![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 24/12/2009 08:00
De Kamer heeft voor 139,5 miljoen euro een gebouwencomplex gekocht waar ze haar diensten in wil groeperen. Het complex kost 6 keer meer dan 4 jaar geleden. ![]() Het nieuws is opvallend in weken waarin men bijna uitsluitend besparingen stemt. Bovendien oordeelde men in 2005 nog dat de overheidsgebouwen, waarvoor toen 22,5 miljoen werd gevraagd, veel te duur en te groot waren. Dat schrijft De Morgen donderdag. http://knack.rnews.be/nieuws/belgie/...cle44232.html# Het is crisis, broeksriem aanspannen, iedereen zal moeten inleveren, de 7 magere jaren ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prettig kerstfeest en leve de Vlaamse onnozelaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Zou men eens niet onderzoeken, wie de eigenaars waren van de maatchappij die het indertijd gekocht heeft, en degenen die het nu terug aan de staat verkocht hebben, ik denk dat we dan van onze stoel vallen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik geloof nooit dat de "staat" een voordelige deal heeft afgesloten.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of het een van die gebouwen van Verafstoot was; ik vermoed van niet.
Als dit toch het geval is, dan kan het zijn dat het goedkoper is voor de toekomst. Maar het verlies vanwege de operasie is geleden. Schuld van Verafstoot. Als het is wat ik denk, namelijk dat het gebouw dringend gerenoveerd moest worden, dan moet er deftig gerekend worden. Indien het parlement toen het gebouw gekocht had, hoeveel had het dan moeten investeren om het gerenoveerd te krijgen? Inbegrepen de ambtenaren die moeten toezien op de werken, zoals jij thuis toeziet op de werken als je jouw eigen huis aan het zetten zijn. Voor de firma die het gebouw kocht, en het renoveerde, moet ook het risiko ingekalkuleerd worden dat het gebouw noch verkocht, noch verhuurd geraakte gedurende een periode. Afgezien van de periode van renovasie, tijdens dewelke er natuurlijk geen inkomsten voor staan. Alles hangt er dus vanaf hoeveel het gebouw werkelijk in waarde gestegen is, door de renovasie. En die fatsoenlijke berekening had ook in de gazet moeten komen. Dan pas zouden we kunnen spreken van een kwaliteitspers. En dan zou mogelijks ook met enige grond gesproken kunnen worden van korrupsie ... of niet. (ps: niet zeveren hé, ik gok ook wel op bevriende immobiliën-makelaars ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"IMMOBEL is sedert 145 jaar een “leader” in de Belgische vastgoedmarkt." bron: http://www.immobel.be/cib_lasociete_NL.html "RAAD VAN BESTUUR Baron BUYSSE Voorzitter (Onafhankelijk) Dhr. Thomas WERNINK Ondervoorzitter BVBA Gaëtan PIRET * Gedelegeerd Bestuurder BVBA ARSEMA ** Bestuurder (Onafhankelijk) Dhr. Robert (Chester) BARNES Bestuurder Dhr. Barden GALE Bestuurder Dhr. Karim HABRA Bestuurder Dhr. Luc LUYTEN Bestuurder (Onafhankelijk) Dhr. Wilfried VERSTRAETE Bestuurder (Onafhankelijk) Dhr. Dan WARD Bestuurder Dhr. Christopher ZEUNER Bestuurder AUDIT & FINANCIEEL COMITÉ Dhr. Wilfried VERSTRAETE Voorzitter (Onafhankelijk) BVBA ARSEMA ** Lid (Onafhankelijk) Dhr. Robert (Chester) BARNES Lid BEZOLDIGINGS- EN BENOEMINGSCOMITÉ BVBA ARSEMA ** Voorzitter (Onafhankelijk) Dhr. Karim HABRA Lid Dhr. Luc LUYTEN Lid (Onafhankelijk) * Vertegenwordigd door dhr. Gaëtan PIRET ** Vertegenwordigd door dhr. Didier BELLENS" bron: http://www.immobel.be/composition_NL.pdf "Aandeelhouderschap : (per 30 oktober 2009) Aantal aandelen Aantal effecten uitgegeven door Immobel 4 121 934 Gekende Aandeelhouders (volgens de informatie die aan Immobel werdt overgemaarkt) - JER Audrey S.�*.r.l. 1 258 565 *** - Fidea n.v. en KBC Verzekeringen n.v. 213 688 - Capfi Delen Asset Management n.v 208 516 Totaal van de gekende Aandeelhouders 1 680 769 bron: http://www.immobel.be/cib_actionnariat_NL.html Zie ook: http://www.immobel.be/ http://www.beursduivel.be/aandeel-IMMOBEL.koersen http://www.tijd.be/nieuws/ondernemin...188250-431.art Ik vraag me af in hoeverre die mannen achter de 'élargissement de Bruxelles' staan, en hoeveel geld ze daarvoor over hebben. *** : JER Audrey S.�*.r.l. (vroeger JER Fund III 11), met maatschappelijke zetel rue Notre Dame 15, te. L-2240 Luxembourg zie: http://www.immobel.be/corporate_NL.pdf p. 8 Zéér interessant document, dit laatste. De heren van Immobel staan op p. 6 met foto, op de voorgaande pagina's worden ze kort voorgesteld. "Europa in al z'n glorie."
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 december 2009 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over vijf-en-dertig jaar, backfire! Ik wist niet dat politici zo vér vooruit konden denken. Ze gaan er dus op vooruit, zouden we kunnen zeggen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 december 2009 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar allé, toch nog geen corruptie, hé.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het toch fijn vinden mocht dat allemaal eens goed worden uitgepluisd. U niet? Bovendien: wie kan garanderen dat dat gebouw binnen pakweg 10 jaar niet wéér wordt verkocht, of onteigend?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 december 2009 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ps: mijne zoon heb ik uit de latijne gehaald; Zijn examen latijn was dezastreus. Dat mens dat latijn geeft is volgens mij wel redelijk gek. 52 procent klasgemiddelde op het examen en dan nog omwille van het feit dat de zwakste elementen zelfs niet meegedaan hebben omdat ze zeker naar de moderne zouden gaan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar de ouders gaan er wel mee akkoord. Tenslotte vinden zij een goede kennis van het Nederlands ook heel belangrijk ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn uw normen hoog of laag ? In de klas van mijne zoon (2-de jaar latijn) zijn er twee leerlingen in psychiatrische behandeling omdat ze niets anders doen dan blokken. Is dat normaal op die leeftijd ? Pas op, deze "leerlingen " vervalsen het beeld . ze hadden meer dan 80 procent op latijn. Mijne zoon is verstandig , maar lui (al zeg ik het zelf). hij wil rechten doen en daarvoor heeft hij strict gezien Latijn niet nodig. De moderne is voor hem de redding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |