Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 december 2009, 21:16   #21
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Goedzo!!! Kill the TALIBAN MONSTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paljas, de taliban zit in Afghanistan en Pakistan, niet in Yemen. Da's ongeveer 3000 Km verschil.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2009, 21:18   #22
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
US Congress approves $636 billion military budget bill
Con Obama o sin Obama, el imperio es el imperio

Oud 22 december 2009, 13:52   #23
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Paljas, de taliban zit in Afghanistan en Pakistan, niet in Yemen. Da's ongeveer 3000 Km verschil.
Al-Qaida en taliban is voor mij 1 pot nat.

Trouwens, deze kloefkappers kunnen ook de trein nemen é.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 13:54   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Haha...Dat was mijn vraag niet...

Jaja, lekker makelijk. Wie zijn dat dan precies en uit welke info leid jij af dat zij het voor het zeggen hebben?
En dan vallen ze weer stil é. Concrete bewijzen voor al de zever hebben ze nooit.
Oud 22 december 2009, 14:48   #25
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Ja, dat had ik al door. Zo gooi je nog vanalles in diezelfde pot dat daar niet thuis hoort. Nuanceren en onderscheid maken is nooit je sterkste kant geweest.

Citaat:
Tussen Yemen en Afghanistan/Pakistan ligt hoofdzakelijk zee en daar rijden geen treinen.
Ik denk trouwens dat er in heel Yemen geen treinen rijden. Ik heb daar toch geen station aangetroffen, noch in Sana'a, noch in Taïz noch in Al Hudayda of Mocha aan de kust.

Oud 22 december 2009, 14:55   #26
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:

Ik neem aan dat je Iran ook in hetzelfde kamp plaatst?

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2009, 15:06   #27
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, dat had ik al door. Zo gooi je nog vanalles in diezelfde pot dat daar niet thuis hoort. Nuanceren en onderscheid maken is nooit je sterkste kant geweest.

Tussen Yemen en Afghanistan/Pakistan ligt hoofdzakelijk zee en daar rijden geen treinen.
Ik denk trouwens dat er in heel Yemen geen treinen rijden. Ik heb daar toch geen station aangetroffen, noch in Sana'a, noch in Taïz noch in Al Hudayda of Mocha aan de kust.
Oeioei zalle, kzal het verbeteren.

Kill all al-qaida and all taliban!!!!!!!!! Nu goed?
Dat is ook jou sterkste kant nooit geweest.

Dat bedoel ik niet. Hoe denk je dat ze de aanslagen in Spanje gedaan hebben? Door in Afghanistan te blijven rondhangen?
Oud 22 december 2009, 15:06   #28
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ik neem aan dat je Iran ook in hetzelfde kamp plaatst?
Nee, waarom? Je hebt niets aan te nemen wat ik wel of niet zou vinden. Ik zal het zelf wel aangeven indien gevraagd ok.

Laatst gewijzigd door illwill : 22 december 2009 om 15:07.
Oud 22 december 2009, 15:25   #29
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat bedoel ik niet. Hoe denk je dat ze de aanslagen in Spanje gedaan hebben? Door in Afghanistan te blijven rondhangen?
Die aanslagen werden gepleegd door Marokkanen. Marokko ligt ongeveer 7.000 km van Afghanistan. De afstand van Marokko naar Spanje is ongeveer nul kilometer.
De daders zijn volgens het onderzoek nooit in Afghanistan geweest. Ze zijn er dus ook niet blijven rondhangen.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 22 december 2009 om 15:25.
Oud 22 december 2009, 15:29   #30
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die aanslagen werden gepleegd door Marokkanen. Marokko ligt ongeveer 7.000 km van Afghanistan. De afstand van Marokko naar Spanje is ongeveer nul kilometer.
De daders zijn volgens het onderzoek nooit in Afghanistan geweest. Ze zijn er dus ook niet blijven rondhangen.
Dat bewijst dus dat Al-qaida niet stil blijft zitten. De aanslagen en Spanje waren het werk van al-qaida...http://nl.wikipedia.org/wiki/Terrori..._11_maart_2004

Marokko naar Spanje is 0 km. Als we zo beginnen dan is de afstand tussen Belgie en Australie ook 0
Oud 22 december 2009, 15:30   #31
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Toen grepen de Taliban de macht in Afghanistan. Zij boden een veilige haven voor Al Qaida. Osama bin Laden heeft vanaf 2005 al niets meer van zich laten horen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Al_qaida

Zoals ik al zei, 1 pot nat.
Oud 22 december 2009, 15:41   #32
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Marokko naar Spanje is 0 km. Als we zo beginnen dan is de afstand tussen Belgie en Australie ook 0
Nee, Illwill. Ceuta is een Spaans enclave in Marokko. De grens is een hek en dat is geen kilometer breed. In die zin is de afstand tussen Marokko en Spanje inderdaad 0km. Dat is met België en Australië alleen het geval wat de ambassade betreft.

