![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb er ook geen verklaring voor. In hoeverre kan je het VK vergelijken met België natuurlijk. We stellen zoveel middelen voorhanden, maar blijkbaar is dat nog steeds niet voldoende voor velen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() het nieuws rond de recente dood van Shana en haar vriend goed volgen. Het zit er dik op dat de dader(s) AUTOCHTONE Belgen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie dat je het nog steeds niet goed begrijpt. Er is een draad over die zaak. Deze draad gaat over de rellen in Culemborg. Je post is dus nog maar eens off-topic. Volgende keer zal ik niet anders kunnen dan op het driehoekje te drukken.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 5 januari 2010 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Partijlid
|
![]() driehoek ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Een driehoek is een meetkundige figuur die ontstaat door drie punten, die niet op een rechte lijn liggen met elkaar te verbinden.
In deze context dient de rode driehoek om posts te rapporteren die beledigend of anderszins ongepast zijn. Een voorbeeld is het opzettelijk spammen van off-topic posts in de verkeerde draden omdat de inhoud van die draden je niet zint. Je krijgt dan een waarschuwing en vervolgens krijg je even vakantie. Ik heb tot dusver nog nooit op dat driehoekje gedrukt en wil dat graag zo houden, maar ik heb je nu al een paar keer uitgelegd hoe je moet posten, waardoor ik alleen maar kan vermoeden dat je het doet om de boel te verzieken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Partijlid
|
![]() Mijn post heeft weldegelijk zin. Waarom wordt deze topic geopend? om de link tussen allochtonen en criminaliteit in de verf te zetten. Ter nuance en vergelijking, geef ik informatie over autochtone belgen die ook criminele feiten plegen.
HET VOLGENDE RUIKT OOK NAAR EEN MOORD VAN EEN AUTOCHTONE BELG Man vermoordt ex-vriendin en probeert zelfmoord te plegen In Aat heeft een 51-jarige man uit Geraardsbergen maandagavond zijn ex-partner gedood. Daarna probeerde hij zichzelf van het leven te beroven. Hij ligt in coma. De man wurgde zijn voormalige vriendin in de woning die ze deelden tot het moment van de breuk. Het slachtoffer was 26 jaar. Daarna slikte de dader een reeks geneesmiddelen en hij trachtte zichzelf te wurgen met de riem van een kamerjas. Hij werd in het ziekenhuis opgenomen en ligt in een coma. Het parket van Doornik wilde niet meedelen in welk ziekenhuis de man werd opgenomen. ivb (belga) link : http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF05012010_058 |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De mogelijkheid zit er in dat het idd een autochtoon is, nl. de buurman. Maar niks is zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 5 januari 2010 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Sommige mensen moeten begrijpen dat selectieve aandacht opvattingen kunnen versterken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Partijlid
|
![]() LINDA DE WIN zou op internetsites heftige reacties krijgen omwille van haar deelname aan de slimste mens, mensen die haar dood wensen. Ik kan me moeilijk inbeelden dat het allochtonen zouden zijn die zulke immorele zaken schrijven.
Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 5 januari 2010 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rechters sturen dus willens en nillens voortdurend bewezen criminelen weer de samenleving in. Keihard crimineel gedrag van justitie zelf. De tweede instantie betreft een grote groep criminelen die niet eens vervolgd worden. Daarover leest men zelden. Varieert van fraudeurs tot aan nepotisten. Van de uitwassen van het oneigenlijk gebruik van connecties tot aan het bewust aanwenden van publieke middelen voor privézaken. Van voorkennis tot aan oneigenlijke belastingconstructies. Etc. In Belgie, en dat maakt het zo'n leuk land, is de tweede groep criminelen zo goed als onzichtbaar. Er is ook geen interesse van de politiek noch justitie. Te moeilijk en intransparant allemaal. Veel te groot (Je zal toch serieus achter belastingfraude aan moeten). Onpraktisch (Geen celcapaciteit). Het klootjesvolk (veel kiezers dus) zou het toch niet begrijpen. Tot het pensioen weg is natuurlijk. (Ik verheug me er nu al op). Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 januari 2010 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op een 13jarig meisje in groep wraak nemen zo kennen we ze weer de k*tmarokkaantjes
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie hier de uitzending van Netwerk van vanavond waar beide partijen aan het woord zijn.
Wel heeft de nederlandse presentatrice even een hoofddoek omgedaan. http://player.omroep.nl/?aflid=10483124 |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Zo kennen we de islam weer.
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...islamist.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...geluk-op.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...nhuis-in.dhtml antwerpse schepenen doen het in hun broek ze durven niets te zeggen over de identiteit reactie van de autochtone brave menskes : Heb het overlaatst ook meegemaakt in het kinderkliniek, we hadden tot tweemaal toe gevraagd aan hun kleine om uit de kamer te blijven. Plots stormt heel de familie binnen, met papa van voor. . Hij heeft mij daar een klets op mijn gezicht gegeven, met de het verplegend personeel ertussen. Nadien, personeel mocht van de directie de naam van de man niet geven, zodat ik een klacht zou kunnen indienen bij de politie, de naam van de getuigen kreeg ik ook niet. Dit is de toekomst ..... En de linksen kl*z*n vinden het goed en zeggen ja en amen. en nu snel iets gaan zoeken waar wij autochtone belgen de moslims iets aan doen.....dat zal hard zoeken zijn ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 5 januari 2010 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Worden er mensen van de ziekenhuisdirectie vervolgd? - Worden de geweldplegers vervolgd? - Worden ze effectief bestraft? - Is links of rechts uberhaupt wel geinteresseerd om criminaliteit te bestrijden? Vijf maal nee, dacht ik zo. U lijkt hier op de typische bange laffe Vlaming. Maar u dacht toch niet dat een gemiddelde Marokkaan zich laat wegsturen als deze een klap op zijn gezicht krijgt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |