![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hier op ? Citaat:
De mensen achter Prison Planet zijn totaal niet geïnteresseerd in het brengen van een volledig verhaal , men laat doelbewust weg dat de wistle blowers hun inside job theorie helemaal niet ondersteunen . Altijd weer die zelfde simpleminded tactiek , getuigen hebben ergens op 9/11 een explosie gehoord op ground zero , Prison Plant concludeerd "controlled demolition" vooral niet vragen aan deze getuigen of ze ook werkelijk een controlled demolition hebben waargenomen , vooral niet nagaan wanneer men precies explosies hoorde en waar , en bovendien vooral geen informatie verstrekken over de voor de hand liggende oorzaken van de explosies waar brandweermensen alles van af weten. En ook in het geval van hun oordeel over Chomsky gaan ze weer soortgelijk te werk . U kunt van mij niet verwachten dat ik in kan gaan op claims die gebaseerd zijn op zaken die gewoon niet kloppen, ik kan slechts aangeven waarom ze niet kloppen. Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 januari 2010 om 03:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14162 | |
Minister
|
![]() Genoeg puin? Ik zou er in elk geval niet onder hebben willen staan. En waarvan denk je dat dat gapend gat in de vorige foto uit ontstond?
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14163 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lees misschien ook de FAQ van NIST eens na: http://www.nist.gov/public_affairs/r...wtc082108.html En vooral dit is opmerkelijk: Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=0YvrKfWkxdw http://www.youtube.com/watch?v=CwjmqkjwnvQ of deze: http://www.youtube.com/watch?v=wLG2I154Vj8 Maar net zoals het gesmolten staal dat door de NY Times en FEMA reeds in de eerste maanden werd gerapporteerd, is dit voor NIST een donderslag bij blauwe hemel. Bovenaanzicht van WTC7 na de instorting van de torens: ![]() Citaat:
Zijn "claims" zijn helemaal niet straf, het is net andersom. "Uw" claims zijn straf, want zowat alle gebeurtenissen die dag zijn nooit eerder gebeurd, bovendien weten we enkel dat er vliegtuigen in de torens zijn gevlogen, de rest is een compleet raadsel. U hebt alleen de impressie dat ze straf zijn, omdat iedereen iedereen na kakelt, degene die daar van afwijkt is dan plots de vreemde eend in de bijt. Laatst gewijzigd door Akufen : 22 januari 2010 om 07:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14164 |
Minister
|
![]() Dat geluid op dat filmpje (dat ik al wel eens gezien had trouwens) kan toch eender wat zijn?
![]() Die foto dan weer toont net de kant van het gebouw die niet beschadigd werd... ik weet ook niet wanneer het gat ontstaan is, maar ik denk niet dat het gefotoshopt is hoor. Ik geloof dat er ook getuigen van waren, trouwens. Daarnaast is je argumentatie over de CIA bureaus niet echt overtuigend. Men is heus wel in staat sporen uit te wissen zonder een gebouw op te blazen, en te riskeren dat de 'coniuratio' ontdekt wordt. Laatst gewijzigd door respublica : 22 januari 2010 om 07:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het worden veel medeplichtigen op den duur...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bent in ieder geval medeplichtig aan de officiele conspiracy.
![]() |
#14168 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tik voor de lol eens "brand explosie" in bij google ,dan kom je er eindelijk eens achter dat er zo vaak explosies zijn bij branden. Citaat:
Citaat:
een raadsel zijn de instortingen al heel lang niet meer , wereldwijd zijn wetenschasppers met kennis van zake het daar over eens , en zijn er als gevolg van 9/11 ook veranderingen doorgevoerd in de bouw van high rise buildings. Zoiets doet men niet als het een raadsel zou zijn geweest. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo maar een voorbeeldje :
DELFT – Donderdagavond omstreeks half elf werden de bewoners van de Jacoba van Beierenlaan opgeschrikt door een explosie in een portiekflat. Die veroorzaakte een felle uitslaande brand. De bewoner liep brandwonden op en is naar het ziekenhuis vervoerd. De brand is ontstaan in een portiekflat op de eerste verdieping. Bij aankomst van de brandweer had de politie juist de gewonde bewoner uit zijn huis gehaald. Een agént kreeg te veel rook binnen en is voor onderzoek naar het ziekenhuis vervoerd. Door de hitte van de brand knapte er een ruit, en de plotselinge toevoer van zuurstof zorgde voor een explosie. Toen de brandweer ter plaatse arriveerde sloegen de vlammen al aan twee kanten uit. Met twee blusvoertuigen en een hoogwerker had de brandweer de hevige brand snel onder controle. Vermoedelijk door de grote hoeveelheid brandbare stof in de woning is de explosieve verbranding ontstaan. Kozijnen en deuren zijn hierdoor totaal uit de pui geblazen. controlled demolition? verschillende mensen zeggen immers een explosie gehoord te hebben . Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 januari 2010 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14170 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waneer je de zogegzegde "non believers" hoort (parcifal heeft het al een keer of duizend herhaald), moeten wij bewijzen dat het insidejob was. (wat uiteraard praktisch onmogelijk is) Echter, de US goverment hoeft voor hen helemaal geen bewijs te leveren voor hun versie. Ik merk ook in deze draad dat telkens wanneer je hen aanspreekt over het gebrek aan bewijs voor de officiele conspiracytheorie en over de hiaten en rariteiten erin, je meestal genegeerd wordt. Ze willen niet dieper ingaan op de officiele versie want dan komen ze in de problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan ze o.a. hier bekijken : http://www.vaed.uscourts.gov/notable...aoui/exhibits/ 7 bewijsstukken zijn classified en kan je dus niet zien, maar de overige 1202 stukken dus wel. Toch niet wat ik ' helemaal geen bewijs' zou noemen. Binnenkort zien we overigens nog een aantal processen betreffende 9/11 (bij een burgelijke rechtbank overigens!) , o.a. tegen Khalid Sheikh Mohammed, het vermeende brein achter 9/11. Ik raad u aan dat eens goed te volgen. Laatst gewijzigd door parcifal : 22 januari 2010 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14172 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14173 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vertel me eens WELK bewijs daar juist is geleverd, want mij is het in ieder geval ontgaan. Integendeel, tijdens dat proces zijn juist dingen die in het begin zijn beweerd weerlegd. Maar nogmaals, IK zou graag discussieren over de hiaten in de officiele versie en ik heb in het verleden gemerkt dat juist JIJ één van diegenen bent die steeds weigert. (herinner het geval van Bush z'n zogezegde "verspreking") Laatst gewijzigd door Big Slick : 22 januari 2010 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder die iemand beschuldigd van massamoord dient dit aan te tonen met bewijzen dat geldt voor alle partijen !! Het idee over de verspreking van Bush is ook weer totale onzin want hij verspreekt zich inderdaad helemaal niet , en dat is helemaal niet vreemd voor ieder die even verder nadenkt . Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 januari 2010 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14175 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daar heb ik niets over gezegd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14176 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. Om zeker te zijn: weet jij over welke uitspraak van Bush het ging? Want parcifal heeft destijds de discussie verlaten, doch ik zou graag wel eens willen debatteren over die kwestie met iemand die niet de discussie verlaat als hij in de problemen komt met z'n eigen claims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik dan blijven discussieren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14178 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14179 |
Minister
|
![]() Akufen, ik kap er mee. Niet omdat ik geen argumenten heb tegen je post, maar gewoon omdat het toch geen zin heeft. Als iets, hoe onwaarschijnlijk ook, je vooringenomen standpunten bevestigt, vlieg je er op af. Als iemand je standpunten ontkent, zijn ze automatisch deel van het groot complot. Zo kan je niet discussiëren.
Hier worden mijn standpunten vrij goed weergegeven. Een debat van +/- een halfuur. http://www.youtube.com/watch?v=uJBLQVbU7As Laatst gewijzigd door respublica : 22 januari 2010 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14180 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |