![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uwgoed recht !!
Zij bekijkenu zoals zijwillen ,hungoed recht !! Citaat:
Ofwat inzien dat zeniet allemaal slechtzijn ??Idit dreigement/bedreiging naarmij toe ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men spreekt over Marokkanen en Molukken, maar beide zijn eigenlijk Nederlanders die reeds meerdere generaties in Nederland geboren zijn. Eigenlijk zijn het dus gewoon ontheemden, die tussen twee culturen leven en gewoon niet meer weten wat juist is en wat niet. Daarnaast is onze maatschappij dan nog eens te laks om hen op het juiste spoor te brengen en houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ik hier in de winter nen open hemel zie, zoals gisteravond bvb, dan weet ik ook dak mijn klak wat beter over mijn oren moet trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en groot en sterk, ... kweet nie zulle, de laatste die ik zo gezien heb was eerder tenger en zwak, en nog zat ook, eigenlijk zelf te zielig om uw handen aan vuil te maken. zeker als je die "gangsta`s" alleen krijgt, of inderdaad weet te isoleren van de roedel, worden het inees angstige mietjes, beginnen lullen over hun grote broer enzo of gemaakt vriendelijk beginnen doen... Op mij komen die in elk geval niet over als een soort super hero`s, ... op die Molukkers blijkbaar ook niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Schepen
|
![]() Als je wat meer zou geven om niet moslims dan zou je weten dat grimbergen zijn kleintjes afgedreigd en beledigt zijn geweest door moslims, omdat ze honden hebben thuis. Dus u keurt het goed dat uw geliefde moslims autochtone kinderen kapot pesten. Ik ben niet verbaasd. Gelukkig zijn er nog autochtone Belgen die begrip hebben en weten wat voor een haat er uit de koran straalt.
Laatst gewijzigd door NOEKIE : 7 januari 2010 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkse moslim; wanneer je punt enkel is dat ook anderen misdaden begaan, geweld gebruiken dan zal niemand je hier tegenspreken;maar wanneer je punt is dat daarom dit probleem van georganiseerd geweld op basis van etnische origine niet besproken kan worden zul je hier behalve een verloren gelopen filosoof misschien, geen medestanders vinden. Uiteraard mag hierover gediscussieerd worden en wanneer je dit niet bevalt moet je een andere topic zoeken.
Voor mij is dit geweld tegenover dat meisje en bijkomende gebeurtenissen wel etnisch gerelateerd, Marokkaanse jongeren vinden dat meisje een "verraaister "die met de flikken heult, zichzelf zien ze zoals Palestijnen die daarom slaags gaan met "verraaiers" en politie, een fenomeen wat je in veel wijken ziet, ook hier. Maar die Marokkanen hebben pech, het gaat niet over Nederlanders die als individu reageren maar over een andere groep met evengoed een machocultuur, eer en sterk groepsgevoel. die Molukkers pikken dat gedrag niet en dus slaat de vlam in de pan, tot verbijstering van beleidsmakers natuurlijk die ervanuitgaan dat "iedereen Nederlander is"! Dat klnikt gezellig maar is niet zo, het Nederlander zijn is een papieren identiteit, in hun hart blijven mensen Turk, Marokkaan of Molukker en daar kijkt het beleid ineens van op! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Molukkers hebben het voordeel dat ze dat gedrag niet moeten pikken.
Blijkbaar kunnen alleen autochtonen racistisch zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, er is daar geen zand. Daarvoor moet je duizend km. zuidelijker zijn. Algerije is een reusachtig land, vergeet dat niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() TJah sorry Eberhard, nu mag je zeggen wat je wil, maar ik zou in een kinderkliniek toch ook niet beginnen vechten hoor.
Buiten zou die sjarel wel iets anders meemaken, maar een heuse knokpartij in een kinderkliniek starten doe je gewoonweg niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wablief in een kliniek iemand fysiek aanvallen, ...
Gewoon omdat die mens tegen een rondrennend snotjong zegt dat hij moet buitenblijven... ja en dan vraag je je af waarom mensen bepaalde ideen krijgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Partijlid
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Donderdag : 7 januari 2010 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Donderdag : 7 januari 2010 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() @100%Turk:
Seg kerel, allemaal goed en wel dat je dat hier post. Maar kan je het een beetje actueel houden aub? Laatst gewijzigd door Mcnab : 7 januari 2010 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat de skinheads al bijna drie jaar achterstand op de mohammedanen hebben en dringend het voorbeeld van de Marokkanen in Culemborg moeten volgen, vermoed ik.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge beschouwt een Vlaming nu al als een allochtoon ?
Laatst gewijzigd door Donderdag : 7 januari 2010 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Partijlid
|
![]() het slachtoffer is een Afrikaanse man, de daders zijn AUTOCHTONE BELGEN
|
![]() |
![]() |
![]() |