![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie? Maar mannekes, die namen zeggen me één voor één niks. Na ja, ik luister ook nooit naar die zender.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en dan zou ik al te lang zonder lief zitten?
![]()
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef je een gans... geef me Roos en ik zal ze zelfs niet slachten op eindejaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Sofie Lemaire.
![]() Af en toe blader ik 's morgens eens door de humo tijdens het drinken van mijn koffie. In die van deze week vertelt zij dat volgens haar de belangrijkste gebeurtenis van 2009 de dood was van Michael Jackson. Een paar pagina's later staat er reclame met haar voor music for life om ons een schuldgevoel aan te praten en de portefeuille te openen. Iemand die de dood van een popster de meest memorabele gebeurtenis van het jaar vindt is op z'n minst oppervlakkig te noemen. En dat gaat mij dan lesjes leren over wat humaniteit en altruïsme is. Bah! |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag wel de garantie dat je die gans niet sexueel gaat misbruiken natuurlijk. Ik heb zo mijn principes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de gans maar lopen. Pak Roos en alsjeblief, zorg ervoor dat ze een boerka draagt als op straat rondloopt...
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat op zich is reeds behoorlijk fout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 25 december 2009 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ze nu doet weet ik niet, aangezien ik niet meer naar StuBru luister. In vroeger tijden was ze 'assistente' in de studio tijdens het ochtendblok. Je kent dat wel: zo 's morgens en 's avonds, wanneer de mensen in hun auto zitten op weg naar of van het werk, moét ieder radioprogramma een afwisselende presentetie hebben, met 2 of soms zelfs met 3. Kwestie van het 'gezellig' te maken. De tweede stem mag dan steevast het nieuws en het weer lezen, de krantenkoppen doornemen, af en toe eens een mopje vertellen of doodgewoon zijn mond opendoen opdat de vaste presentator van dienst niet te snel buiten adem zou geraken. En tussen al het gekakel door - er wordt steevast ook iemand opgebeld voor één of ander spelletje - krijg je dan zowaar ook nog wat muziek te horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal haar wel leren dansen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeioeioei, weet waar ge aan begint... In dit geval MOET ik je wel veel geluk toewensen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe, is Studio Brussel van naam veranderd?
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een uitdaging nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet dat nu StuBru noemen, blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() woah, doe maar, ik neem wel Hans Rieder als advocaat, had die in 1946 geleefd, dan was Goering vrijgesproken in Neurenberg en had ie er bovenop nog een schadevergoeding gekregen, betaald door de geallieerden.
![]() |
![]() |