alvast gekregen. Citaat:
Op verplaatsing gaan we bijna altijd samen eten 's avonds.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 december 2009 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep.
En best beschamend, op het werk rondlopen als een puber die een terechte uitbrander verwacht en vreest.
![]() |
#1692 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom heb jij nog niet in de slimste mens gezeten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1693 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erik Van Looy, nochtans naar men mij verteld heeft een heel lieve man, heeft het me alvast nog niet gevraagd. ![]() BV worden enkel om aan de Slimste Mens te mogen meedoen lijkt me verder overkill.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 december 2009 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1694 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een forumquiz draait voornamelijk om verbanden leggen, details interpreteren, bij het zoeken complexloos Ockham's scheermes toepassen en wat parate kennis. Boeiend om te volgen lijkt me dat niet. Misschien moet je maar hier verder op werken:
![]() |
![]() |
#1696 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alleen ... ik twijfel nog een beetje tussen verpatsen, hoogpatsen of hinkstappatsen ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 17 december 2009 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk aan een applicatie die de Twitter, Facebook en andere websites van sportsterren scant en via artificiële intelligentie de roddels die ze daar posten interpreteert en zo voor hen de whereabouts automatisch invult.
![]() |
![]() |
#1698 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dan maar blijven beweren dat een handvol zionisten niet in staat zijn de hele wereld te controleren !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1699 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
firestone : ga je nu eindelijk tot bekentenissen over ?
![]() |
![]() |
#1700 |
Banneling
|
![]() is het waar dat er geen enkele afdeling zo goed geïnformeerd is over het reilen en zeilen binnen een bedrijf dan de IT-afdeling ?
weten jullie wie er tijdens de werkuren naar vieze prentjes zit te kijken ? |
![]() |
![]() |