![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#961 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#962 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De enige demografische trend die bij witte Vlaamse vrouwen waarneembaar is is dat vrouwen uit de hogere inkomensgroepen weer meer kinderen krijgen (statussymbool?). |
|
|
|
|
|
|
#963 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bij ons zijn dochters even welkom als zonen, als je dat bedoeld. Gelukkig heten alle zonen niet 'Jezus'. Want je kind zo'n naam geven is pas een teken van grootheidswaanzin. |
|
|
|
|
|
|
#964 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 20 december 2009 om 21:01. |
|
|
|
|
|
|
#965 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
omdat ze de rekenigen betalen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#966 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#967 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#968 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dat ik een persoonlijke observatie niet van waarde acht, maar de harde cijfers voor het kindertal in Vlaanderen zijn niet bemoedigend. De FR stijgt niet namelijk. In landen als Tunesie en Iran is het kindertal bij vrouwen (fertility rate, FR) inmiddels ook gezakt tot respectievelijk 1,93 en 2,04. Dus het lijkt niet per se onmogelijk dat moslimvrouwen het aantal kinderen gaan beperken; Alhoewel ik dit zelf zeer onwenselijk acht. |
|
|
|
|
|
|
#969 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#970 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#971 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zolang ...ja.. |
|
|
|
|
|
|
#972 |
|
Minister
|
Ik vond dit grafiekje:
![]() bij Do Muslims Have More Children Than Other Women in Western Europe? De fundi's willen dat de vrouwen veel jongen werpen. Maar wat doen de vrouwen? Zo te zien worden die sterk beïnvloed door Westerse opvattingen over gezinsgrootte. |
|
|
|
|
|
#973 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#974 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#975 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#976 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
stel dat de wereldbevolking verdubbelt. Hoe gaat u iedereen voedsel geven ? Waar gaat u de energie bronnen vinden om iedereenop westerse voet te doen leven ? Twee simpele vragen, en waar voor mij het antwoord al duidelijk is, maar voor u blijkbaar niet ? |
|
|
|
|
|
|
#977 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Is de wereldbevolking dan niet verdubbelt in amper 60 jaren tijd?
|
|
|
#978 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#979 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Verdient da nu geen peer op die zenne smoel?
|
|
|
#980 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Reken maar eens uit hoeveel hectare bos/graan/voedsel/vlees etc je nodig hebt |
|
|
|