![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=giserke;4553805]
Citaat:
- ze zijn niet allemaal zo - je scheert een ganse bevolkingsgroep over dezelfde kam - er zijn ook "stoute Belgen" hoor! -... of je zoekt iets uit de voorbije decennia of eeuwen om aan te tonen dat wij niet beter zijn/waren Probleem opgelost op z'n "multiculs"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen niets anders dan inkomsten verwerven door stelen en louche praktijken... en weer verder trekken naar de volgende reeks slachtoffers! Mensen die enkel op die manier aan de kost komen die kunnen/willen niet lang ter plaatse blijven, nogal te begrijpen nietwaar? Of zou je ze ook nog een gratis ocmw-woning ter beschikking stellen en een eeuwigdurend inkomen via leefloon, hopen kindergeld enz? Misschien ken jij andere eerlijke manieren waarop deze mensen hun boterham verdienen? Ik kan er zo direct geen vinden... Bedelen met een kreupel kind erbij en 's avonds opgehaald worden met de mercedes van papa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens jou moeten we ze rustig hun gangetje laten gaan want dit en dat en wat anders? Of heb je nog andere oplossingen? Of is er gewoon geen probleem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() in 1968 gewerkt in roemenië. nooit wou er een taxi naar lakul tay rijden. ze waren zo bang van de zigeuners daar. reeds in 1968. veel is er zeker niet verbeterd na de val van de dictator. ze hadden hem beter laten zitten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de geschiedenisboeken is zelfs terug te vinden hoe een Roma prinses de Franse koning wilde oplichten met klatergoud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik niet gezegd dat alle roma's dieven edm zijn. Feit is nu wel dat een aantal onder hen wel dieven zijn. De in Gent verblijvende broeders en zusters van de dieven, dachten waarschijnlijk dat hun nu gepakte lotgenoten 's nachts op pad gingen om eerlijk werk te zoeken .... Of gelooft gij niet dat er kriminele families zijn ? Waarbij de ene al meer dief is dan de andere, maar wel allen meeëten uit de ruif en handig zwijgen ... Dat zou dan al even eenzijdig zijn, als wat gij mij (onrechtvaardig !!) verwijt. Verontschuldigingen zijn op hun plaats.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij zal er wel een of andere verzekering dat terugbetalen hoor...Het bedrag dat de mensen eventueel zullen betalen voor die verliezen terug te betalen zal echt miniem zijn... Maar het doet er niet toe, je begrijpt wat ik bedoelde met mijn uitspraak...en bankovervallers was waarschijnlijk wel een slecht voorbeeld. Het was slechts een reactie op 'mensen begrijpen de criminele mind niet' ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
2) Elke Belg heeft dezelfde rechten/plichten, ik hoop dat je op een dag inziet. 3) Moet ik nu echt antwoorden waarom die mensen graag rond trekken? of hebben getrokken? Maar volgens jou is dat om de plaats van misdaad te verlaten? Heb je dat nu echt beweerd of las ik het verkeerd? 4) Ieder gezond mens die kan werken moet worden onderworpen aan dezelfde regels/wetten betreffende werkloosheid en het trachten te verwerven van werk. Als het nodig is om een dergelijk iemand een leefloon te verschaffen in die periode van zoeken, moet dat worden verleend. Indien deze wetten niet worden uitgevoerd door de overheid, is het niet de bevolking zijn schuld, maar de overheid die de bevolking het gevoel geeft dat het geen kwaad kan. U zal ook aannemen wat u krijgt..zo zit een mens nu eenmaal in elkaar. 5) Ik ken louche gasten onder hen en ik eerlijke mensen onder hen. Elk ieder behandel ik individueel en objectief. Anders is er geen leven meer in België en is iedereen schuldig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geldt dat ook voor mensen die pro een reorganizasie zijn van de bestuurlijke indeling van onze overheid ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politici beweren dat de Walen de belastingen fout gebruiken en bijna iedereen gelooft hen blindelings. En bijna niemand kijkt nog naar wat de Vlaamse politici doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik 20€ gaf renden ze weg. Iedereen kan natuurlijk fotokopieën nemen en beweren dat het voor het goede doel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Gehandicapten die wegrennen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als er niet meer gestolen wordt moeten ze minder doorrekenen aan klanten.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedere mindervalide heeft iets aan z'n benen of voeten. Het kan best een gehoorgestoorde zijn.
Dus niet te vlug onbezonnen lachen met een mindervalide.