![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: De G-spot bestaat | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 43,90% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 14,63% |
Misschien. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 17,07% |
Ik zou het niet weten. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 24,39% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop met zoeken: de G-spot bestaat niet
Wetenschappers van het Londense King's College doen het mysterieuze genotplekje in de vagina af als onbestaande. De wanhopige zoektocht van miljoenen vrouwen (en mannen) naar de ‘G-spot', dat mysterieuze plekje in een vrouwenlichaam dat garant zou staan voor seksueel plezier, bestaat niet. Wetenschappers aan het Londense King's College maken brandhout van de ‘uitvinding' van ene Ernst Gräfenberg. Deze Duitser vestigde in de jaren 50 van de vorige eeuw de aandacht op een erogene zone bij de ingang van de vrouwelijke vagina, ook wel omschreven als een trosje hypergevoelige zenuwuiteinden. (...) De kous is hier zeker niet mee af; In het Journal of Sexual Medicine, dat de resultaten van de Britse studie publiceerde, wordt al een groot debat aangekondigd waarin de non-believers het zullen opnemen tegen de believers. Wordt vervolgd. Bron: http://www.standaard.be/Krant/Beeld/...kelid=E12KD0PD |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik denk dat mijn vriendin dit zal tegenspreken
![]() Ik ben trouwens niet van plan om een dagkaart te kopen bij de Standaard om het artikel te lezen.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 4 januari 2010 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf verder zoeken.
Ik ben dat nu zo gewoon ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de vrouw gelooft dat er een extra gevoelig plekje geprikkeld word, dan gaat ze lekker klaarkomen. Is dat plekje nu de G-spot, de F-spot, of de black spot, who cares, het hoort bij het liefdesspel.
Iets is waar omdat iemand er in gelooft. Simpel toch.
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat is een gewaagde stelling! Dus God bestaat en is de enige wat dan weer tegengesproken wordt door andere gelovigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je zou gelijk kunnen hebben, mensen op't randje van een orgasme durven wel eens Oh God murmelen, broebbelen, schreeuwen enzoverder.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 januari 2010 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Als mensen iets aanzien als 'echt', dan is het ook 'echt' in zijn gevolgen. Zie: het orgasme via G-spot of de katholieke kerk.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor alle duidelijkheid: de "G" van G-spot heeft niets met God of iets gelijkaardigs metafysisch te maken. Zoek het aub niet zo ver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is een pb inclusief artikel voldoende ?
Laatst gewijzigd door Rudy : 4 januari 2010 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() De G-spot is dus door niemand gespot.
Was het dan enkel maar wat gespot? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou alle mannen willen verzoeken om toch de zoektocht verder te zetten
![]()
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Bij De Man Is Die Ook De Ufo Driehoek Onderaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Spot on, mate!
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... en ik zou de vrouwen willen verzoeken het bestaan te bevestigen. Of ontkennen.
Laatst gewijzigd door Rudy : 4 januari 2010 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Natuurlijk konden wetenschappers het niet vinden. De uitdrukking "NERD" hebben ze tenslotte niet voor niets verdiend!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus zal het een misterie blijven, zoals de eindigheid of niet van het heelal; het begin- en eindpunt of niet van de tijd; de zin van het leven .... bwa, ik kan daar mee leven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zoek gewoon lustig verder. Nog weinig mensen horen klagen.
Zuchten, dat wel.
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb de Gay-spot gevonden.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|