Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2010, 22:52   #21701
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard Momenteel Charles Del Campo op CNN

Op CNN

Secret Societies Exposed

Op CNN

http://www.amazon.com/gp/product/ima...283155&s=books
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 26 januari 2010, 23:01   #21702
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Zo geheim zijn ze dus niet meer
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 00:08   #21703
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Wel, gezien het nog maar enkele dagen geleden is dat die dingen ontdekt werden, zal er de komende weken wel een en ander over te vinden zijn.

Deze geeft er ook bericht over:http://www.realufos.net/search?updat...max-results=50
De sfeer op minuut 3:31 en die op 3:44 zijn op een andere wijze belicht. De laatste van de twee lijkt niet door de zon belicht. Effect is gemakkelijk produceerbaar met een 3D programma.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 00:16   #21704
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Als spacechips "echt" zullen zijn, zal het van Amerikaanse makelijk zijn, de voortgang van de nazi's. Val niet voor de leugen mocht die zich voordoen
Oud 27 januari 2010, 00:59   #21705
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
De sfeer op minuut 3:31 en die op 3:44 zijn op een andere wijze belicht. De laatste van de twee lijkt niet door de zon belicht. Effect is gemakkelijk produceerbaar met een 3D programma.
Klopt, en op die andere site staan er nu verschillende weergaves en ook daarop is er bij sommige objecten idd een andere lichtinvalshoek te zien.
Mss zijn het de krachtbronnen van die dingen zelf of een oppervlaktereflectie van de buitenste coronalaag, ik zeg maar wat.

Maar een hoax kan dus ook en dat die dingen dmv een 3-D programma er nadien zijn opgebracht is goed mogelijk, maar dan is die 'foute' lichtinval toch wel een deftige shopflater, wat ik juist betwijfel bij iemand die zo'n knappe frats ineen zou steken.
Die zou er juist alles aan doen, om dat beeld zo geloofwaardig mogelijk te laten overkomen. (of net ter wille hiervan juist niet, dan kan ook natuurlijk)

Enfin, echt of niet, met zekerheid valt dit toch nooit te controleren.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 02:06   #21706
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar een hoax kan dus ook en dat die dingen dmv een 3-D programma er nadien zijn opgebracht is goed mogelijk, maar dan is die 'foute' lichtinval toch wel een deftige shopflater, wat ik juist betwijfel bij iemand die zo'n knappe frats ineen zou steken.
Dat is een simpel effect. Zou ik ook kunnen eerlijk gezegd.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 11:14   #21707
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Potential False Flag Attack To Be Blamed On Muslims Foiled

Navy vet caught with grenade launcher, maps of military base and Arab headdress

Potential False Flag Attack To Be Blamed On Muslims Foiled 260110top2

Paul Joseph Watson
Prison Planet.com
Tuesday, January 26, 2010

A possible false flag terror attack to be blamed on Muslims has been foiled after a Navy vet was busted with a grenade launcher, assault rifles and hundreds of rounds of ammunition, as well as Arab headdress, in New Jersey yesterday. Initial media reports speculated that the man was planning a terrorist attack on a U.S. military base in the area.

“Lloyd Woodson, 43, whose last known address was Reston, Va., today faces multiple offenses, including second-degree unlawful weapons possession and fourth-degree possession of prohibited weapons, Somerset County Prosecutor Wayne Forrest said,” reports the New Jersey Star Ledger.

“Branchburg police confronted Woodson at 3:55 a.m. at the Quick Chek convenience store on Route 28 after receiving a call reporting a suspicious person. Branchburg Patrolman Steven Cronce noticed a large bulge beneath the green, military-style jacket that Woodson was wearing, which was later determined to be the assault rifle with a defaced serial number, Forrest said.”

After searching his hotel room, police found a grenade launcher, hundreds .50-caliber and .308-caliber rounds, a police scanner, as well as “Middle Eastern red and white traditional headdress”.

“The man may have had plans to attack a U.S. military base,” reported Fox New Jersey, adding that the amount of weapons he had led police to suspect he was a terrorist.

The FBI were remarkably swift in distancing the man from any link with terrorists, despite the fact that his deadly arsenal was accompanied by maps of a military facility.

“The FBI said a man charged with multiple weapons offenses after a cache of weapons and maps of a military facility were found in his New Jersey motel room has no known terrorism link,” reported the Associated Press this morning.

Imagine if a Muslim had been busted with grenade launchers, assault rifles, and maps of military facilities. Authorities and the media would instantly claim he was part of an Al-Qaeda conspiracy and launch all kinds of fearmongering about the inevitability of getting hit again by terrorists unless we give up our rights – just as they did in the aftermath of the failed underwear bombing incident.

Within days, the ghost of Osama Bin Laden would once again be manufactured to claim involvement and members of the military-industrial complex would be pimping their latest hi-tech tools of enslavement.
http://www.prisonplanet.com/potentia...ms-foiled.html
Oud 27 januari 2010, 13:01   #21708
exodus

Standaard

Citaat:
Professor Sutton on the Skull and Bones secret society

Skull en Bones maakt deel uit van de octopus van het estabmishment met zij geheime genootschappen.
http://www.youtube.com/watch?v=KRzPO...layer_embedded
Oud 27 januari 2010, 13:13   #21709
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wel geestig dat presidenten lid waren van skull & bones. Maar ze zaten dan ook op Yale. Maar hoe zou deze prof het fijne er van weten zonder zelf lid te zijn geweest vraag ik mij dan af? Van materiaal dat hij heeft, laat deze dan eens zien.
Oud 27 januari 2010, 13:25   #21710
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Wel geestig dat presidenten lid waren van skull & bones. Maar ze zaten dan ook op Yale. Maar hoe zou deze prof het fijne er van weten zonder zelf lid te zijn geweest vraag ik mij dan af? Van materiaal dat hij heeft, laat deze dan eens zien.
Het materiaal is ondertussen al eens gepubliceerd:
Citaat:
While resourceful researchers could assemble member data from these original sources, in 1985 an anonymous source leaked rosters to a private researcher, Antony C. Sutton, who wrote a book on the group titled America's Secret Establishment: An Introduction to the Order of Skull & Bones.[42] This leaked 1985 data was kept privately for over 15 years, as Sutton feared that the photocopied pages could somehow identify the member who leaked it. The information was finally reformatted as an appendix in the book Fleshing out Skull and Bones, a compilation edited by Kris Millegan, published in 2003.
Bron: wiki

Hier zie je trouwens een foto uit 1947, met George H.W Bush naast de klok, die 40 jaar later President van de VS zal worden, gevolgd door zijn zoon in 2000, ook lid van Skull and Bones. Merk ook het gebruik van doodshoofden.

Laatst gewijzigd door exodus : 27 januari 2010 om 13:26.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 13:32   #21711
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Welja, maar wat is het punt? Bush was geen president. Die deed enkel wat hem gezegd werd door de neocons
Oud 27 januari 2010, 14:28   #21712
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Oud 27 januari 2010, 14:37   #21713
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Het volk is zo dom, het lijkt een verloren slag

Americans sign petition to repeal the First Amendment

http://www.youtube.com/watch?v=tznR4wPeS4M
Oud 27 januari 2010, 20:37   #21714
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Sorry, maar ik voel me hier wat als een hond in 't kegelspel met die zonnedinges, vergeef me dus, maar wat nasa als antwoord geeft doet me toch een wenkbrauw fronsen:

"NASA's response - those Images near the sun were 'glitches."
http://www.godlikeproductions.com/fo...sage970474/pg1
en
http://www.colinandrews.net/SolarSpheres-02.html

Volgens die uitleg gaat het hier om een fout in het verwerkingsprogramma dat instaat voor die digitale compressietechniek, waardoor die foto-artefacten zouden optreden.
Poesie mauw, kom eens gauw, hier is nog wat lekkers voor jou, denk ik dan wel eens bij zo'n summiere uitleg, maar het is hun gerief en dus heeft nasa in deze het laatste woord, voorlopig toch.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 januari 2010 om 20:38.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 22:07   #21715
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry, maar ik voel me hier wat als een hond in 't kegelspel met die zonnedinges, vergeef me dus, maar wat nasa als antwoord geeft doet me toch een wenkbrauw fronsen:

"NASA's response - those Images near the sun were 'glitches."
http://www.godlikeproductions.com/fo...sage970474/pg1
en
http://www.colinandrews.net/SolarSpheres-02.html

Volgens die uitleg gaat het hier om een fout in het verwerkingsprogramma dat instaat voor die digitale compressietechniek, waardoor die foto-artefacten zouden optreden.
Poesie mauw, kom eens gauw, hier is nog wat lekkers voor jou, denk ik dan wel eens bij zo'n summiere uitleg, maar het is hun gerief en dus heeft nasa in deze het laatste woord, voorlopig toch.
Idd, vooral de laatste -uitvergroot - beeld in de video (na 4 ´ ):
http://www.youtube.com/watch?v=fqXUm...layer_embedded
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2010, 01:34   #21716
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Nothing can be done man.
We moeten niet kijken naar onze leiders, maar zelf verantwoordelijkheid opnemen.
Maar zolang wij nog allemaal braaf naar de stembus trekken, belastingen betalen, gaan werken en 's avonds thuis consumeren is de verantwoordelijkheid afgeschoven.
Ahja, de politiek regelt het wel.

Ik vind dat het eens tijd wordt dat de burger meer eisen stelt.
Maar dat doen we niet.
Ik denk dat het stillekes aan tijd wordt dat we gaan inzien dat het zo niet verder kan. Bekijk waar het huidige op afstevent. Dit is op lange termijn een zeer dure prijs.

Hoe zit met die revolutie in Iran trouwens?
Iemand al iet van gehoord of gezien op den tv?
We horen van die kanten niets!

Ik vind dan ook dat het wijs is voor Europa zich niet te moeien in oorlogen.
België moet gewoon haar troepen terugsturen van Afghanistan.
We hebben daar niets te zoeken, niets met te maken.
Maar nu dus wel!
Ik wil helemaal niet dat mijn land betrokken is bij oorlog.
De solidariteit mag gerust terug een niveau hoger.
2
Oud 28 januari 2010, 01:37   #21717
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Zolang we nog allen braaf gaan stemmen, voeden we de NWO.
Ik overweeg helemaal niet meer te gaan stemmen, laat ze mij het maar doen uitleggen voor een rechter.
Ik overweeg echt niet meer naar de stembus te trekken.
2
Oud 28 januari 2010, 01:44   #21718
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Het volk is zo dom, het lijkt een verloren slag

Americans sign petition to repeal the First Amendment

http://www.youtube.com/watch?v=tznR4wPeS4M
Het Amerikaanse volk wordt dom gehouden door het systeem zelf.
Onderwijs, media, propaganda, religie etc..
Oud 28 januari 2010, 02:15   #21719
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Het Amerikaanse volk wordt dom gehouden door het systeem zelf.
Onderwijs, media, propaganda, religie etc..
Denk je dat het in Europa zoveel beter is?
Zie je, da's net de trick in dit alles.
Hier denken ze dat de Amerikanen de oenen zijn, terwijl de gemiddelde Amerikaan net hezelfde denkt over Europeanen. Wie heeft er gelijk?
Want laten we eerlijk zijn, wat weet de gemiddelde Belg nu over India, Z.Amerika, etc.. ?
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2010, 21:38   #21720
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Denk je dat het in Europa zoveel beter is?
Zie je, da's net de trick in dit alles.
Hier denken ze dat de Amerikanen de oenen zijn, terwijl de gemiddelde Amerikaan net hezelfde denkt over Europeanen. Wie heeft er gelijk?
Want laten we eerlijk zijn, wat weet de gemiddelde Belg nu over India, Z.Amerika, etc.. ?
Tuurlijk is het in Europa hetzelfde want wij lopen de Amerikanen achterna met alles. Maar ik denk wel dat het patriotisme in Amerika er meer wordt ingelepeld dan hier zodat het volk nog beter te manipuleren is. De vaderlandsliefde is zo groot dat ze zelfs niet meer zien dat ze gemanipuleerd worden door de overheid. Liefde maakt blind zeker.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be