![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burgemeester
|
![]() Tja de privatisering van de spoorwegen en de post zal al beginnen met ontslagen van werknemers . Oudere zullen vervangen worden door goedkope buitenlandse mensen die het geen probleem vinden om €7 per uur te verdienen en om nen hele dag aan nen band te staan . Voor buiten in weer en wind tegen €10 per uur van gleuf na gleuf gaan vinden ze ook nog zotten voor .
Ik kom geregeld in zoon postsorteercentrum en ik heb daar nog niemand zien lachen/fluiten . Dagelijks komt de postbode hier zijn zakken leggen zodat hij die niet hoeft mee te sleuren . Nen glimlach kennen ze niet . En ik verschiet er ook niet van . Zoon onrespectloze job zou ik ook niet willen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zal leiden tot hogere prijzen, omdat het spoor niet meer gesubsidieerd word. Jammer genoeg gaat dat geld van die subsidies voor iets anders gebruikt worden, ipv teruggegeven te worden aan de belastingbetaler. We zitten dan uiteindelijk met dezelfde belastingdruk, maar minder service van de staat daarvoor in de plaats. Laatst gewijzigd door Depth of Field : 20 januari 2010 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De quote stond er netjes bij vermeld en voor wie het bedoeld was doet er niet toe. Je stelt jezelf de vraag "waarom quota?". Idd...waarom is het zo ver gekomen? En jij kent het antwoord nog niet?...jammer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het schema zit bvb vastgeroest. Wat gebeurt er: over tijd ontstaan evoluties, dus de ene heeft een zware ronde, de andere een lichte... klinkt dat fair voor u dat de ene moet dubbel werken voor hetzelfde loon ??? Het zou mij om te beginnen niet verwonderen bij de post dat er in een week uitgedrukt dagen zijn waar er 2 keer meer post is dan andere. Dus de ene dag zit de postbode vanaf 3 uur werken al thuis, de andere dag heeft hij werk tot 11u, in een schema dat hij bvb betaald wordt tot 13u Klinkt dat fair dat je elke dag betaald wordt om gemiddeld 3uur niets te doen ?? Of klinkt het fair dat je de ene dag 5u niets moet doen en de andere dag 3u niets moet doen ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lijn wordt betaald om bvb die gratis abonnementen voor gepensioneerden Het is die precies dat ze omzetten in zoveel forfaitaire gereden kilometers vervoerde personen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() België aan top voor aantal uitkeringstrekkers.
Met zoveel ministers, staatssecretarissen en elfendertig kabinetten en een voltallige koninklijke familie is dat ook niet onverwacht.
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ha! Wat is er gebeurd met de privatisering van de electriciteitsmarkt gebeurd? Toen hebben ze allerlei nieuwe taxen uitgevonden om het "verlies" van de intercommunales te compenseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat U door de uiteraard dan nieuw uitgevaardigde wet dat elke belg verplicht gaat worden om zich dagelijks bij een van de spaarzame postloketten te gaan aanmelden om te kijken of er géén post op hem ligt te wachten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kreeg vroeger mijn post rond 13 uuur, dit heeft mij nooit gestoord. Nu krijg ik mijn post rond 9 uur, ik heb hier niet om gevraagd. Ofwel moeten we er mee leren leven dat niet iedereen tergelijkertijd zijn post krijgt ofwel zal het inderdaad partimewerk worden.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige SUPERONNOZELE dat ze gedaan hebben is een KERNUITSTAPSCENARIO getekend, en dus de WAARDE van hun verkoop van de kerncentrales verminderd... EN DAN gaan ze een beetje later met hangende pootjes terugkomen op hun beslissing ??? Capite, dat zijn sossen en groene die beslissen. Diezelfde die zeggen dat de C02 naar beneden moet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zeg niet dat ze niet vroeg genoeg beginnen, maar je ziet toch van hier als je bvb de dinsdag altijd dubbel zoveel werk hebt als de woensdag, dat je de maandag bvb met moeite een half uurtje overhebt, en dat je de woensdag 4 uur over hebt.
Dus dat klinkt voor mij organisatorisch niet goed.. ALs je dit optimaliseert, ga je bvb de ronde hertekenen zodat mensen ongeveer elke dag evenveel werk hebben, en hun vakantiedagen genomen worden op de periodes dat er minder werk is |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Staatssecretaris
|
![]() Volledig met je eens al zou ik dat van jou, als het je past ook wel verwachten.
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar soit, wees blij dat zoveel mensen hier een uitkering krijgen. Het zou een pak erger zijn als niemand een uitkering zou krijgen. Ikzelf, de braafste burger van het land zou overwegen om te stelen om te overleven nadat ik, zolang ik kon als arbeider heb gewerkt en meer dan de helft van de opbrengsten naar de staat zijn gegaan. Ik werk nu terug en hoop dat ik mijn pensioen haal zonder beroep te moeten doen op uitkeringen vooraf. Dat je dergelijke oude berichten aanhaalt zonder verder commentaar geeft voor mij aan dat je problemen hebt met uitkeringen. Sociale uitkeringen. Pensioen is ook een sociale uitkering dus jij gunt me dat niet ook al hou ik het vol om te blijven werken tot dan.
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Laats vroeg ik mij af welke voordelen aan arme Vlamingen worden voorgespiegeld, als Wallonie en Vlaanderen zich van elkaar zouden afscheiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen, moet dat dan?
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() In de berichtgeving heet het dat Vlaanderen rijker is dan Wallonie en dus in feite Wallonie subsidieert, wat mij dus doet afvragen welke concrete voordelen aan de Vlamingen door hun leiders wordt voorgehouden. Men gaat niet over tot staatkundige hervorming als men geen voordelen in het verschiet ziet.
|
![]() |
![]() |