![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Naar mijn mening: zowat alle SUV's...
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() wat wel opvalt is dat steevast de duurdere merken genoemd worden. kunnen we concluderen dat rijken dom zijn?
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Onnodig hoog verbruik. Niets waard off-road. Meeste kopen ze onder het mum van veiligheid terwijl het eigenlijk zelfs onveilige auto's zijn: Langere remweg, hoger zwaartepunt en tegen een betonblok plooien ze meer dan een andere auto. Over de kansen van de mede weggebruiker hoef ik er geen tekening bij te maken zeker, andere auto's en zwakke weggebruikers... Kopers van deze wagens zijn asociale mensen die denken dat ze er cool uitzien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tenslotte heb je ook nog een hoop madammen (zonder enig niveau) die zich naar boven hebben geneukt en met een dure wagen, bekostigd door manlief rondrijden, rondrijden. Laatst gewijzigd door Blue Sky : 9 januari 2010 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1)BMW
![]() 2)Mercedes |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ZzZzZz
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011. Laatst gewijzigd door Maximus Aurelius : 9 januari 2010 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- veiligheid - design nog redenen nodig?
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BMW, uiteraard.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zit hoger dus beter overzicht in het verkeer. Vele veiliger en steviger gebouwd dan de gewone doorsneewagen. Verbruikt helemaal niet veel meer dan de grotere middenklassers. Veiliger en beter rijden bij slechte weersomstandigheden. Ze zien er tenminste leuk uit tegenover al de 'gewone' auto's. Offroaden is gewoon bangelijk om te doen. Ik koop mij op slag terug één wanneer ik kan. En over kansen bij andere weggebruikers... als ze van hun sokken gereden worden door een ferme wagen tegen goede snelheid, schiet er evenmin veel van over. En over dat 'cool' zijn. Ik heb geen auto nodig om cool te zijn. Ik ben dat altijd. Nog iets? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#92 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een Bmw x5 met de 3000cc benzine verbruikt ongeveer een 17 liter, een 5 serie berline met dezelfde motor een 10 liter. Zelf getest, maar je mag het zelfs opzoeken...als jij dat niet veel meer noemt ![]() Off-roaden met een x5, niets waard...je kent er niets van...geprobeerd en zwaar gefaald, logisch ook, 4x4 systeem is er niet op berekend, geen low gearing+verkeerde banden...probeer maar eens een natte grasheuvel op te rijden, een Range Rover daarentegen, maar dat is geen SUV... Voetgangers en fietsers komen onder je wagen terecht in tegenstelling bij een gewone wagen...overlevingskansen zijn bijna nihil, zolang de bestuurder maar niet teveel heeft zeker? En ze zijn niet comfortabeler dan een berline in dezelfde prijsklasse...integendeel zelfs... Een Suv design, lol Nog iets? Ik weet echt wel waar ik over praat hoor... Laatst gewijzigd door NoTuma : 9 januari 2010 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() ![]() De natte droom van elke macho met een klein pietje.
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Hummer. Dat compenseert een hele hoop. Gaande van kleine pietjes tot een gebrek aan intelligentie.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de tijd dat het zwaar volk nog rondreed in aftandse bestelwagens vol "tochtgaten"... Bij mij is dat nu toch ook al negen jaar geleden nu ik erover nadenk...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 9 januari 2010 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel de voor, Wat een machien!
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Steviger gebouwd ? Moet natuurlijk, als je meer massa meesleept heb je ook meer massa nodig om het op zijn assen te houden, en een grotere motor, en desgevolg moet er ook meer kinetische energie worden omgezet tijdens een crash. Offroaden gaat niet met een SUV. Koop daarvoor een defender aub. Die luxe bakken trillen gewoon uiteen zodra je offroad gaat. Kortom, ze zijn ontworpen voor dames die hun kinderen naar school willen brengen met het gevoel van veiligheid. Het blijft echter bij een gevoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
over de veiligheid, geef mij maar ne range van twee ton en een half. gij moogt in uw fiat punto rijden. vast obstakel of niet.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Offroaden? Is dat zoiets als met je auto van de weg geraken en in een wei of in het water terechtkomen?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |