![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ga ni wat harder werken om luirikken in hun levensonderhoud te voorzien. Ik zou graag sparen om een eigen huis te kunnen kopen, niet om het geld door de ramen te zwieren aan allerhande geimporteerd volk die hier van een uitkering willen genieten. Voeg de daad bij het woord en pakt u een half tijdse job erbij en huurt daarmee een appartementeke om een paar allochtonen in onder te brengen. En nu wordt het stil aan de overkant ![]() Laatst gewijzigd door Mcnab : 15 januari 2010 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Banneling
|
![]() Ik betaal dat wss al 3x zo veel als gij, dus tis aan u om een deeltijds jobke te gaan bijdoen. Lamzak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ochottekes gaan we schelden?
Ik betaal al genoeg belastingen, net zoals iedereen. Da gij 3x zoveel betaald kan niet, tenzij ge nen barmhartige zot zijt die nog wat extra gaat betalen. En als ge toch zoveel geld hebt om 3x zoveel te betalen kunt ge gerust nog wel iets extra missen om uw vriendjes te financieren ![]() Laatst gewijzigd door Mcnab : 15 januari 2010 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Banneling
|
![]() Hoeveelt betaald ge misschien jaarlijks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat ik verdien zijn uw zaken niet vriend
![]() Laat staan dat ik dat op een openbaar forum ga plaatsen, ge moet goe zot zijn om dat te gaan doen, maar ik verdien genoeg met mijn nieuwe job, laat het ons erop houden dat ik mijn eigen loon bepaal naargelang hoe hard ik werk ![]() Een tweede job is dus zeker niet noodzakelijk voor me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Uit de draad : Verdediging tegen laster : "Je kunt dat niet tegengaan. Het is een algemeen aanvaard principe dat wie een bewering post deze desnoods moet kunnen staven. Wie dat niet kan, en bijvoorbeeld zijn/haar toevlucht zoekt tot dooddoeners zoals "het forum staat er vol van", maar geen links kan geven, valt genadeloos door de mand. Alle eerlijke forumleden zullen dat wel doorhebben. Wijs enkele keren op de leugen, stel dan koudjes vast dat de bewijzen niet geleverd werden, en laat dan de leugenaars verder tieren. Ze overtuigen heus niemand die de moeite is." http://forum.politics.be/showthread....74#post4206374" schreef ik als reactie op het mij toeschrijven van een "theorie" die ik nooit uitte. Een citaat om aan te tonen dat ik die theorie wel degelijk schreef kan er uiteraard niet vanaf. Maar dat gebeurt wel meer. "Als je de relevantie van mijn post op de jouwe niet begrijpt wil ik het je gerust uitleggen. Kan je nu voor één keer je leugens en laster achterwege laten? Jij beweert dat ik verdraai; hier vraag ik naar een quote. Maar dat kan je natuurlijk niet geven. Merk op dat jij wel mijn stellingen voortdurend verdraait. Dat toon ik ook aan. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=340 Maar daar reageer je natuurlijk niet op. Dat negeer je liever. Jij beweert dat ik naast de kwestie discussiëer. Hier vraag ik om dit aan te tonen. Maar dat kan je alweer niet." http://forum.politics.be/showthread....19#post4455219 Citaat:
Bronnen heb je ook niet gevonden in zijn boek. p.s. Heb je nog last van geluiden in je hoofd? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Banneling
|
![]() Alsof iemand u kent. Neemt niet weg dat ge te weinig doet aan humanitaire acties
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik doe eigenlijk niets aan humanitaire acties. Enkel belastingen betalen, maar goed, dat is ook omdat het moet dus daar ga ik mezelf niet mee goedpraten. Ik hou me wel bezig met dierenleed en daar doe ik wel veel aan. Dat kan jij msch niet genoeg vinden, maar een dier is een weerloos iets, die bepaalt zijn eigen lot niet. Een mens heeft hier alles voorhanden om zichzelf het leven aangenaam te maken. Laatst gewijzigd door Mcnab : 15 januari 2010 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er wordt hier aangekaart dat immigratie ons geld kost. Door sommigen wordt dit ontkend. Daar gaat de discussie over. Ik pleit niet voor minder belastingen, wel dat ze beter aangewend worden. Ik ga niet werken voor pierke zijn schoon gat. En als jij stelt dat ik maar wat harder moet werken om dit alles te bekostigen dan is er idd een probleem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door sommigen wordt betwijfeld dat JMDD ook de opbrengsten in rekening bracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In Nederland en Frankrijk zijn er blijkbaar genoeg onderzoeken gemaakt om de stelling die JMDD beweerde te bevestigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je een link geven naar die onderzoeken in Nederland en Frankrijk? En over welke stelling van JMDD heb je het hier; hij heeft immers meerdere stellingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Banneling
|
![]() Het is een algemeen aanvaard principe dat wie een boek bespreekt dat boek eerst moet gelezen hebben. Dat heb jij nog steeds niet gedaan. Zo lang je dat niet gedaan hebt, zal je dus genadeloos door de mand blijven vallen met je leugens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Banneling
|
![]() Dat kost geld ja. Beter aangewend. Er word jaarlijks zoveel verspild of afgestaan aan de heersende structuren en corporate maffia. Begin bij de bron van het probleem. Dit is een smokescreen om u bezig te houden. Vreemd dat De Decker dit niet meld, ik dacht dat die het goed voorhad... Hij profiteert er zelf mee van. Hij misbruikt u
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die mensen hebben het moeilijk en verdienen dus ook een tweede kans en dat gun ik hun oprecht met heel mijn hart! Maar mensen die naar hier komen omdat het een paradijs is waar men direkt met een mooi verhaaltje een uitkering krijgt daar krijg ik het vliegend van. En zo zijn er veel te veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Banneling
|
![]() Waarom zoek je die zelf niet op? Doe je enkel zoekwerk als de resultaten in je kraam passen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |