![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3041 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3042 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3043 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die passen over je gewone bril. 3D is ver gekomen (hangt wel van de projectieaparatuur ook af). Ik stond verbaasd. Het 3D voorfilmpje van Avatar is spectaculair. Ik zag het in de 3D zaal van het nieuwe cinemacomplex in La Paz met zijn 16 zalen. Om maar te zeggen dat de tijd niet stil staat.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 december 2009 om 01:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3044 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren Avatar in 3D gaan zien.
James Cameron heeft een goeie deal gedaan. Ik ben bijna van plan nog eens naar de bioscoop te gaan om die nog eens te kijken. Het is zeker 1 film die in mijn kleine DVD collectie komt. (maar een 70" monitor is zo moeilijk te plaatsen)
![]() |
#3045 |
Minister-President
|
![]() lijkt reclame te zijn van één of andere videogame uit de jaren 90
![]()
![]() |
#3046 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan heb ik al dingen gezien waar ge gegarandeerd een attack aan overhoud als ge er naar gaat kijken, en dat zijn niet altijd horror films. sommige thrillers zijn veel erger dan horror, horror is meestal om eens goe mee te lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3047 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3048 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als in de jaren 90 zulke computer gegenereerde beelden al mogelijk waren, dan zou het prijskaartje nog een paar nullen meer gehad hebben, en waren ze een paar jaar aan't renderen.
![]() |
![]() |
#3049 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hostel 2 onlangs gezien op DVD, hehe, dat was niet slecht als slasher movie, en dan nog een met een happy end, ...
![]() Verder zit ik echt nog wel te wachten op eens een echte goeie thriller, het is zo lang geleden dat ze nog eens echt iets deftig gemaakt hebben, dat ik het nu toch wel eens iemand wil zien doen, zo echt iets waar uw haar van omhoog komt , (maar dan omdat het spannend is, niet omdat het slecht is... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3050 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Titanic hadden ze al ne farm Dec Alpha`s nodig, ... om het hele zaakje op een paar weken/maanden gerenderd te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3051 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Leonardo dragende Titanic is een animatiefilmpje op een kladblokje in vergelijking met Avatar.
Neem een echt jaren 90 voorbeeld, Jurassic Park. Hoeveel minuten pure computer animatie hadden we daarin?
![]() |
#3052 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3053 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijft een parel, en Signoury Weaver had daar een goeie rol. Ze doet het meer dan goed over in Avatar trouwens. Goeie casting.
![]() |
#3054 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Sigourney kan je nooit missen. Bedankt voor je feedback over Avatar trouwens... nu ga ik hem zeker eens zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3055 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat je tegen lichtgevende jungle kan dan.
![]() |
#3056 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 22 december 2009 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3057 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Revenge of the Pink Panther.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3058 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lolita.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3059 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rebel Without a Cause.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3060 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gisteren nog eens naar Shawshank Redemption gekeken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |