![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet echt logisch , vermits zijn inaugauratie een uitloper is v/e gebeurtenis in 2008 , die je dan evtl wél kan bestempelen als de belangrijkste gebeurtenis van d�*t jaar.
![]() |
#22 |
|
![]() Belangrijkste gebeurtenis vh voorbije jaar ?
De Kopenhagen-flop persoonlijk: huis gekocht Beste en slechtste Radio- en TV-programma vh voorbije jaar ? Beste radio: Studio Brussel Beste tv: Bones, House, ed Slechtste radio: Ornelis & Rogiers Slechtste tv: belspelletjes Beste boek dat je gelezen hebt in 2009 ? Dolores Claiborne van Stephen King Beste concert gezien in 2009 ? Rammstein in het Sportpaleis Beste CD, gekocht en/of beluisterd het voorbije jaar ?? : Rammstein - Liebe ist für alle da Beste film, gezien in 2009 ? Inglorious Bastards Wie wenst u wat toe voor 2010 (ten goede of ten kwade) ? Ik wens iedereen wat meer geduld toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belangrijkste gebeurtenis vh voorbije jaar ?
Zaken komen terug op zijn plaats, nieuwe sportatributen en nieuwe mensen leren kennen. Beste en slechtste Radio- en TV-programma vh voorbije jaar ? : Beste TV: Future weapons Beste Radio: What a feeling - nostalgie Slechtste TV: Weaponizers. Slechtste Radio: Het gelazen huis. Beste boek dat je gelezen hebt in 2009 ? : Een garfield pocket boekje. Beste concert gezien in 2009 ? : The kids in Beerse Beste CD, gekocht en/of beluisterd het voorbije jaar ?? : Endgame Beste film, gezien in 2009 ??? : Hitman Wie wenst u wat toe voor 2010 (ten goede of ten kwade) ?? n.v.t.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 29 december 2009 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Belangrijkste gebeurtenis vh voorbije jaar ? :
Moslimhaat wordt hoe langer hoe meer geïnstitutionaliseerd. Wie ertegen ingaat wordt verweten 'de waarheid niet te willen inzien'. Beste en slechtste Radio- en TV-programma vh voorbije jaar ? : Ik kijk zelden tv en luister al even weinig naar de radio. De pappenheimers en panorama heb ik een enkele keer gezien, en dat was best te pruimen. Op de radio hoor ik vooral muzak of irritant gejengel. Beste boek dat je gelezen hebt in 2009 ? : Het laatste fictieboek dat ik las was Je wordt geen twintig op suikerheuvel van JMH Berckmans. Schit-te-rend boek! Ik denk wel dat het in 2008 was dat ik dat las. Wat non-fictie betreft kan ik me niets wereldschokkends inbeelden, maar ik heb wederom niet erg veel gelezen dit jaar. Beste concert gezien in 2009 ? : Venetian Snares, Aphex Twin en MSTRKRFT, alle drie op Dour. Beste CD, gekocht en/of beluisterd het voorbije jaar ?? : Ik heb nu pas Bitches Brew ontdekt. Overrompelend. Beste film, gezien in 2009 ??? : We feed the world. Ontluisterende documentairefilm die de voedingsindustrie in haar blootje zet. De praktijken die daarin aan het licht worden gebracht zijn bepaald hallucinant te noemen. Een must-see voor iedereen. Wie wenst u wat toe voor 2010 (ten goede of ten kwade) ?? : Voor iedereen minder ambitie en meer inspiratie.
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
De algehele economische onrust en iets dichter bij huis het drama op Koninginnedag. Beste en slechtste Radio- en TV-programma vh voorbije jaar ? : Beste radio: StuBru, de Nederlandse en Vlaamse Radio 1, veel meer luister ik eigenlijk niet meer. Slechtste radio: Radio 538, al jaren. Beste tv-programma: De Oorlog, op Ned 2 Slechtste tv-programma:teveel om op te noemen, ik haat soaps en infantiele spelletjesprogramma's, om van belspelletjes e.d. maar te zwijgen. Beste boek dat je gelezen hebt in 2009 ? : De Vliegeraar Beste concert gezien in 2009 ? : The Living End in de Melkweg, Amsterdam. Beste CD, gekocht en/of beluisterd het voorbije jaar ?? : Grizzly Bear - Veckatimest en de nieuwe U2, uiteraard. Beste film, gezien in 2009 ??? : Pff, Slumdog Milionaire zeker? Wie wenst u wat toe voor 2010 (ten goede of ten kwade) ?? : Een goede gezondheid en behoud van zijn of haar baan!
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 29 december 2009 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
Obama gekozen als president VS Beste en slechtste Radio- en TV-programma vh voorbije jaar ? : TV: Andere tijden Radio: Arrow Classic Rock (Internetradio) Beste boek dat je gelezen hebt in 2009 ? : De geschiedenis van de Lage Landen. Beste concert gezien in 2009 ? : Hoewel eigenlijk geen echt concert, het korte optreden dat Ramses drie weken voor zijn overlijden gaf aan een select publiek. Ook een optreden van Ilse de Lange vond ik erg leuk, niet om het minst omdat ze zich niet schaamt voor haar Twentse dialect. Beste CD, gekocht en/of beluisterd het voorbije jaar ?? : 2009 stond in het teken van de 2009 remasters. Beste film, gezien in 2009 ??? : Oorlogswinter (Ben overgens geen filmkijker) Wie wenst u wat toe voor 2010 (ten goede of ten kwade) ?? : Nu mijn schoonmoeder getroffen is door die vreselijke ziekte K. ben ik me bewust geworden dat gezondheid voor een ieder voorop staat. Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 29 december 2009 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
Persoonlijk, de aankoop van een huis en niet persoonlijk, de Vlaamse verkiezingen en de uitslag daarvan. Beste en slechtste Radio- en TV-programma vh voorbije jaar ? : Beste: TV: de smaak van de keyzer Radio: stories ![]() Slechtste: TV: dieren in nesten Radio: geen idee eigenlijk Beste boek dat je gelezen hebt in 2009 ? : ai, geen idee da's geen goed teken. Het slechtste dit jaar was toch wel het vervolg op de acht. Beste concert gezien in 2009 ? : Ik ben eigenlijk niet naar veel concerten geweest. Het beste was waarschijnlijk Twalseree, maar dat is de enige die ik mij zo kan herinneren. Beste CD, gekocht en/of beluisterd het voorbije jaar ?? : Mira - Stukken van mensen Beste film, gezien in 2009 ??? : Harry Potter en de halfbloed prins Wie wenst u wat toe voor 2010 (ten goede of ten kwade) ?? : Ik wens Dronkie tenen, Jazeker een schoon rosse vrouw, Jaani een pracht van een gebouw dat hij mag tekenen, Txiki succes met al hetgeen hij doet, Pelgrim een knappe rosse volksdansende vrouw in zijn volksdansgroep, From_Vlaanderen dat wapen waar hij al zolang van droomt, Mitgard een snek, Duupje nu en dan eens rust in haar huis, Nyn een interssant jaar, Anna dat hij terug op p.be mag komen, bentje krijgt alvast een dikke zoen en wens ik hetgeen dat zijn leven compleet zou maken...en alle andere p.be'ers wens ik alles wat ze maar willen he! ![]()
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
ik heb het mijne al mijn hele leven! (sry, maar tzijn de laatste dagen van t jaar dat ik nog goeiekope mopkes kan maken)
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een is geen.
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]()
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een van mezelf en dan nog een hoop in de kast liggen hé.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik verhuis permanent naar pi.be. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Rafmodus] Dat werd tijd, blijf dat je weg bent. [/Rafmodus]
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
persoonlijk: start van een nieuwe opleiding algemeen: geen flauw idee. Beste en slechtste Radio- en TV-programma vh voorbije jaar ? : geen idee, niet echt radio geluisterd, heb geen tv. Beste boek dat je gelezen hebt in 2009 ? : "haaktechnieken" Beste concert gezien in 2009 ? : cactusfestival Beste film, gezien in 2009 ??? : Audition (uit 1999) Noroi the curse (2005) A tale of two sisters (2004) Battle Royale (2000) Beste film gezin in 2009 die gemaakt is in 2009: Detective Story Wie wenst u wat toe voor 2010 (ten goede of ten kwade) ?? : iedereen liefde, rust, en veiligheid. dat iedereen, inclusief mezelf, de ander graag kan zien zonder de ander te willen veranderen.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar toch: ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Belangrijkste gebeurtenis vh voorbije jaar?
IJsland failliet, groeiende oppositie in Iran Beste en slechtste Radio- en TV-programma vh voorbije jaar? TV: De Wereld Draait Door, Andere Tijden, James May's Toy Stories Radio: Dr. Boogie (Classic21) Slechtste: journalisten die hun collega's interviewen Beste boek dat je gelezen hebt in 2009? Six Days of War - Michael B. Oren (2002) Beste concert gezien in 2009? AC/DC, Rotterdam (13 maart) Beste CD, gekocht en/of beluisterd het voorbije jaar? Motörizer (Motörhead) Beste film, gezien in 2009? Ben dit jaar niet naar de cinema geweest ![]() Wie wenst u wat toe voor 2010 (ten goede of ten kwade)? Pinguïns en ijsberen: global cooling VLD: doe vooral verder zoals jullie bezig zijn ![]()
![]() |
#40 |
|
Harrington on Hold 'em Expert Strategy for No Limit Tournaments volume I, II en III[/U] Beste concert gezien in 2009 ? : Milc inc was een feesje, maar Rammstein was best ook wel beestig ![]() Beste CD, gekocht en/of beluisterd het voorbije jaar ?? : geen idee Beste film, gezien in 2009 ??? : Dossier K (heb er niet zo heel veel gezien) Wie wenst u wat toe voor 2010 (ten goede of ten kwade) ?? : goede gezondheid
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 30 december 2009 om 16:17. |
![]() |
![]() |