![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het een hartverwarmend bericht.
Weer eens wat anders dan anti-Israel-of-nog-erger draadjes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Om weer op de draad terug te komen: er blijkt in NL redelijk wat geld opgehaald te worden. Ik hoop alleen dat ze deze keer wat royaler zijn bij 555.
Voor de rest heb ik me afgevraagd - aan de hand van de foto's als op deze draad geplaatst - of die toton macoute mentaliteit nog steeds bestaat. Kennelijk wel dus. Dit soort foto's plaatsen zonder duidelijk onderschrift is natuurlijk voedsel voor vervelende gedachten.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt nog veel geld voor Haiti, van overal ter wereld, niet in het minst van de Europese Unie, maar ook van de lidstaten, inclusief Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.huffingtonpost.com/bill-q..._b_424126.html http://www.hartford-hwp.com/archives/43a/210.html http://www1.american.edu/TED/haitirice.htm Kouchner is uit zijn krammen geschoten: http://www.guardian.co.uk/world/2010...d-effort-haiti Laatst gewijzigd door filosoof : 19 januari 2010 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niets uitzondelijks aan dat bericht. Dat geeft me de indruk dat het de bedoeling is te tonen hoe goed Israël wel niet is op de rug van de slachtoffers van de aardbeving. Voor sommigen is de aarbeving aanleiding om te pogen moslims zwart te maken. spijtig dat soort van gedrag. We zijn allemaal mensen.
Gazans raise money for Haiti |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft die aarbeving met moslims te maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Da klinkt als die kat van de smurfen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak de VS niet zwart. Ik hekel hun poging van de situatie gebruik te maken hun imperiaal project verder te pushen, in plaats van tijdens deze uitzonderlijk zware humanitaire catastrofe de hulp voorop te stellen. De Fransen zouden me gelijk geven deze keer, maar Europa reageert veel te traag en dat hebben ze slechts aan hun eigen zwakke leiders te danken. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 januari 2010 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Damned if they do and damned if they dont - whatever they do" We zijn allemaal mensen! Een nieuw leven, geboren op de puinhopen van een verwoest land, nieuw leven, hoop voor de toekomst - van dat kind en alle andere kinderen die er nog geboren gaan worden - hopelijk in een betere wereld, een beter land, een goed leven te hebben - maar Israël en de VS mogen/kúnnen daar natuurlijk part noch deel aan hebben want...die hebben 'bijbedoelingen', doen het enkel voor de 'show', kúnnen natuurlijk nóóit wat doen gewoon uit altruïsme!!! Dat bestaat gewoon niet, eh Bollen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De draad werd dan meteen in een anti-Israël-draad omgevormd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kak niet op Israël zoals jij op de moslims in deze draad door te doen alsof die niet in staat zijn tot hulp en medeleven. Ik link naar een artikel dat toont dat ook de Gazanen pogen te helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn tot nu toe 91 mensen levend onder het puin gehaald, met hulp van reddingsploegen uit 41 verschillende landen. En ondertussen heeft de VS de gronden rond het presidentieel paleis militair in beslag genomen omwille van de veiligheid weeral. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 januari 2010 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ongelofelijk, de geboorte van een baby (op zich geen wonder, het gebeurd nogal vaak, maar wel een blijde gebeurtenis natuurlijk) word hier weer eens fijn aangegrpen om te bediscussieren of Israel danwel om het even welk Islamitisch land nou door de duivel geregeerd word. De moeder in kwestie is er blij mee, mooi, laten we het daar op houden.
![]() |