![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3161 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#3162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Plop en de kabouterbaby...
|
|
|
|
|
|
#3164 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#3165 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Qua sterke verhaal lijnen is het trouwens ver zoeken, het is jaren geleden dat ik nog eens versteld heb gestaan van een goeie verhaal lijn... De begindialoog en de scene in de cafe van Inglourious bastards, is dan al wat verhevener, maar die cafe scene is gewoon rechtstreeks uit Eagles Dare gepiekt, ipv in een cafe zitten ze daar aan een grote tafel en zit de intrige iets anders in elkaar. Pas op dat wordt ook ronduit toegegeven, Het is echter wel erger dat men zijn mosterd moet gaat halen bij een verhaal uit de jaren 60 dat door Mclean in een paar weken in mekaar is geschreven. |
|
|
|
|
|
|
#3167 |
|
Gouverneur
|
![]()
Uit willekeur geboren en tot niets bestemd, weef ik al jaren aan mijn doodshemd. (H.Hensen) Laatst gewijzigd door schaduw : 8 januari 2010 om 18:43. |
|
|
|
|
|
#3168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Serieus kerel, ga een echte film zien.Als ge wil argumenteren, kom dan af met argumenten die op iets slaan. Ge zijt hier aant beweren da zwart eigenlijk wit is. Sterke dialogen? Elke dialoog tussen de acteurs/animaties was het ene oor in, het andere uit bij mij. Gewone volzinnen. Geeneen zin die je eerst 3 keer moet herhalen vooraleer je nog maar een beetje snapt wat er bedoeld wordt. Sterke moraal? Ik zie nergens een moraal uitgewerkt. Ze proberen wel! dat moet ik ze toch meegeven, maar dat lukt echt niet. De moraal gaat een beetje teveel op in het kitcherig 'happy ending story'. Maar bij het verlaten van de bioscoop had ik nergens het gevoel:"we moeten het regenwoud redden!". Als dat al hetgeen is wat ze poogden te zeggen. Sterke acteerprestaties. Het enige moment waar ik echt zeer uitstkende acteerprestaties zag was waar Sigourney Weaver uit de kist kroop. Die minuten daarna hoe ze de mensen aansprak en zich voort bewoog in het labo waren grandioos. De andere acteurs leken wel weg geplukt uit een goedkope soapserie of teenage-slashmovie. Als ik naar een film ga zien in een cinéma wil ik toch enkele cinégrafische hoogstandjes zien. Films die op sublieme en sfeervolle manier zijn gefilmd of met vernieuwde technieken (beelden die ik nog niet eerder heb gezien). Sterk verhaal. De grootste giller. Het meest uitgemolken verhaal allertijden. Vele films hebben dit verhaal al eerder verteld, en ook beter (VB: dances with wolves: Amerikaan wordt gered door indiaanse. Wordt volwaardig Indiaan en wordt verliefd op dochter van het stamhoofd. En op het einde vecht hij tegen de amerikanen en dwingt zo bestaansrecht voor de indianen af) Er zijn zelf films die nog meer op avatar gelijken (FernGully: Gaat over fee-achtige wezens die in bomen in het regenwoud wonen. In dat regenwoud leven toevallig ook rare mytische wezens. Een kereltje moet kijken hoe ze best het regenwoud plat leggen en ontmoet daarbij een fee-meisje, de dochter van het stamhoofd. Hij wordt er verliefd op en helpt hen mee de mensen te verslaan en zo hun regenwoud te redden): Toevallig ook uitgekomen toen James Cameron zijn avatar begon te plannen! En het verhaal ligt voor mij op de op 1 na laagste trede van kitscherigheid. (De laagste trede is voorbehouden voor 'Sissi', 'The sound of music' en 'Mary Poppins') Zelf de details zijn zo voorspelbaar. Nog voor de film goed begon kon je toch zeggen hoe het eindigde (tot grote ergernis van die personen die voor mij zaten in de bioscoop en die dachten dat ik de film al gezien had Dus: Sterke dialogen? Nee Sterke moraal? Nee Sterke acteerprestaties? Nee Sterke filmbeelden? (computeranimatie zijn geen filmbeelden)Nee Sterk verhaal? Zeker niet Pluspunt: 3D-effecten en kleurrijke omgeving. Ik voel me precies terug een 7jarige knaapje in het sprookjesbos in de efteling. En sigourney Weaver is een goede actrice die ik wel graag zie spelen. Spijtig dat ze hier voor getekend heeft. Laatst gewijzigd door bgf324 : 9 januari 2010 om 02:27. |
|
|
|
|
|
#3169 |
|
Banneling
|
Mary and Max
Mooie film met geboetseerde figuurtjes. Laatst gewijzigd door skaldis : 19 januari 2010 om 19:19. |
|
|
|
|
|
#3170 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Avatar heeft wel een moraal, een heel duidelijke zelfs. Je moet al stekeblind zijn om die niet te zien.
In hoeverre die zedenles vakkundig uitgewerkt werd, of origineel is, is iets anders. Maar ze is er wel degelijk. Wat betreft de acteerprestaties: niets speciaals, maar ook nergens slecht. De acteurs doen hun job, niets meer, niets minder. |
|
|
|
|
|
#3171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Memento.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#3172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Martyr.
Een Franse film. Jongens, ik heb al wat aardige films gezien, maar Martyr is nog wat anders. Op een gegeven moment begint hij gewoon zeer te doen. Ja, ik bedoel werkelijk, de film begint gewoon fysiek pijn te doen. Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 januari 2010 om 19:48. |
|
|
|
|
|
#3173 |
|
|
Triestige film geregisseerd door Clint Eastwood, gebasseerd op een waargebeurd verhaal zeker een aanrader. |
|
|
|
|
|
#3174 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3175 |
|
|
Wat wordt er in China niet verboden ?
|
|
|
|
|
|
#3176 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Op je hoofd gaan zitten op een duimspijker kan inderdaad behoorlijk pijn doen. |
|
|
|
|
|
|
#3177 |
|
Banneling
|
|
|