![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volledig naast de kwestie.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MH wordt betrapt met oneigenlijk gebruik van overheidsgeld, geld waar wij hard voor moeten werken, en zij vindt dat ze daar recht op heeft, erger nog, ze zegt dat ze gewoon doorgaat tot de omslagen op zijn. Ze moesten onmiddellijk haar wedde, waar ze als niet verkozene nog een tijdje recht op heeft, afnemen.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Magriet kan er dus duizenden in voorraad hebben.
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop trouwens dat ze haar 'fout' zelf recht zet (indien bewezen). Een verontschuldiging zou ook gepast zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de naam erop gedrukt staat kan je er 2 dingen mee doen..vernietigen en dus geld wegsmijten of ze 'nuttig' gebruiken... ![]() correct me if I'm wrong.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 januari 2010 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Helemaal niet. Als Peumans problemen met geldverspilling heeft mag hij, zoals hij beloofd heeft, zijn loon drastisch verminderen.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Peumans is daar nog steeds mee bezig. Hij krijgt zeer veel tegenkanting.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als Hermans deze omslagen zijn toegewezen, en het voorzien is dat zij ze mag opgebruiken is er niet meteen iets mis mee. Anders zou het zijn als zij deze onrechtmatig gebruikt. Ik weet niet hoe dat juist in elkaar zit. Op eigen houtje ze maar gaan gebruiken, omdat ze anders weggegooid moeten worden is geen excuus. Toch zou ik dergelijke futiliteiten niet te hoog opblazen, de modale Vlaming is gekend om niet perfect de regeltjes na te leven, je zou er Hermans een martelares van kunnen maken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-Iedere volksvertegenwoordiger bekomt, indien gewenst, 500 gefrankeerde ex/jaar. Te gebruiken voor partij-correspondentie etc. Uiteraard gebruiken de meeste volksvertegenwoordigers deze vooraf gefrankeerde briefomslagen niet op binnen hun ambtstermijn. Je moet denken dat dit aantal ieder jaar in ambt groeit. Magriet doet hier de facto niets mis, zij gebruikt wat ze gekregen heeft en waarvoor al betaald was. Nergens is immers decretaal neergeschreven dat ze deze omslagen niet meer mag gebruiken NA haar termijn, als ze een vermelding maakt 'gewezen' voor volksvertegenwoordiger is deze dame zelfs volledig in regel met haar titel. Jantje is een goed en bekwaam politicus, maar hij kan ook een stukske zagen af en toe he! Potverdikke zeg, als het hem toch allemaal zo nauw aan zijn hart ligt dan maakt hij er een voorstel van voor het inwendig reglement en zwijgt hij over de mandatarissen die nu nog gebruik maken van deze briefomslagen. Net zoals met zijn loon... hallo zeg, die kerel trekt ook nog eens als commissievoorzitter wat hij ook nog eens absoluut wilde zijn... Wanneer gaat hij eens iets ter stemming laten leggen voor die loonreductie?
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is zelfs al teruggefloten.
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Haha, dat dacht ik ook eerst ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"wanneer gaat hij eens iets ter stemming laten leggen" Dat hij dan een voorstel door iemand van zijn partij op tafel laat leggen he zeg. Magriet doet tot nog altijd niets mis, dat is de kern van mijn betoog. Of ik het vind kunnen dat onze volksvertegenwoordigers geen postzegels moeten betalen is een ander en of ik het vind kunnen dat ze zoveel per maand binnen rijven is eveneens iets anders en of ik mij geen vragen stel bij hun uitstapregeling is nog eens compleet iets anders.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoofdregel is: "Zorg ervoor dat je titel mensen nieuwsgierig maakt, dat ze je artikel gaan lezen". Ik denk dat ik geslaagd ben.
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Da's waar, met glans nog wel!
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft ze die vermeling van 'gewezen' gemaakt op de enveloppen, ergens een woord bijgevoegd of doorgestreept? Onwaarschijnlijk toch. U verdedigt een oneerlijke praktijk misschien omdat het een gewoonte geworden is, maar niettemin onverdedigbaar. Corruptie kan je ook niet 'verdedigen' met het argument dat 'iedereen' het doet. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 januari 2010 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zou haar ethisch onvermogen er haar ook toe brengen dat stapeltje enveloppen te bewaren en te gebruiken wanneer het goed uitkomt? Er is ook geen 'wet' die zegt dat ze over 20 jaar niet nog zo'n envelop mag versturen.
|
![]() |
![]() |