Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2010, 12:42   #41
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Er loopt mijn inzien een dodelijk scenario en zwarten en moslims zullen moeten vluchten of alles kwijtraken.
Bij mijn weten hebben de joden (toenmaals) nooit bedreigende taal geuit tegenover andersgelovigen noch terreur gezaaid in naam van hun godsdienst.
De vraag is wie er reden heeft tot paniek..

Citaat:
De behoefte aan moorden, genocide plegen, genocide goed praten schijnt onderdeel te zijn van de europpese beschaving
de Hutus, de rode kmer ,de Turken , de Japanners in 1930,de Irakies onder Saddam,Al Quaida, Hezbollah en Hamas zijn hier op cursus geweest om het begrip racisme en volkerenmoord aan te leren..
Jihad is ook een maar een moderne versie van onze kruistochten..

De universele rechten van de mens en andere basisrechten zijn dan ook door niet-europeanen geschreven..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 januari 2010 om 12:48.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 12:58   #42
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Het valt dus niet te loochenen dat de joden zelf een belang*rijk aandeel hadden in het apart blijven van de bevolking, temidden waarvan zij als minderheid leefden. Alleen al hierdoor bevorderden zij xenofobische afweer en vaak afkeer
Citaat uit een analyse over het ontstaan van het antisemitisme geschreven door een jood..

Religie verhinderd de integratie
Oud 19 januari 2010, 12:59   #43
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Bij mijn weten hebben de joden (toenmaals) nooit bedreigende taal geuit tegenover andersgelovigen noch terreur gezaaid in naam van hun godsdienst.
De vraag is wie er reden heeft tot paniek..

de Hutus, de rode kmer ,de Turken , de Japanners in 1930,de Irakies onder Saddam,Al Quaida, Hezbollah en Hamas zijn hier op cursus geweest om het begrip racisme en volkerenmoord aan te leren..
Jihad is ook een maar een moderne versie van onze kruistochten..

De universele rechten van de mens en andere basisrechten zijn dan ook door niet-europeanen geschreven..

Er wordt nergens ontkend dat er ook elders genocide plaatsvindt. Immers wordt daarmee niet ontkracht dat Europeanen mensenmoordenaars zijn, en weer bezig zijn een mensenmoord op touw te zetten. Het is geen enkele troost voor de slachtoffers van de toenmalige nazi's en hun Nederlandse helpers dat Stalin of Pol-Pot nog meer slachtoffers maakten. Het is mij onduidelijk waarom mensen steeds weer dit achterlijke argument herhalen, waar ik bezig ben zoiets vandaag te voorkomen of tenminste de beoogde slachtoffers te waarschuwen voor wat komt. Ook is het volkomen belachelijk als joden die vandaag tekeer gaan tegen moslims, vanwege de Holocaust een soort van morele onschendbaarheid genieten. Immers de joden zijn gewone mensen, niet superieur in geen enkel opzicht aan anderen, en hebben zelf meegewerkt aan de Holocaust.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 13:01   #44
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat uit een analyse over het ontstaan van het antisemitisme geschreven door een jood..

Religie verhinderd de integratie
Kortom, het is dus voor deze persoon de schuld van de joden zelf dat miljoenen mannen vrouwen en kleine babies werden vergast. Dan hadden zij maar moeten integreren en het kindje jezus als hun god aanvaarden.
Oud 19 januari 2010, 13:07   #45
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Kortom, het is dus voor deze persoon de schuld van de joden zelf dat miljoenen mannen vrouwen en kleine babies werden vergast. Dan hadden zij maar moeten integreren en het kindje jezus als hun god aanvaarden.
Nee ...de strikte beleving van (cultuurvreemde) religies..

Citaat:
Het is mij onduidelijk waarom mensen steeds weer dit achterlijke argument herhalen, waar ik bezig ben zoiets vandaag te voorkomen of tenminste de beoogde slachtoffers te waarschuwen voor wat komt
Goe bezig..de autochtonen schofferen door ze een volk met een natuurlijke aanleg voor genocides te noemen..met dit soort verzoenende taal kom je ver..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 januari 2010 om 13:10.
Oud 19 januari 2010, 13:26   #46
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee ...de strikte beleving van (cultuurvreemde) religies..
Ze moeten dus vergast worden want zij hebben een andere religie en hun vrouwen dragen hoofddoeken, wat natuurlijk onvergeeflijk is.

Citaat:
Goe bezig..de autochtonen schofferen door ze een volk met een natuurlijke aanleg voor genocides te noemen..met dit soort verzoenende taal kom je ver..

Ken je een betere methode om aan verstokte mensenmoordenaars duidelijk te maken dat zij moeten stoppen?

Het lijkt mij dat deze persoon zelf diep in de stront zit en het niet kan uitstaan dat anderen een beter leven hebben. Dus sluit hij/zij zich aan bij de ezels en kan zo, op en legitieme manier lucht geven aan zijn eigen onvermogen, frustratie en ellende.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 19 januari 2010 om 13:29.
Oud 19 januari 2010, 13:31   #47
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze moeten vergast worden want zij hebben een andere religie en hun vrouwen dragen hoofddoeken.
Ken je een betere methode om aan verstokte mensenmoordenaars duidelijk te maken dat zij moeten stoppen?
Ze moeten gewoon integreren..

Nee, neem de wapens maar op en begin maar aan een wereldwijde Jihad tegen de ongelovige honden..

Jij bent even kleinzielig als de joden..één jodenmop en de nieuwe holocaust is al in zicht..
Oud 19 januari 2010, 13:49   #48
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze moeten gewoon integreren..

Nee, neem de wapens maar op en begin maar aan een wereldwijde Jihad tegen de ongelovige honden..

Jij bent even kleinzielig als de joden..één jodenmop en de nieuwe holocaust is al in zicht..
Lieverd, ik ga je uit voorzorg op mijn negeerlijst plaatsen zodat ik niet in de verleiding kom om een lange en ingewikkelde voodoo vloek over je uit te moeten spreken. Doeg!
Oud 19 januari 2010, 13:55   #49
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lieverd, ik ga je uit voorzorg op mijn negeerlijst plaatsen zodat ik niet in de verleiding kom om een lange en ingewikkelde voodoo vloek over je uit te moeten spreken. Doeg!
Nogal een volwassen manier om te discussiëren en om te gaan met mensen met een ander standpunt. Uw manier van denken en doen doen mij denken aan een kind van zes die zich omdraait, de vingers in de orgen steekt en luid roept: "IK HOOR JE LEKKER TOCH NIET, LEKKER PUH!"

Nogthans heeft Eigenzinnig best wel een goed punt. U wilt waarschuwen voro toekomstige genocides. Dat is fijn en nobel van u, maar ik denk dat u zo enkel maar mensen in het harnas jaagt door te stellen dat wij massamoordenaars zijn.
Schelfie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 13:56   #50
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
De hyena's hebben de draad verlaten want zij kunnen geen antwoord verzinnen om de bron te ontkrachten. Dit zijn verdorven en immorele en zeer onintegere mensen en moge god ze vervloeken.
I agree..
Oud 19 januari 2010, 15:46   #51
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk zijn criminele Marokkanen beter geintregeerd.

Per slot van rekening zitten die om de zoveel tijd in de gevangenis alwaar - dat weet iedereen, ze aan de maatschappij aangepast worden.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 16:07   #52
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Nogal een volwassen manier om te discussiëren en om te gaan met mensen met een ander standpunt. Uw manier van denken en doen doen mij denken aan een kind van zes die zich omdraait, de vingers in de orgen steekt en luid roept: "IK HOOR JE LEKKER TOCH NIET, LEKKER PUH!"

Nogthans heeft Eigenzinnig best wel een goed punt. U wilt waarschuwen voro toekomstige genocides. Dat is fijn en nobel van u, maar ik denk dat u zo enkel maar mensen in het harnas jaagt door te stellen dat wij massamoordenaars zijn.

Maar jullie zijn handenafhakkers en moordenaars die 50% van jullie joden de dood indreven, lieverd. Ik zou maar gaan praten met je 85 jarige oude oma of opa over wat zij/hij in 1940-45 wel niet heeft uitgevreten. Verder ben ik hier voor mijn plezier en als mensen niet op en bepaalde fatsoenlijke manier kunnen debateren, zie ik geen noodzaak mijzelf geweld aan te doen en aanblijven modderen. Verder stel ik vast dat mensen die vervelend beginnen dat ook blijven doen. Jouw geval kijk ik nog een paar postings aan. Deze site biedt de mogelijkheid van de negeerlijst, dus maak ik daar dankbaar gebruik van. Ik hoef dus dat geleuter niet aan te horen en ik heb in het algemeen verder schijt aan deze nazies.
Oud 19 januari 2010, 16:24   #53
Schelfie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Maar jullie zijn handenafhakkers en moordenaars die 50% van jullie joden de dood indreven, lieverd. Ik zou maar gaan praten met je 85 jarige oude oma of opa over wat zij/hij in 1940-45 wel niet heeft uitgevreten. Verder ben ik hier voor mijn plezier en als mensen niet op en bepaalde fatsoenlijke manier kunnen debateren, zie ik geen noodzaak mijzelf geweld aan te doen en aanblijven modderen. Verder stel ik vast dat mensen die vervelend beginnen dat ook blijven doen. Jouw geval kijk ik nog een paar postings aan. Deze site biedt de mogelijkheid van de negeerlijst, dus maak ik daar dankbaar gebruik van. Ik hoef dus dat geleuter niet aan te horen en ik heb in het algemeen verder schijt aan deze nazies.
Wat er in Congo werd gedaan door de kolonisten onder leiding van Leopold II heb ik geen schuld aan. Sinds ik ben geboren had België al ruim 20 jaar niet meer te vertellen in Congo, of hebben de Belgen massaal handen afgehakt of moordpartijen gehouden.
Tot zover ik weet werden 33% van de joden in België gedeporteerd, geen 50. Dat betekent dus dat 67% van de Joden niet werden gedeporteerd, waar dat laat u leuk achterwege, niet?
Mijn grootouders waren nog zeer jonge kinderen toen de Duitsers in 1940 België binnenvielen, dus ook zij treffen geen blaam. Mijn grootouders aan moeders kant moesten, toen zij op het strand van Oostende speelden, oppassen voor de landmijnen en andere obstakels. Mijn grootouders aan vaders kant wouden buitenspelen maar moesten oppassen voor V1's en V2's gericht op de haven van Antwerpen en nijdige Duitsers. Een vriendin van mijn grootmoeder zat gewoon buiten op de dorpel met haar pop te spelen in '45 toen een voor de Engelsen terugtrekkende Duitsers haar zonder enige reden doodschoot. Het kind was ocharme 6 jaar!
Mijn overgrootvader vocht tijdens WOI aan het front tegen de Duitsers, en de broer van een andere overgrootvader belandde tijdens WO2 in het fort van Breendonk omdat hij lid was van de verzetsbeweging "De zwarte Hand". Later werd hij dan gedeporteerd naar een concentratiekamp in Duitsland en geëxecuteerd. Waar haalt u het lef vandaan om mij en mijn familie (of iemand anders eigenlijk) zonder enige aanwijsbare reden (behalve dan dat u niet graag discussieert met iemand met een andere mening dan de uwe) een Nazi te noemen? U zegt dat niet wilt discussiëren met mensen die niet fatsoenlijk willen zijn, maar het enige wat u nu doet is mij gewoon beledigen dat het niet schoon meer is! Als u mij graag op de negeerlijst zet, so be it, het raakt mijn koudste kleren niet, maar door zo te reageren heeft uw weer mijn stelling van hierboven bewezen...

Laatst gewijzigd door Schelfie : 19 januari 2010 om 16:24.
Oud 19 januari 2010, 16:34   #54
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Wat er in Congo werd gedaan door de kolonisten onder leiding van Leopold II heb ik geen schuld aan. Sinds ik ben geboren had België al ruim 20 jaar niet meer te vertellen in Congo, of hebben de Belgen massaal handen afgehakt of moordpartijen gehouden.
Tot zover ik weet werden 33% van de joden in België gedeporteerd, geen 50. Dat betekent dus dat 67% van de Joden niet werden gedeporteerd, waar dat laat u leuk achterwege, niet?
Mijn grootouders waren nog zeer jonge kinderen toen de Duitsers in 1940 België binnenvielen, dus ook zij treffen geen blaam. Mijn grootouders aan moeders kant moesten, toen zij op het strand van Oostende speelden, oppassen voor de landmijnen en andere obstakels. Mijn grootouders aan vaders kant wouden buitenspelen maar moesten oppassen voor V1's en V2's gericht op de haven van Antwerpen en nijdige Duitsers. Een vriendin van mijn grootmoeder zat gewoon buiten op de dorpel met haar pop te spelen in '45 toen een voor de Engelsen terugtrekkende Duitsers haar zonder enige reden doodschoot. Het kind was ocharme 6 jaar!
Mijn overgrootvader vocht tijdens WOI aan het front tegen de Duitsers, en de broer van een andere overgrootvader belandde tijdens WO2 in het fort van Breendonk omdat hij lid was van de verzetsbeweging "De zwarte Hand". Later werd hij dan gedeporteerd naar een concentratiekamp in Duitsland en geëxecuteerd. Waar haalt u het lef vandaan om mij en mijn familie (of iemand anders eigenlijk) zonder enige aanwijsbare reden (behalve dan dat u niet graag discussieert met iemand met een andere mening dan de uwe) een Nazi te noemen? U zegt dat niet wilt discussiëren met mensen die niet fatsoenlijk willen zijn, maar het enige wat u nu doet is mij gewoon beledigen dat het niet schoon meer is! Als u mij graag op de negeerlijst zet, so be it, het raakt mijn koudste kleren niet, maar door zo te reageren heeft uw weer mijn stelling van hierboven bewezen...
De mensen die mij niet lusten blijven vanzelf weg en hoef ik dus niet op de negeerlijst te plaatsen. De personen op die lijst maken zich schuldig aan electronisch pesten of stalken. Sommigen gaan nog steeds door. Dus het verzoek is of u mijn draden lekker maar links laat liggen, dan komt het allemaal weer goed.
Oud 19 januari 2010, 16:56   #55
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

In één woord : zielig..
Oud 19 januari 2010, 19:10   #56
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
In één woord : zielig..
Zielig ? dacht het niet, hij heeft gelijk. Europeanen hebben een traditie van massamoord. De moslims hebben door de eeuwen heen de joden niet uitgemoord, maar het waren de europeanen sinds inquisitie tot en met de holocaust. tijdens de inquisitie en vanaf eind 19de eeuw zijn er volksverhuizingen gebeurd van de joden uit Europa naar Amerika en het Midden-oosten, waar ze WEL veilig waren. Ook hebben europeanen tijdens de kolonisering bevolkingen van hun land beroofd en hen uitgemoord. Dit zelfs ook NA de Verlichtingsperiode !!

Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 19 januari 2010 om 19:12.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 20:09   #57
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Vraag eens aan de Armeniers wie er goed overweg kan met volkerenmoord..
Bij mijn weten heeft Turkije nooit de genocide toegegeven laat staan een verontschuldiging gegeven in tegenstelling tot de Europeanen die al 50 jaar proberen van de geleden schade waar mogelijk te compenseren uit oprechte schaamte..

Citaat:
en het Midden-oosten, waar ze WEL veilig waren
Helaas voor hun is nu het tegendeel waar..

En personen wiens voorouders in het verzet zaten ( o.a. mijn famillie) en op gevaar van eigen leven joden hielpen onderduiken NAZI's noemen om de overhand te halen in een discussie..dat is héél zielig

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 januari 2010 om 20:12.
Oud 19 januari 2010, 21:09   #58
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Vraag eens aan de Armeniers wie er goed overweg kan met volkerenmoord..
Bij mijn weten heeft Turkije nooit de genocide toegegeven laat staan een verontschuldiging gegeven in tegenstelling tot de Europeanen die al 50 jaar proberen van de geleden schade waar mogelijk te compenseren uit oprechte schaamte..

Helaas voor hun is nu het tegendeel waar..

En personen wiens voorouders in het verzet zaten ( o.a. mijn famillie) en op gevaar van eigen leven joden hielpen onderduiken NAZI's noemen om de overhand te halen in een discussie..dat is héél zielig
ja, en de massamoord op de koreanen en vietnamezen dan ? Wat zijn verontschuldigingen waard als je volkeren verder blijft uitmoorden.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2010, 07:08   #59
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Europa is niet in Vietnam noch Korea actief geweest, noch heb ik weet van een genocide daar..bovendien zijn wij als kleinkinderen nog steeds de schuld aan de joden aan het aflossen,terwijl de achter-achterkleinkinderen van de Turkse massamoordenaars nog niet de moeite doen om een eenvoudig excuus te geven..

Ik krijg geen repliek op de momenteel (on)veilige haven in het midden oosten voor de joden

Ik krijg geen repliek op de zielige kereltjes die verzetshelden schofferen door ze nazi's te noemen..
Oud 20 januari 2010, 09:08   #60
Schelfie
Minister-President

Standaard

Die replieken zal je ook niet krijgen. Hij zal kleinerend doen door je "Lieverd" te noemen, maakt een fotocollage, maakt vreemde hersenkronkels, beledigt u nog wat, en zegt dan dat hij niet deftig met u kan discussiëren, waardoor je op zijn negeerlijst komt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be