![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#4561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb je in al die jaren nog letterlijk NIETS zien schrijven dat doet vermoeden dat je ook maar 1 boek over hebt gelezen. Laat staan begrepen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4562 |
Banneling
|
![]() Niets pseudo.Echt onderzoek dat gij bewust negeert.
Laatst gewijzigd door grievous : 24 januari 2010 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4563 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4564 |
Europees Commissaris
|
![]() Bewijs jij dat het correct is. Tenslotte zijn mensen zoals jij vragende partij.
![]() |
#4565 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef me één goede reden waarom ik dat niet zou aanvaarden.
![]() |
#4566 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga even mee op de man spelen, want de bal ligt allang in het doel.
Tof, U vind waarschijnlijk "The inconvenient Truth" een machtige film. En vele Youtube filmpjes met goeie uitleg en leuke grafiekjes en statistiekjes vormen uw broodbeleg, met selectief uitgekozen websites die uw beeld perfect aanvullen. Citaat:
Alles wat ik hoor "het gaat zoveel kosten", "miljoenen doden" en "uitstervende diersoorten". Het enige wat ik wel merk is dat voornamelijk de linkervleugel van het politieke spectrum de mensheid als klimaatveranderaar ziet. Ik zie de mensheid als een plaag, en het veranderende klimaat- wat het al sinds het ontstaan van de aarde doet- de koorts van Moeder aarde die van die plaag af wil. Citaat:
![]() |
![]() |
#4567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4568 |
Banneling
|
![]() Kijk naar het 6 minuten durende filmpje van de 13-jarige Severn Suzuki.
Dit Canadese meisje pleit op een vergadering van de Verenigde Naties voor de toekomst van haar generatie. http://www.liveleak.com/view?i=736_1212430151 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4569 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tja, brainwashing werkt het best met kinderen en onvolwassen volwassenen.
![]() |
![]() |
#4570 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga je naar Guantanamo beach?
![]() |
#4571 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4572 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4573 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4574 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4575 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal ze dan daar een seintje geven zodat je gratis onderdak krijgt.
![]()
![]() |
#4576 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4577 |
Banneling
|
![]() Op Cuba is alles gratis:
Het prachtige sociale systeem van Cuba: Lage lonen, maar vele andere voordelen die dit compenseren. Gratis: § Huishuur § Water § Elektriciteit § Onderwijs § Gezondheidszorg § Medicamenten. § Bouw renoveren. Gesubsidieerd: § Voedsel en kleding. § Bouwmaterialen voor persoonlijk gebruik. § Goedkope levensmiddelen en kledij. Werkvoorwaarden: § Eén tot twee maanden betaalt jaarlijks verlof. § Eén jaar: betaald zwangerschapsverlof. § Pensioen: na 30 jaar werken, twee jaar terug was het slechts 25 jaar. Voordelen: Geen of zeer weinig criminaliteit, rustige mensen zonder stress, temperatuur altijd tussen de 26 en de 28 graden, altijd lachen, muziek maken en dansen, prachtig en maagdelijk biologisch evenwicht, vissen en duiken, daar zit vis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4578 |
Banneling
|
![]() Wat is biologisch evenwicht?
Natuurlijke ligging en biodiversiteit: Cuba § De biodiversiteit van Cuba is buitengewoon en uniek. § De economische wereldblokkade heeft de industrialisering van Cuba 50 jaar op ijs gelegd. § Neoliberalisme en consumentisme kregen geen vaste voet op dit eiland door de wil van Castro. § Daardoor is een biotoop ontstaan dat zijn gelijke niet kent op onze planeet. § De jungle en het ontstaan van nieuwe maagdelijke eilanden. § Kleine mangrovebomen die bovenwater komen wanneer een nieuw eiland nog niet geboren is. § Dit eco-schouwspel is uniek en authentiek en moet bewaard blijven. § Geen vieze industriële elite die dit natuurparadijs vervuilen. § Geen massa auto’s die ongevallen en files aan de lopende band veroorzaakt. § Industrialisering en consumentisme mogen zich niet inmengen in dit bio-paradijs. § Ik maak mijn geen illusies, de ligging van dit immense eiland is niet te vergelijken met België, zij hebben vijf voor op ons, Cuba biedt nog veel meer mogelijkheden. § Alleen al het constant warm klimaat en drie keer meer daglicht. (subtropisch klimaat) § Het voorradig zijn van grote hoeveelheden zoet water in dit warm klimaat. § De vruchtbaarheid van de meeste gebieden. § De ongeschondenheid van de paradijselijke maagdelijke natuur! § Gezonde lucht en helder zoet en zout water, zonder vervuiling! § We zijn als mens enkel even op bezoek op deze planeet, niemand gehoord deze planeet. § Enkel door het verbod op privaat bezit blijft dit bio-systeem evolueren en zich verbeteren. § De fabel om alles zelf te bezitten (eigendom) is hier gelukkig niet aanwezig, eindelijk rust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cuba, met de sigaren, knappe vrouwen, lokaal gestookte rum, zijn occasionele orkanen, en zijn geriatrische leiders.
La maar. Desondanks dat onze leiders maar een stel corrupte zakkenvullers zijn, aard ik nog het beste in de Vlaamse grond. Zoals ne goeie knots witloof.
![]() |
#4580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=aTrDE...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=Wkqx-...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=tesgz...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=wmq2JAx9Vhs&NR=1 |
|
![]() |
![]() |