![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
boer Speeltie waaarreke godverdomme nondendjue Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 januari 2010 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kwam er een varken met een lange snuit ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen maar zeggen (schrijven) wat uit onze studie tevoorschijn kwam. Wat betreft Familiaal verlof, bij ambtenaren wordt dit doorbetaald (maandloon) in de privé niet. Wat betreft ziekte, bij ambtenaren wordt de eerste dag betaald, in de privé niet. Nee, de ambtenaren hebben een andere kalender, bv de Vlaamse gemeenschap, en iets met de koningsddag. Goed, dan zijn het voor bepaalde ambtenaren MAAR 5 dagen, het zijn wel 5 dagen meer dan in de privé.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je er zo op geilt, kom dan gewoon eens af. Misschien kunnen we wel een jobje voor je regelen, ok? Graag gedaan hoor. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vind het gewoon niet kunnen dat het korps dat teert op onze arbeid, in tijden van crisis er lustig op los feest. En bij gebrek aan argumenten van u, moet ik maar zwijgen.
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het enige wat ze 'gratis' kregen is de namiddag verlof... Big deal. Trouwens, als iedereen nu soberkes thuis blijft zitten en geen euro meer verteert, denk ik niet dat dit de economie zal helpen... En by the way, heb jij nu omwille van de crisis het nieuwe jaar helemaal niet gevierd? Dan wens ik je in elk geval een gelukkig nieuwjaar. Om volgend jaar ook te kunnen vieren: www.selor.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze dan ook nog vrij geven om te feesten, terwijl de mennsen die dit alles moeten betalen met hun arbeid, braafjes mogen gaan werken. Feesten doe je thuis of in je vrije tijd.
![]() |
![]() |
#110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op veel plekken in de privé krijg je naast competentie testen ook intelligentie testen & psychologische evaluaties. Daar heb je geen voorhandig "te blokken" lijstje voor hoor ![]()
![]() |
![]() |
#111 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar als je het niet kan verdragen dat mensen eens een halve dag vrij krijgen om nieuwjaar te vieren ben je wel echt verzuurd... Ik ken trouwens ook privé-bedrijven waar als eens iets gevierd wordt (en niet enkel nieuwjaar). En daar moeten die mensen ook geen verlof nemen... en ik vind dat goed zo... Bevordert de collegialiteit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zieke bediende wordt de eerste maand uitbetaald door zijn werkgever, niet de eerste dag. Ik stel mij dus serieuze vragen bij jullie "studie". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Daar draait het ook niet om in deze thread, het gaat hem om het feit dat u een halve dag de beentjes mag losgooien op kosten van het land. (jip, ik ben zo zuur als een citroen als het komt om beloningen voor heel de dag op een bureauke te zitten lachen & spelen)
![]() |
![]() |
#115 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar bon... Met die link wou ik alleen de afgunstige mensen de mogelijkheid geven zich ook in te schrijven om zo'n fantastische job aan de staat te kunnen bemachtingen. Inderdaad, zoals je zegt. Iedereen kan dat, dus waarom er zo onnozel over doen? Ik moet hier toch ook niet zagen dat er vele met een leasingauto en gsm van het werk rondlopen (belastinaftrek, dus ook op 'ons' kosten). Als ik daar jaloers op ben, moet ik ook maar een jobke zoeken waar ik dat krijg, hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zelf ambtenaar geweest en buitengewipt? Of gewoon je gewoon gebaseerd op "De collega's"? In dat geval kan ik je vertellen dat dat programma heel lang geleden opgenomen is en, voor zover er toen dingen in zaten die klopten, dat nu wel enigszins anders zou kunnen uitvallen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |