![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiterlijk was het er niet aan te zien maar bij het zien van dit filmpje vraag ik mij toch af of Leterme ook niet onder invloed was.
http://www.gva.be/nieuws/vtm/video/e...in-senaat.aspx Hij staat daar woordelijk de vraag te herhalen die de vraagsteller stelde. ![]() Ik kan best begrijpen dat hij een verkeerd papierke bij had maar als uwe euro nog niet valt na het lezen van één of twee zinnetjes stel ik mij toch enkele vragen: 1) Weet die wel waar het over ging? 2) Of staat die daar maar blindelings iets af te rammelen, eender wat er op zijn papierke staat? 3) Of was hij onder invloed van drank of drugs? Als het antwoord één is is hij onbekwaam. Als het antwoord twee is kan men daar evengoed de medewerker die het antwoord opstelde de tekst laten aframmelen en hebben we geen premier meer nodig, veel goedkoper. Als het antwoord drie is moet hij aftreden, in de privé mag je ook niet onder invloed op je werk komen. Ps: Hier niet te zien maar op tv zag je ook dat die slimme die juist achter Leterme staat ook niet begrijpt waarom men Leterme onderbreekt. Ongelooflijk!!!! Laatst gewijzigd door daiwa : 24 januari 2010 om 05:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het toont mooi aan hoe zeer het hem allemaal interesseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadat de fractieleider van de CDH hem attent maakte op zijn geklungel vroeg hij aan die man nog of hij wel zeker was . ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 24 januari 2010 om 05:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Bacterie in de geitenkaas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft de papieren verwisseld, een zeer zwak excuus als je het mij vraagt.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch gaat de Vlaming volgend jaar weer massaal op Leterme stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De toestand in Haïti blijft vaag.
Hoe zit het er met de Belgen vandaag ? Leterme klom koel op zijn predikstoel en las opnieuw dezelfde vraag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() De vld en vivant schijnen het goed te vinden zo.
Of gaan ze naar de rechtbank trekken ? Spannend Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 januari 2010 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog steeds op het bewijs van je insinuaties omtrent die "persoonlijke berichten" of een publieke verontschuldiging voor jouw leugens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=daiwa;4560176]
1) Weet die wel waar het over ging? 2) Of staat die daar maar blindelings iets af te rammelen, eender wat er op zijn papierke staat? 3) Of was hij onder invloed van drank of drugs? QUOTE] Leterme moest Van Ackere vervangen... Hij heeft niet geluisterd naar de vraag van z'n voorganger. Het bleek dat een medewerker van Van Ackere de blaadjes in de verkeerde volgorde hag gestoken. An de manier waarop hij snel naar z'n plaats ging en terugkwam, was duidelijk te zien dat hij NIET onder invloed was ! Et alors ? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had Karel De Gucht ook al gezopen ?
Had Guy Verhofstadt ook al gezopen ? Had Herman De Croo ook al gezopen... enz... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat komt hij daar dan doen? Laatst gewijzigd door daiwa : 24 januari 2010 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() dit toontnog maar eens aan dat de parlementairkes die zich al de moeite getroosten om eens aan te treden, voor zover ze dan al ne keer aanwezig zijn in de pluchen salonnekes, ze daar eigenlijk totaal ongeinteresseerd en tegen hun goesting in de zetels hangen hoewel ze er dik voor betaald worden en het dan nog presteren om totaal naast de kwestie te antwoorden, ze permitteren zich gewoon om t'even wat !!!!
als kiezer voel ik me serieus in mijn gezicht gespuwd door de "leiders" die mijn vertrouwen vragen bij elke stembusgang ! ![]()
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een keizerlijk systeem dan maar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burgemeester
|
![]() keizerlijk of koninklijk of dictatuur is steeds uit den boze....
maar een systeem waar de "capabele" mensen die zinnige dingen doen door de kiezer beloond worden en die welke er hun broek aan vegen afgestraft ! zou moeten kunnen..... dat is volgens mij vrij "democratisch" ![]()
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de fratsen van Leterme gaat CD&V stemmen kosten.
en dat terwijl SP.a en VLD ook al ni te veel stemmen meer gaan halen. Groen! zekers niet. het worden zeer leuke verkiezingen in 2011. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Als je naar het filmpke op de VRT-site luistert, hoor je de senaatsvoorzitter zeggen nadat Leterme naar zijn zetel teruggekeerd was "Ik snap niet wat er mis is? Hij antwoorde toch over Haiti?"
M.a.w zelfs de voorzitter had niet door dat de vraag herhaald werd. Dit zegt wel veel over hoe goed men naar elkaar luistert in de Senaat. Blijkbaar zitten ze daar vooral te slapen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
tegen dan is de "socièté belgiek" mss al opgedoekt en krot en mot failliet ! ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Leterme las het verkeerde briefje voor. Had dat in het begin bijna door maar ging dan toch maar door. Werd op de fout gewezen. Ging terug naar zijn plaats het juiste briefje zoeken. Liep terug naar het gestoelte en antwoordde op de vraag. Wat een heisa, ettelijke dubbele postings, ... over een dom foutje bij Leterme. Wij maken uiteraard nooit eens een foujte.
Wat mij echter wel verbaasd is dat niemand het over de vraag en antwoord zelf heeft. Een debiele vraag gesteld gewoon om een vraag te stellen, om ook iets gedaan te hebben, eventjes in de spotlight te staan, om in de statistieken van de krantenlijstjes te worden opgenomen met een even debiel antwoord erop ? Wie is er u iets mee met het antwoord op die vraag ? Er zitten daar veel te veel mensen hun broek te verslijten me dunkt. Het parlement zou beter veel kleiner worden en de parlementairen wat beter betaald zodat betere parlementairen beter werk kunnen leveren. A zulk een verspilling van tijd en geld dat ik daar steevast zie. Nie normaal. |
![]() |
![]() |