![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#441 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wa peisde als een Eddy Merckx zou opkomen in een unionistische partij of kartel ? Die haalt gegarandeerd 2.000.000 stemmen. Ik kan me goed inbeelden dat veel Vlamingen zouden stemmen voor Jean-Mi Javeau (Ecolo) net zoals Guy Verhofstadt of JL De Haene in Wallonie wel eens een monsterscore zou kunnen halen. En vergeet ook Roland Duchatelet niet. Op en top tweetalige Belg, nuchter en realist, groot-industrieel en volksmens. Met een beweging die zowel in Vlaams-, Frans- als Duitstalig België de nadenkende Belg aanspreekt. |
|
|
|
|
|
|
#442 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#443 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Idd .. |
|
|
|
|
|
|
#444 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wie lachte weer toen ik daar een allusie op maakte enkel weken geleden. Waanvoorstellingen? Onder het mom van democratie zullen we in deze provincie dan alles moeten ondergaan wat in de rijke driehoek zal beslist worden. |
|
|
|
|
|
|
#445 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat gij u toch allemaal in het hoofd haalt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||
|
|
|
|
|
#446 |
|
Banneling
|
Ik was niet zo pervers om uitheemse kandidaten voor te stellen voor dit typisch Belgisch probleem en de zaak te ridiculiseren. Ik had jouw reactie enigszins volwassener verwacht.
|
|
|
|
|
|
#447 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja, jij bent begonnen met Eddy Merckx voor te stellen met een aantal stemmen waarmee hij voor drie legislatieven eerste minister zou worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#448 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Je kan je hier voordoen als een groot intellect. Maar dat je d�*t niet weet stemt tot nadenken. |
||
|
|
|
|
|
#449 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#450 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#451 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
mmm, something's wrong... |
|
|
|
|
|
|
#452 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#453 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#454 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#455 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#456 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#457 |
|
|
Ik ben nooit supporter geweest van Merckx; maar ik vind nu: "Hoe ouder hij wordt, hoe wijzer Eddy is".
|
|
|
|
|
|
#458 |
|
|
Toen voelden de Franstaligen zich nog superieur; sinds de generatie Javaux en c° is dat voorbij.
|
|
|
|
|
|
#459 |
|
Banneling
|
|
|