![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() euh.....'k Moet alvast van De Win niet hebben en, surprice, surprice, ik kijk niet naar "de slimste mens"..... ![]() Na haar "interview" met PJ heeft ze, bij mij alvast, alle krediet verloren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat ik me toch afvraag is,of dit forum nu echt ook al moet dienen om spelletjes van de TV te bediscuteren???Gelukkig gaat het toch nog niet zo ver als op Facebook...Met hun méér als 2000 reacties,waarvan sommigen alles behalve nog een beetje menselijk.Einde discussie,wat mij betreft.Ze is nu uit de kwis...ik zou zeggen...Zaak afgesloten ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door an1958 : 6 januari 2010 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 januari 2010 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta al die zever niet omwille van een onnozel spelleke op TV... Is dat bij gebrek aan goede voetbalploegen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg het van mensen die overal weer seksisme in zien. Was ze van Limburg, ze konden zeggen dat het racisme is tegenover Limburgers ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 6 januari 2010 om 11:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Ze zat gisteren zelfs in het Journaal op de VRT..
Halloooo, valt jullie euro nu nog niet. ![]() Die "hetze" is een zegen voor het programma!!! En voor diegene die er dan toch van overtuigd zijn dat De Win zo'n fijne madam is. De opname, waarin De Win beweerde dat ze Joop Zoetemelk vernoemde werd een half uur stilgelegd, omdat een hysterische De Win door het lint ging Laatst gewijzigd door De Prof : 6 januari 2010 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind haar gedrag gewoon niet aangenaam, dit heb ik nog al bij kandidaten gehad (zowel mannen als vrouwen). De andere vrouwen die goed presteerden werden niet zo hard aangepakt als Linda dus ik denk dat het wat simpel is om het daar op te steken. Ik vind het wel erg voor haar dat ze door verschillende mensen zo hard wordt aangepakt. Dat verdiend niemand (ook al is ze nog zo irritant in villa politica). Maar ik veroordeel ook iedereen die mensen die Linda gewoon niet aangenaam vinden aanvallen. Ik ben lid van geen enkele haat groep en heb respect voor haar prestaties in de quiz maar ik vind haar toch irritant. Maar dat mag blijkbaar niet, het kan niet anders of ik moet tegen Linda zijn omdat ze een vrouw is. Hoewel ik niet ontken dat er ongetwijfeld mensen zijn bij wie dit meespeelt is dit bij mij niet het geval. Er zijn al mannelijke kandidaten geweest die ik veel irritanter vond. (maar die bleven er nooit lang in)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Ik en men dochter vinden het jammer dat De Win eruit ligt.
Wij hebben ons kostelijk geamuseerd met haar, hoe ze de éne keer met wijd open mond, en een andere keer haar puntige tong uitstak, bij een overwinning. Nu zijn het wss nog enkel saaie mannen, die hun gevoelens niet graag bloot gegeven. ( Voor diegene die in het vorige overal haat en vrouwen afgunst in moeten zien) ![]() ![]() Het enig waar ik me aan zou kunnen ergeren in het programma, is dat de presentator soms de woorden bij de kandidaten in de mond legt. Maar dat doet hij voor zowat iedereen, dus niks ergs op zich. En toch zijn er mensen die durven te menen dat het hier om een ernstige quiz gaat. Daar breekt men klomp toch van hoor. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 6 januari 2010 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Dat komt van getuigen die de opname hebben meegemaakt, aldus HLN
Laatst gewijzigd door De Prof : 6 januari 2010 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu zijn we natuurlijk allemaal overtuigd
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Jaja..ik ken HLN ook al langer dan vandaag, knip dat hysterische er maar mss van tussen. Maar ze heeft in het journaal zelf toegegeven dat ze bij een volgende keer niet meer zo fel zou reageren.
Je mag er toch ook vanuit gaan dat die "hetze" toch niet enkel gebaseerd is op het feit dat ze soms uit haar stoel sprong omdat ze niet goed zag. Dat deden er wel meer. ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 6 januari 2010 om 12:29. |
![]() |
![]() |