Citaat:
Zij boden een veilige haven voor Al Qaida. Osama bin Laden heeft vanaf 2005 al niets meer van zich laten horen.

Zoals ik al zei, 1 pot nat.
Dan moet je de VS en de familie Bush ook in diezelfde pot nat steken. Het waren namelijk de VS die de religieuze zotten in Afghanistan (waaronder Osama Bin Laden) gefinancierd, georganiseerd in een database (hence de naam Al Qaida wat base betekent) bewapend en getraind hebben. Ze hebben overigens ook de taliban financieel gesteund.

Wat de familie Bush betreft, die delen met de familie Bin Laden hun zakenbelangen in de Carlyle Group. Twee handen op één buik dus die samen met Al Qaida de belangen van de wapen- en olie-industrie behartigen.

Oud 22 december 2009, 15:46   #33
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, Illwill. Ceuta is een Spaans enclave in Marokko. De grens is een hek en dat is geen kilometer breed. In die zin is de afstand tussen Marokko en Spanje inderdaad 0km. Dat is met België en Australië alleen het geval wat de ambassade betreft.

Dan moet je de VS en de familie Bush ook in diezelfde pot nat steken. Het waren namelijk de VS die de religieuze zotten in Afghanistan (waaronder Osama Bin Laden) gefinancierd, georganiseerd in een database (hence de naam Al Qaida wat base betekent) bewapend en getraind hebben. Ze hebben overigens ook de taliban financieel gesteund.

Wat de familie Bush betreft, die delen met de familie Bin Laden hun zakenbelangen in de Carlyle Group. Twee handen op één buik dus die samen met Al Qaida de belangen van de wapen- en olie-industrie behartigen.
Ja, en ze wonen allemaal op die grens é.

Nee, want Bush heeft het niet voor het zeggen. Komt nog bij dat zij toen niet wisten wat dit groepje nog allemaal ging uitvreten. Als jij tegen de verwijdering bent van de taliban en al qaida...tja, dan steun je hen in principe ook.

En wat familie Bush betreft, ga je nu beweren dat zij samen met terroristen zakenbelangen hebben in de Carlyle groep?

Laatst gewijzigd door illwill : 22 december 2009 om 15:48.
Oud 22 december 2009, 17:48   #34
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja, en ze wonen allemaal op die grens é.
Neen, maar de afstand tussen Marokko en Spanje is nul kilometer. Dat kan je niet zeggen van Marokko en Afghanistan of Yemen en Afghanistan. Gij gooit dat allemaal in éne pot en dat is onterecht.

Citaat:
Als jij tegen de verwijdering bent van de taliban en al qaida...tja, dan steun je hen in principe ook.
Ik ben voor de bestrijding van de ideeën van de taliban en al qaida maar dat is geen militaire kwestie. Je kan ideeën niet via een oorlog bestrijden. Het tegendeel is zlfs waar: als je dat probeert is de kans (zoals nu in Yemen en Afghanistan) op onschuldige slachtoffers groot en dat is een argument in handen van de taliban en Al Qaida.

Citaat:
En wat familie Bush betreft, ga je nu beweren dat zij samen met terroristen zakenbelangen hebben in de Carlyle groep?
De familie Bush en de familie Bin Laden (ondermeer zijn broer) zitten samen in de Carlyle Group, ja.

Oud 23 december 2009, 12:18   #35
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, maar de afstand tussen Marokko en Spanje is nul kilometer. Dat kan je niet zeggen van Marokko en Afghanistan of Yemen en Afghanistan. Gij gooit dat allemaal in éne pot en dat is onterecht.

Ik ben voor de bestrijding van de ideeën van de taliban en al qaida maar dat is geen militaire kwestie. Je kan ideeën niet via een oorlog bestrijden. Het tegendeel is zlfs waar: als je dat probeert is de kans (zoals nu in Yemen en Afghanistan) op onschuldige slachtoffers groot en dat is een argument in handen van de taliban en Al Qaida.

De familie Bush en de familie Bin Laden (ondermeer zijn broer) zitten samen in de Carlyle Group, ja.
Als je blijft flauw doen over die 0 km zijn we hier alvast over uitgepraat.
Afstand tussen Belgie en Frankrijk is ook 0, afstand tussen Frankrijk en Spanje is 0, afstand tussen Spanje en Portugal is ook 0, dus is de afstand tussen Belgie en Portugal ook 0
Het zijn beide terroristische groepering welke samen werken en vandaar gooi ik ze idd op 1 hoop als ik het heb over dit onderwerp. En dat vind ik wel terecht.

Met woorden kan je dergelijke groeperingen spijtig genoeg zeker niet bestrijden.

Dat is niet wat ik vraag. Zijn de familie Bush samen met terroristen, belang hebbers in deze groep? Je hebt het over onterecht samen gooien in een groep. En jij gooit hier zomaar een hele familie in een groep van terroristen. Is zijn broer een terrorist? Wat is dan het probleem dat zij samen in deze groep zitten?
Oud 23 december 2009, 14:20   #36
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je blijft flauw doen over die 0 km zijn we hier alvast over uitgepraat.
Afstand tussen Belgie en Frankrijk is ook 0, afstand tussen Frankrijk en Spanje is 0, afstand tussen Spanje en Portugal is ook 0, dus is de afstand tussen Belgie en Portugal ook 0
Het zijn beide terroristische groepering welke samen werken en vandaar gooi ik ze idd op 1 hoop als ik het heb over dit onderwerp. En dat vind ik wel terecht.

Met woorden kan je dergelijke groeperingen spijtig genoeg zeker niet bestrijden.

Dat is niet wat ik vraag. Zijn de familie Bush samen met terroristen, belang hebbers in deze groep? Je hebt het over onterecht samen gooien in een groep. En jij gooit hier zomaar een hele familie in een groep van terroristen. Is zijn broer een terrorist? Wat is dan het probleem dat zij samen in deze groep zitten?
Ben jij nu echt zo naiëf om te denken dat terrorisme het dreigende gevaar is? De media hebben u ook goed liggen gehad, of is het te moeilijk om even voor jezelf te denken?

Echt een reden om dat terrorisme te gaan bestrijden, he. Er zal zeker niets achterzitten.
Oud 24 december 2009, 13:22   #37
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Ben jij nu echt zo naiëf om te denken dat terrorisme het dreigende gevaar is? De media hebben u ook goed liggen gehad, of is het te moeilijk om even voor jezelf te denken?

Echt een reden om dat terrorisme te gaan bestrijden, he. Er zal zeker niets achterzitten.
"HET" dreigende gevaar niet nee, maar dat zeg ik dan ook nergens.

Waarom zou het te moeilijk zijn om voor mezelf te denken? Waar leid je dat uit af? Omdat ik jou mening niet deel? Iedereen die jou mening niet heeft, denkt niet voor zichzelf dus?
Oud 24 december 2009, 14:15   #38
Thanatos
Burger

Standaard

Citaat:
Haha...Dat was mijn vraag niet...

Jaja, lekker makelijk. Wie zijn dat dan precies en uit welke info leid jij af dat zij het voor het zeggen hebben?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ion_committees

Alstublieft. Ik hoop dat de lijst lang genoeg is?

Laatst gewijzigd door Thanatos : 24 december 2009 om 14:16.
Thanatos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2009, 14:18   #39
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thanatos Bekijk bericht
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ion_committees

Alstublieft. Ik hoop dat de lijst lang genoeg is?
De lijst op zich is lang genoeg ja.

Enorm slecht geprobeerd...wat heb ik aan gewoon een lijst van een bepaalde groep van mensen? Lees de vraag eens goed.

Wie zijn dat dan precies en uit welke info leid jij af dat zij het voor het zeggen hebben?
Oud 24 december 2009, 14:25   #40
Thanatos
Burger

Standaard

Citaat:
De lijst op zich is lang genoeg ja.

Enorm slecht geprobeerd...wat heb ik aan gewoon een lijst van een bepaalde groep van mensen? Lees de vraag eens goed.

Wie zijn dat dan precies en uit welke info leid jij af dat zij het voor het zeggen hebben?
Het feit dat GENERAAL Eisenhower waarschuwde voor het militair industrieel complex en dat sindsdien elke administratie vol zit met mensen uit diezelfde sectoren zou al een lichtje moeten doen branden.

Laatst gewijzigd door Thanatos : 24 december 2009 om 14:50.
Thanatos is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be