![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1721 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tweede gedachte: "Knipp is met een makkie gaan lopen." (Voor alle duidelijkheid, ik zeg niet dat het een makkie was. Enkel dat, gezien het wat speciale karakter van de kunstwerken, ik a priori dacht dat het makkelijk te googlen zou zijn.) Derde gedachte: "Die éne, mja ..." Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1722 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is wel degelijk een akkord. De NWO maakt ons wijs dat er geen is! Citaat:
![]() ![]() ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 december 2009 om 14:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1723 |
Parlementslid
|
![]() Allez jongens, meiskes. Ik zie niks schokkend in die werken. Ik zie er persoonlijk ook geen kunst in, maar dat moet je eigenlijk in zijn tijd zien. En ik ben een kind van vandaag. Schoon, en dat is geen definitie voor kunst, schoon vind ik ze al helemaal niet. Verbazen doen ze mij wel. En dan vooral het verhaal erachter.
Schokkende beelden zijn er genoeg op het net. Maar die zou ik niet posten. Van beelden uit de holocaust periode over diene Amerikaanse senator die zelfmoord pleegt, tot met die video waarin men een mens zijn hoofd afzaagt in Irak. Sites als rotten.com staan er vol van. Dat zou ik niet posten.
![]() |
#1724 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1725 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mevrouw de mevrouw,
Waar wil je wonen eens je pakweg de pensioengerechtigde leeftijd bereikt? Nog in 't Stad of liever in een groot dan wel klein huisje op het platteland? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() word je het liefst met mevrouw of met juffrouw aangesproken? of met nog iets anders??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1727 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al mag een klein huisje op het platteland als tweede woonst ook wel.
![]() |
![]() |
#1729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Liefst word ik gewoon met mijn voornaam aangesproken. Meestal is dat ook het geval (bij mensen die me kennen bedoel ik dan, op het werk en zo). De enige die me steevast met "madame", gevolgd door mijn voornaam, aanspreekt is mijn huidige poetsvrouw. Lekker ouderwets, ik vind het vreemd klinken maar ze kan het blijkbaar niet laten.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 december 2009 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1730 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1731 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met Knipp als buurman ? Laatst gewijzigd door Knipp : 22 december 2009 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1732 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#1734 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In plaats van in een logisch wetenschappelijk ? Laatst gewijzigd door Knipp : 22 december 2009 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1735 |
Banneling
|
![]() Als welke nationaliteit zou je willen Reïncarneren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever iets dicht bij een interessante kust, bijvoorbeeld in Bretagne.
Dat wil je jezelf niet aandoen.
![]() |
#1737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straf hé?
![]() |
#1738 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hele gedoe over het verfoeilijke "logisch wetenschappelijk" denkkader van stoute Firestone (en andere bekrompen en gevoelloze rationalisten) is een belegen rookgordijn. Believers starten de discussies meestal met heel concrete straffe beweringen. Vaak staat er bovendien bij dat deze beweringen door de "feiten" gestaafd worden, en dat wie ze niet aanvaardt dom, blind (of erger) is. Uiteraard blijkt in de discussie vlug dat de heel concrete straffe beweringen helemaal niet door feiten gestaafd worden, wel integendeel. Pas dan ontvluchten de believers met allerlei smoesjes het "logisch wetenschappelijk" denkkader. Ze doen het bovendien op een flagrant oneerlijke wijze. Feiten die hen niet aanstaan blijven ze binnen dat "logisch wetenschappelijk" denkkader met nepargumenten betwisten, al geef je er honderd bewijzen voor. Voor beweringen die in hun kraam passen daarentegen volstaat één vermelding op een vage website (kruisverwijzingen tussen believers zijn dan ook schering en inslag), al dan niet met bron, al dan niet uit de context gerukt, al dan niet relevant. Believers zijn selectief sceptisch, wat een contradictio in terminis is. Het spijt me zeer, maar waar het uiteindelijk op neerkomt is special pleading. Dat ze niet anders kunnen ligt niet aan mijn beperkt denkkader, wel aan hun onjuiste straffe beweringen. Dat ze dat niet kunnen aanvaarden is best begrijpelijk, maar ik zie geen enkele reden om aan hun onjuiste (en niet zelden hatelijke) theorieën minder strenge eisen te stellen dan gebruikelijk.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 december 2009 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij het leuk vinden moesten ze de layout van het forum aanpassen aan de kerstperiode?
![]() |