Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 21 december 2009, 13:45   #721

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Nu afwachten wie de volgende nieuwe nick aanmaakt , floppy of raf ...

Zoek de dubbel ...
Flaf
Karma is offline  
Oud 21 december 2009, 14:11   #722
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Flaf
Roppy
Oud 21 december 2009, 14:22   #723
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Ik weet goed genoeg wat de drijfveren zijn van de deelnemers aan operatie schadenfreude.

Ik hoop alleen dat de deelnemers beseffen dat ze door net hetzelfde als Raf te doen, ze het recht verliezen op de moral high ground.
Mensen die mij een beetje kennen, weten dat ik altijd gekant ben geweest tegen verbanningen. Raf echter, is de uitzondering die de regel bevestigt. En dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken. Ik neem aan dat de meesten wel bekend zullen zijn met de methodes die hij (en zijn troep hyena's) gebruikt hebben om een aantal mensen hier op het forum het leven zuur te maken en waar mogelijk verbannen te krijgen. Ik ga dus verder niet meer in op die methodes.
En verder heb ik vierkant lak aan het feit dat ik door mijn intense leedvermaak -want dat is het zeer zeker- de eventuele morele opperhand zou kwijtraken.
Sus Iratus is offline  
Oud 21 december 2009, 14:28   #724

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Mensen die mij een beetje kennen, weten dat ik altijd gekant ben geweest tegen verbanningen. Raf echter, is de uitzondering die de regel bevestigt. En dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken. Ik neem aan dat de meesten wel bekend zullen zijn met de methodes die hij (en zijn troep hyena's) gebruikt hebben om een aantal mensen hier op het forum het leven zuur te maken en waar mogelijk verbannen te krijgen. Ik ga dus verder niet meer in op die methodes.
En verder heb ik vierkant lak aan het feit dat ik door mijn intense leedvermaak -want dat is het zeer zeker- de eventuele morele opperhand zou kwijtraken.
Blijkbaar is iedereen hier nu op de man en niet op de bal aan het spelen .... voor mij gaat het er om WAAROM hij is verband en niet of hij nu een sympathiek figuur was of niet.
Karma is offline  
Oud 21 december 2009, 14:43   #725
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al eerder zei: ik weet goed genoeg wat de drijfveren zijn van de deelnemers aan operatie schadenfreude.

Ik heb echter een paar opmerkingen.

Iedereen hier weet wat de regels van het forum zijn. Als je dan met een persoonlijke belediging reageert op een nodeloze provocatie hoef je ook niet verbaast te zijn dat je strafpunten krijgt. Je wist immers goed genoeg dat provoceren niet bestraft wordt en beledigen wel.

Niemand werd ooit gedwongen om te reageren op berichten van Raf, laat staan om ze te lezen. Ik heb dus geen enkele sympathie voor forummers die zo achterlijk waren om zich te laten vangen door zijn provocaties.

Zijn herhaaldelijke verbanningen zijn trouwens voldoende bewijs om de nonsens van de anti-Raf brigade, met name de bewering dat hij onaantastbaar is, te weerleggen.
Laat staan dat hij de macht had om mensen te verbannen.

Elke forummer die verbannen werd, had dit aan zichzelf te danken, ook Raf.

Citaat:
IK had ook niets anders verwacht.
IronChef is offline  
Oud 21 december 2009, 14:43   #726

Karma's schermafbeelding

Standaard

De mod's zijn bijzonder scherp de laatste dagen.
Karma is offline  
Oud 21 december 2009, 14:45   #727
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De mod's zijn bijzonder scherp de laatste dagen.
Misschien zijn ze de infantiele vetes beu ...

Laatst gewijzigd door Firestone : 21 december 2009 om 14:45.
Firestone is offline  
Oud 21 december 2009, 14:46   #728
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Blijkbaar is iedereen hier nu op de man en niet op de bal aan het spelen .... voor mij gaat het er om WAAROM hij is verband en niet of hij nu een sympathiek figuur was of niet.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was in mijn voorgaande bericht: een opeenstapeling van pesterijen en ander misselijk gedrag door hem. Blijkbaar heeft hij dat gisteren weer gedaan, en bij de verkeerde, en mag hij nu van een welverdiende vakantie genieten, die naar ik hoop, eeuwigdurend zal blijken te zijn. Ik denk dat het er verder ook niet toe doet welke uitspra(a)k(en) van hem nu precies de emmer bij de moderatie deed overlopen. Er waren er immers genoeg.
Sus Iratus is offline  
Oud 21 december 2009, 14:48   #729

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Zoals ik al eerder zei: ik weet goed genoeg wat de drijfveren zijn van de deelnemers aan operatie schadenfreude.

Ik heb echter een paar opmerkingen.

Iedereen hier weet wat de regels van het forum zijn. Als je dan met een persoonlijke belediging reageert op een nodeloze provocatie hoef je ook niet verbaast te zijn dat je strafpunten krijgt. Je wist immers goed genoeg dat provoceren niet bestraft wordt en beledigen wel.

Niemand werd ooit gedwongen om te reageren op berichten van Raf, laat staan om ze te lezen. Ik heb dus geen enkele sympathie voor forummers die zo achterlijk waren om zich te laten vangen door zijn provocaties.

Zijn herhaaldelijke verbanningen zijn trouwens voldoende bewijs om de nonsens van de anti-Raf brigade, met name de bewering dat hij onaantastbaar is, te weerleggen.
Laat staan dat hij de macht had om mensen te verbannen.

Elke forummer die verbannen werd, had dit aan zichzelf te danken, ook Raf.
Voor ne keer moet ik je tegen spreken ... Raf heeft gisteren nikske gezegd dat voldoende reden was om hem te bannen ......... tenzij misschien dat er bepaalde post's zijn "geknipt" die we dus niet meer kunnen lezen. Nikske is onmogelijk hé ...
Karma is offline  
Oud 21 december 2009, 14:54   #730

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat dat wel duidelijk was in mijn voorgaande bericht: een opeenstapeling van pesterijen en ander misselijk gedrag door hem. Blijkbaar heeft hij dat gisteren weer gedaan, en bij de verkeerde, en mag hij nu van een welverdiende vakantie genieten, die naar ik hoop, eeuwigdurend zal blijken te zijn. Ik denk dat het er verder ook niet toe doet welke uitspra(a)k(en) van hem nu precies de emmer bij de moderatie deed overlopen. Er waren er immers genoeg.
Dit is weerom zeer subjectief nietwaar ... Mij gaat het hem over de werkelijke reden van een verbanning en deze van Raf (momenteel) is eerder .... duister te noemen.

Eigenlijk nogal raar zelfs ... op bepaalde momenten mag hij zover gaan dat hijzelf wil en komt er nauwelijks iemand tussen (laat staan niemand) en dan, op een ander ogenblik zegt hij ietske dat een heel klein beetje compromiterend kan lijken (als men muggenzift) maar wordt hij verband.
Allé jong ... waar is de redelijkheid ...
Karma is offline  
Oud 21 december 2009, 15:07   #731
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is weerom zeer subjectief nietwaar ... Mij gaat het hem over de werkelijke reden van een verbanning en deze van Raf (momenteel) is eerder .... duister te noemen.

Eigenlijk nogal raar zelfs ... op bepaalde momenten mag hij zover gaan dat hijzelf wil en komt er nauwelijks iemand tussen (laat staan niemand) en dan, op een ander ogenblik zegt hij ietske dat een heel klein beetje compromiterend kan lijken (als men muggenzift) maar wordt hij verband.
Allé jong ... waar is de redelijkheid ...
Och, het zou de eerste keer niet zijn dat hij een bijzonder laffe persoonlijke aanval lanceert om, als de aangevallene -terecht- furieus reageert, snel zijn oorspronkelijke laag-bij-de-grondse bericht te wijzigen (zodat hem geen blaam kan treffen), en dan geniepig op het rode driehoekje drukt in een poging om mensen die hij om één of andere reden niet mag een ban of strafpunten aan te smeren. Het is derhalve in het geheel niet vreemd dat als de moderatie daar niet op reageert, mensen alles wat ook maar enigzins compromitterend kan worden opgevat aan de moderatie melden teneinde een einde proberen te maken aan zijn walgelijke praktijken.
Wie zich vaak onredelijk gedraagt jegens andere forumleden, zoals raf, hoeft wat mij betreft ook niet meer redelijk door de moderatie bejegend te worden.
Definitief afvoeren die handel.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 21 december 2009 om 15:08.
Sus Iratus is offline  
Oud 21 december 2009, 15:24   #732
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Och, het zou de eerste keer niet zijn dat hij een bijzonder laffe persoonlijke aanval lanceert om, als de aangevallene -terecht- furieus reageert, snel zijn oorspronkelijke laag-bij-de-grondse bericht te wijzigen (zodat hem geen blaam kan treffen), en dan geniepig op het rode driehoekje drukt in een poging om mensen die hij om één of andere reden niet mag een ban of strafpunten aan te smeren.
Hela! Het is wel nog altijd filosoof die een edit-monopolie heeft!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 21 december 2009, 15:25   #733
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

wadesdadhierallemo? 't is weer druk op het driehoekje?

merde, nu Raf verbannen is staat er niemand meer in mijn negeerlijstje....
lantjes is offline  
Oud 21 december 2009, 15:58   #734
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blomme Bekijk bericht
Als Raf gelijk heeft en bepaalde forummers zo ver gaan dat ze anderen wegpesten en hun privéleven verzieken lijkt me het woord infantiel niet meer toepasselijk.
Of raf daar gelijk in heeft of niet, doet hier verder in het geheel niet terzake. Hij heeft wat dat wegpesten betreft zelf minstens tien kilo boter op zijn hoofd.
Sus Iratus is offline  
Oud 21 december 2009, 16:31   #735
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begrijpelijk: wat je niet hebt kan je niet kwijtgeraken.
filosoof is offline  
Oud 21 december 2009, 16:38   #736
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Amaai, zo'n eloquentie zeg! Dat werkt zeker erotiserend voor de dames?
Oud 21 december 2009, 16:41   #737
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht
Amaai, zo'n eloquentie zeg! Dat werkt zeker erotiserend voor de dames?

Voel je je aangesproken?
filosoof is offline  
Oud 21 december 2009, 16:50   #738
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat dat betreft zitten u en ik in hetzelfde schuitje, he filosoof? Met het kleine, doch niet te veronachtzamen verschil dat ik er gewoon eerlijk voor uitkom.
Sus Iratus is offline  
Oud 21 december 2009, 18:20   #739
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
En jij verlaagt jezelf tot het zelfde niveau.
Een mens mag al eens lachen
Savatage is offline  
Oud 21 december 2009, 18:47   #740
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Voel je je aangesproken?
Ja zeh, ik ben me aan het bekeren tot het holebidom als ik dat zo lees.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be