![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deltaplan. Het Internationaal Gerechtshof. OK, in vergelijk met 'art contemporain' is dat natuurlijk nauwelijks de moeite van het vermelden waard, maar ik zou wat 'die Kunst' betreft Berlijn en Köln toch ook niet willen vergeten. Ja, ik weet het, dat zijn ook zo van die vieze Germanen daar. Maarreuh: ook hùn kunstenaars zeggen niet 'Nein, danke' tegen een jointje. Net als die van Parijs, trouwens. Al vermoed ik dat ze daar liever coke snuiven. Ik zal het eens vragen als ik er nog eens rondloop, OK?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 januari 2010 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Axel Nort" en "Kapitein Zeppos" waren allebei voltreffers. "Firmin" kreeg een luid applaus.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3523 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Axel Nort" en "Kapitein Zeppos" krijg je toch aan de Vlaamse jeugd niet meer verkocht denk ik en... het NL is intussen toch ook al geëvolueerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, wat wilt u, met zo'n 'onderwerp'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is de uitspraak/dictie erg verzorgd en het ritme eerder gezapig, waardoor het voor de leerlingen gemakkelijker is om te kunnen volgen. Ik zou trouwens niet weten of de Vlaamse jeugd niet meer zou moeten weten van die 'klassiekers'. Is dat al getest geworden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3526 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3527 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Probleem? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3528 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel dit in het algemeen voor. Want als het aan de van Dale ligt, zal er niet veel van in huis komen. Die vinden oudbollige noord-Nederlandse termen prima zo te zien. U ook overigens. Maar sinds vandaag weet u dat de term 'stomerij' niet veel meer met stoom of met water te maken heeft. En dat 'droogkuis' eigenlijk de geijkte term is. Edoch, moest u wat ondernemend zijn geweest in plaats van de Nederlanders taalkundig blind achterna te lopen, had u dat ook kunnen weten. Laatst gewijzigd door system : 13 januari 2010 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent dur de comprenure. Met 'droog'kuis heeft de term 'droog' de betekenis van 'zonder water'. Wel met chemicaliën. Wanneer u een vlek op uw kleren verwijdert met benzine bijvoorbeeld, dan 'kuist' u ook droog. Echt 'nat' in gebruikelijke betekenis is benzine ook niet en de chemicaliën vervluchtigen ook zeer snel. Enfin, informeer u maar eens goed, want het is nodig zo te zien. Dus het reinigingsproces de dag van vandaag heeft niets te maken meer met 'stoom'. De term 'stomerij' komt rechtsteeks uit de 19de eeuw en vermoedelijk nog vroeger. Dus nogmaals: afschaffen de term 'stomerij'! Volledig voorbijgestreefd. Anachronistisch tot en met. Alleen mensen zoals u willen dat niet inzien. En dat komt omdat u niet streeft naar de waarheid maar permanent aast op (politico-ideologische-groot-nederlandse, kortom in één woord:Hollandse) gelijkhebberij. En daarom valt u dus regelmatig door de mand omdat u niet gelijk kunt hebben wanneer de realiteit iets anders zegt. Laatst gewijzigd door system : 13 januari 2010 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 13 januari 2010 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3537 |
Banneling
|
![]() Meer nog, gewoon weggooien dat woord. De prullenbak in.
Laatst gewijzigd door system : 13 januari 2010 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind mijn eigen voorstel 'smurriefoetsie' nog steeds een mooi alternatief, en veel veelzijdiger.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 januari 2010 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3539 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als jij wil dat in Holland "droogkuis" prevaleert (boven stomerij) dan moet je klene stappen ondernemen. Eerst moet jij je Limburgs-imperialistische kracht gebruiken om de Hollanders te leren zeggen "kuisen" in plaats van "schoonmaken". Want boven de moerdijk klinkt "droogkuis" echt oubollig in de oren (en roept religieuze/seksuele associaties op) Laatst gewijzigd door Bertie : 13 januari 2010 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3540 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanaf heden stel ik voor i.p.v. 'kuisen' het woord 'boenen' of 'poetsen' te gebruiken.