![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Israel furious at Livni arrest warrant
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het nieuws van de amerikaanse Journalist Paúl L. Williams over het trouwen van Palestijnse kinderen tussen 6 en 10 jaar in Gaza blijkt ondertussen een deel van de propagandaoorlog te zijn. Je kent dat wel, die poging om de Palestijnen als onwaardig en amper menselijk voor te stellen, om misdaden goed te praten.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 december 2009 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Banneling
|
![]() Zo, blij dat dat opgelost is en we ons weer kunnen focussen op wat van belang is. Waar waren we gebleven. Ahja, de islamisering in Europa en de rest van de wereld en de gevaren van die religieuse gekte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 december 2009 om 00:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Banneling
|
![]() Dat is gerechtvaardigd lijkt me. Islam zet enkel aan tot terreur en dergelijke. De brandstapel er mee op. We beschermen hen hier zelfs door.
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 18 december 2009 om 00:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik geloof dat u een aantal zaken met elkaar verwart. Misschien moet ik toch nog maar eens duidelijk stellen: - U zult van mij geen post vinden waarin ik de inval in Gaza goedkeur; - U zult van mij geen post vinden waarin ik het nederzettingenbeleid van Israel goedkeur; - U zult van mij nergens een post vinden waarin ik de Holocaust als argument gebruik voor het oprichten van de staat Israel. Hoewel ik toch (te) veel berichten hierover heb geplaatst. Wat ik wél probeer te doen is alles van beide zijden te bekijken. U kunt van mij bijvoorbeeld wél berichten vinden waarin ik de keus van de Palestijnse bevolking voor Hamas begrijp, hoewel ik het een verkeerde vind. Maar ik begrijp de state of mind van de Israelische bevolking óók en tevens de keuzes waarvoor de Israelische regering zich gesteld ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 december 2009 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry voor de misspelde naam. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 december 2009 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
djimi heeft hier ooit de ''Noord-Ierse-oplossing'' genoemd: Haal grote groepen kinderen van beide zijden hiernaartoe en laat ze met elkaar leven, spelen en praten. Niets is beter om de ontmenselijking op te heffen en kiemen te leggen tot vrede. Verder denk ik dat er alleen een oplossing mogelijk is als er naast een directe dialoog tussen Israelische en Palestijnse vertegenwoordigers een gesprek plaatsvindt met alle omringende landen en de grootmachten de veiligheid van zowel Israelische als Palestijnse burgers garanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Minister
|
![]() Lol. Ik verwachtte me eraan.
Dus de Israeliers haten zoals jullie doen, dat is dus vast en zeker ook racisme? Palestijnen zijn géén ras, ze zijn niet ééns een volk. Maar jullie zeggen dus dat ze een volk zijn. O.K. kom aan met een paar zaken die ze als 'volk' hebben verwezenlijkt. (buiten: terrorisme). In werkelijkheid zijn Palestijnen Syriers, Jordaniers en Egyptenaren. En ik betwijfel geen ogenblik dat het groot grut onder hun daar altijd een veilige thuis zal vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Burger
|
![]() Tja... Er komt een dag dat Israel op zijn muil zal gaan. Ofwel Iran die eens belist om hun kernmacht te tonen, of heel de Arabische wereld die het beu is om continu afgezet te worden, of gewoonweg een einde van de Amerikaanse steun aan een schurkenstaat.
Ik zal toekijken, en glimlachen. Boontje komt om zijn loontje... En ja, noem me dan maar antisemiet. Dit heeft echter niets meer met godsdienst te maken, enkel met pure slechtheid van een regime dat alle anderen als minderwaaridg beschouwt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://knack.rnews.be/nieuws/wereld/...icle43803.html
Omstreden handboek geeft tips voor doden van niet-Joden 15/12/2009 09:12 ... Sinds de verschijningsdatum, enkele weken geleden, vliegt zijn moordhandboek Toraht Ha Melech (De koning van de Thora) van de Israëlische rabbijn Yitzhak Shapiro de deur uit. Het wordt zelfs aanbevolen door verscheidene prominente rabbijnen. Volgens Shapiro, de voorzitter van de Talmoedhogeschool 'Od Yosef Chai' in de illegale Joodse nederzetting Yitzhar, op de Westelijke Jordaanoever, is het antwoord op de vraag welke niet-Joden mogen worden vermoord eenvoudig. ... 'Gojim' die het land voor zichzelf opeisen, die helpen om Joden te vermoorden, die schadelijke blasfemie verspreiden, of die door hun meningsuiting de soevereiniteit van Israël verzwakken, zijn een bedreiging voor het vaderland. En dus mag je ze doden, zelfs als zij niet verantwoordelijk zijn voor de bedreigende situatie. Hij gaat nog een stap verder: "Zelfs (niet-Joodse) baby's en kinderen mag je doden, als duidelijk is dat zij zullen opgroeien en ons bedreigen, en als je een slechte leider kunt dwingen om zijn wrede acties te staken door zijn kinderen te vermoorden." Het boek veroorzaakte een golf van verontwaardiging en afgrijzen in religieuze Israëlische kringen. Rabbijn Hank Skirball, de voorzitter van Hiddush, een organisatie die religieuze vrijheid en gelijkheid nastreeft, meent dat Shapiro's boek slechts het standpunt van de ultrarechtse, extreemreligieuze Joden vertegenwoordigt. "Ik denk dat de meeste Joden het niet ernstig nemen", zegt hij. "Het geeft Joden verregaande vrijheden om mensen met wie ze het oneens zijn te vermoorden. Dit is in strijd met de Joodse wet en het grondbeginsel van Pikuach Nefesh, het principe om menselijk leven te redden." ... Volgens recente rapporten van de Israëlische mensenrechtenorganisatie Btselem is er een verontrustende stijging van het gebruik van gewapend geweld van Joodse kolonisten tegen Palestijnen en Palestijnse eigendommen, met de bedoeling hen angst aan te jagen of te bestraffen. Wekelijks zijn er incidenten waarbij Palestijnen worden geslagen of mishandeld, olijfboomgaarden worden ontworteld en huizen in brand gestoken. Groepen kolonisten betonen openlijk hun steun aan deze acties. ... ------------------------------------------------------------------------------------- Tot zover de fragmenten uit Knack. Eigen commentaar: dit kan onmogelijk tot een verbetering van de situatie leiden. Moet de Israëlische regering optreden? Zo ja, hoe?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 december 2009 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we er het 'handvest van Hamas' ook even bijnemen djimi.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |