![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#4201 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#4202 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
#4203 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
@ Global Moderator "Donderdag":
Ik heb geen enkel bezwaar tegen het verwijderen/neutraliseren van (eerste keer trouwens) een van mijn postings (aan een boom zo volbeladen ...). Stuurt U daarbij echter tevens een PM, waarop U mijn reactie (eveneens PM) vermoedelijk/kennelijk niet leest, dan wil ik wel de aard van mijn "misdrijf" liefst kunnen begrijpen. Gaarne definitie van "Flooding/Flooden" volgens U cq Forumreglement, waar ik de uitdrukking niet in verband kan brengen met voor mij op Net vindbare omschrijvingen. Het ging hier om 1 gelinkt plaatje van bescheiden afmetingen plus van mijn hand 1 kort regeltje tekst. Ontvang ik binnen 24 uur geen antwoord (mag uiteraard per PM), dan was deze posting mijn afscheidsbericht van Dit Forum.
|
|
|
#4204 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
bon.....de "Klimaathysterie" is nu serieus bekoeld...het is uitgelopen in een regelrechte confrontatie waarbij men,feitelijk,de EU-landen helemaal alleen gelaten heeft met hun eigen beloftes....
China is nu meester op de planeet(want het was China dat het tempo bepaalde),we zullen er moeten aan gewoon worden... Laatst gewijzigd door kelt : 19 december 2009 om 17:23. |
|
|
|
|
|
#4205 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.tijd.be/nieuws/buitenland...276968-439.art
Ik verwacht nu vanuit China regelmatig een dergelijk bericht....waarbij ze in China koeltjes zullen afwegen of het technisch en economisch zin heeft.Maar door de ...euh...snelle besluitvorming in de Chinese politiek kan het snel opgelegd worden. Doordat,om het even over de autoindustrie te hebben,Chinese fabrikanten ondertussen de technologie van 2 Saab-modellen en het komplete Volvo-merk verworven hebben (voor een sportschoen-prijsje) zal daar ook een snelle verbetering in komen.Ze nemen een sprong van zeker 10 jaar hiermee!.. sedert begin jaren 80 is de Volksrepubliek uitgegroeid van backwater tot een topspeler,stap voor stap,met af en toe enes een struikelpartij,maar onstopbaar...Binnen een 20- tal jaar komt misschien de meeste geschreven flauwekul,warme lucht en wetgeving van bij ons,maar de meeste "groene" technologie,de dingen waarmee je het effectief voor mekaar krijgt, uit China Laatst gewijzigd door kelt : 26 december 2009 om 17:47. |
|
|
|
|
|
#4206 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://network.nationalpost.com/np/b...18/370719.aspx
Zelfs onze "volksencyclopedie" moest nodig omgebouwd worden zodat de artikels die iets met het milieu te maken hadden gelijk spoorden met "Het Grote Geloof" Laatst gewijzigd door kelt : 3 januari 2010 om 13:53. |
|
|
|
|
|
#4207 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ERNSTIGE klimaatskeptici erkennen Connoley's postieve bijdrage aan het medium. zoals steeds in deze wereld, zit het echte probleem bij de complottheorie zelf, die foutief is. Laatst gewijzigd door Jedd : 3 januari 2010 om 14:42. |
|
|
|
|
|
|
#4208 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#4209 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4210 | ||
|
Europees Commissaris
|
Ik vond nog een aantal aardige recente grafiekjes over het temperatuurverloop gebaseerd op de GRID2 boorkern in centraal Groenland.
De auteur schrijft: Citaat:
Zijn conclusie: Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4211 | ||
|
Europees Commissaris
|
Ik vond nog een aantal aardige vergelijkende grafiekjes over het temperatuurverloop gebaseerd op de GRID2 boorkern in centraal Groenland.
De auteur schrijft: Citaat:
Zijn conclusie: Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4212 |
|
Europees Commissaris
|
GRIP2 bedoel je? GReenland Ice core Project.
|
|
|
#4213 | |
|
Europees Commissaris
|
Je hebt wel gelijk. Zo zie je maar dat je nooit onnadenkend zaken moet overnemen.
Letterlijk zo opgeschreven in het artikel: Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4214 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#4215 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Is dat zo? Citaat:
Tijdens het Holocene optimum schijnt Spanje vochtig te zijn geweest. Akkoord, zo'n onderzoekje zegt nog niet zoveel. Maar als klimaatopwarming gepaard gaat met woestijnvorming in Spanje, zou dat via paleoklimatologisch te bevestigen moeten zijn. Bijvoorbeeld uitgaande van onderstaande grafiek gebaseerd op GRIP2 temperaturen: ![]() Laatst gewijzigd door Sjaax : 15 januari 2010 om 17:13. |
|||
|
|
|
|
|
#4216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.kusi.com/weather/colemans.../81559212.html
Tenminste één TV-station in de VS probeert in voor mensen begrijpelijke taal uit te leggen waaromp het verhaal van de "door de mens geinduceerde opwarming van het klimaat gerelateerd aan de CO2-uitstoot" in hun ogen ongeloofwaardig is... De beschuldigingen zijn nogal konkreet,en zo duidelijk gesteld dat er minstens aanklachten wegens smaad zouden kunnen op volgen van verschillende Amerikaanse overheidsinstituten....... Laatst gewijzigd door kelt : 15 januari 2010 om 18:16. |
|
|
|
|
|
#4217 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook hier lopen sommige conservatieven(gratis |
|
|
|
|
|
|
#4218 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet wetenschappelijk (tenzij de IPCC et al kliek zichzelf als het walhalla van de wetenschap beschouwt,dan eindigt daar inderdaad de discussie) Niet politiek (ref..de ineenstorting van de Kopenhagen conferentie) ...zelfs niet op dit eigenste forum Misshien laat een deel van "de ontkennerskliek" zich betalen door bepaalde segmenten van het bedrijfsleven,dat kan niet eens ontkent worden,de rest laat zich..veel erger..betalen met geld dat met bedreiging van vrijheidsberoving en desnoods geweld (belastingen)weggehaald is bij gewone belastingsbetalers,en dat mogelijk nuttiger besteed had kunnen worden... We spreken overigens van "bedrijfsbijdragen" in de orde van tientallen miljoenen dollars over 20 jaar afgewogen tegen tientallen maal meer overheidsbijdragen die niet eens een duidelijk,afgetekend,en voldoende onderbouwd en verstaanbaar scenario gegeven hebben aan onze politici om mee te werken...(en DAT is in mijn ogen de grootste schande,het gaat mij helemaal niet om opwarming of afkoeling,het gaat er mij om dat overheids-subisidies moeten dienen om de overheid gereedschappen aan te reiken om beslissingen mee te KUNNEN nemen.) Eén simpele diefstal van emailbestanden,ééntje maar,en het kaartenhuis moest heropgericht worden! Laatst gewijzigd door kelt : 16 januari 2010 om 18:49. |
|
|
|
|
|
|
#4219 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Is dat jouw wetenschap?