![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Bush president blijven in november 2004? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 30,00% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 70,00% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wil je dat Bush in november president blijft of moet Kerry zijn opvolger worden.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles in acht genomen is Bush een beter President dan Kerry waarschijnlijk zou zijn.
Ter info: Bush blijft zeker president tot 20 januari 2005, want pas dan loopt zijn (eerste) termijn af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ik hoop dat em mag blijven zodat hij het werk kan afmaken dat hij begonnen is.
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() NEEN!
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Bush een president??? LOL!!! Een poedeltje dat wel, die te veel aan de alcohol heeft gezeten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen.
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Het spijt me echt, optimisten, dat ik nog steeds overtuigd ben dat Bush zal blijven.
En zelfs als hij niet blijft, wordt hij opgevolgd door iemand van een ANDERE "Partij" maar van dezelfde Loge,waar de helft van de schurken uit zijn regering bij zitten en die al meer dan 170 jaar de macht heeft in Amerika: LODGE #322 "SKULL AND BONES". De gevaarlijkste bende uit Amerika met dezelfde leuze als HITLER: "New World Order" (Neue Weltordnung) of zoals je kan lezen op het 1-dollarbiljet:"NOVUS ORDO SECLORUM", naast de andere tekens en teksten van de Loge die er zeer duidelijk op staan, maar die blijkbaar nog geen enkele Amerikaan begrepen heeft. Kerry is trouwens al veel langer lid van deze gangsterbende. (zoek het eens op met GOOGLE, je valt achterover van verbazing!!!) Sorry, Gerard Golsteyn.
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Bush nog een ambtstermijn west en Poetin nog ene oost, beetje samenwerken en de Islam kan teruggedrongen worden diep de woestijn in.
Zalige gedachten.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dezelfde ploeg dan nog wel? Dus dan bedoel je inclusief Rumsfeld en Ashcroft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
Rumsfeld mag m.i. best blijven. Wolfowitz en Ashcroft mogen voor mijn part gaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eerst moeten ze de verkiezingen winnen. 't Zal niet gemakkelijk worden, maar ik geloof er in. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat binnenlandse politiek betreft reklamleer je altijd (terecht) over de ongelooflijke goednieuwsshow van Verhofstadt. Na wat ik van Bush allemaal heb gezien de afgelopen 2 jaarkan je gerust met de nodige objectiviteit stellen denk dat Bush wat betreft goed-nieuwsshow Verhofstadt tot de 10de macht is ofzo, of niet soms? Powell mag voor mij blijven, Rumfsfeld en Bush zéker buiten (geen realistisch wereldbeeld en gigantische naïviteit). Ik was principiëel voor de oorlog in Rak, maar Bush heeft z'n vingers lelijk verbrand met het MO en is erin geslaagd de sympathie van na 9/11 om te zetten in een ongekend anti-Amerikanisme op 2 jaar tijd (niet te vergeten de groeiende frustratie in het MO).
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() hoe kunde bush nu ne goede president vinden??
wa heeft hij gedaan? legerdienst ontdoken, zo laf is hij wel maar zelf stuurt hij 150.000 man naar irak. hij geeft geen rete om de palestijnse zaak en wordt volledigd gemanipuleerd door de joode lobby. +zijn buitenlands beleid trekt op egen zak +dien ket is aartsdom |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bush of Kerry?
Pest of Cholera? Wie het meeste geld krijgt voor zijn propaganda wint, en kan dan 4 jaar lang zijn sponsors doodknuffelen. De mensen doen er al lang niet meer toe. Amerikaanse democratie is een lachertje. Eerst de mensen, niet de winst! En zo snel mogelijk! |
![]() |
![]() |