![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14261 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je ziet toch duidelijk dat hij liever niet meer in dat klasje zit ![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14263 |
Banneling
|
![]() Den Bush heeft verloren met het schaken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.real-debt-elimination.com...elementary.jpgja echt wel vergelijkbaar met de towers of het pentagon
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14265 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deze moet ik onthouden. Sjonge jonge. Ik kom haast niet meer bij. Is het bij u al opgekomen dat een vliegtuig apparatuur bezit teneinde een plaats op de grond te lokaliseren? Maar bon, ik noteer uw mening. Eens kijken of parcifal, atmosphere, etc... ook met zulke idiote redenering naar voor komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14269 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vergeet maar dat mensen zoals Parcifal, Dixie en anderen hier boodschap aan hebben. Alternatieven die niet in het keurslijf en in maatpak lopen hebben in ieder geval geen enkel krediet in een debat met hun (al betwijfel ik of die 2 ooit een maatpak van dichtbij gezien hebben). Ikzelf werk voor een multinational en merk vooral gelatenheid en onverschilligheid op bij mijn collega's. Ik reken mezelf nochtans niet bij links noch rechts, ben ook geen "alternativo" maar ik ben wel begaan met het lot van de mens in het algemeen. En het ziet er niet rooskleurig uit me dunkt. Het "werk" achter de schermen zal in ieder geval worden verder gezet. Politics or not! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14272 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
mijn werk is ook verre van gedaan the truther leugens moeten stoppen, de nagedachtenis van de slachtoffers indachtig...
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14273 | |
Gouverneur
|
![]() Je weet toch dat men Air Force One beschouwde als een mogelijke target.
Welke raak je nu het makkelijkst; een kleiner mobiel object in de lucht of een groter vast gebouw op de grond? En dan nog, hoe kon men weten dat alléén vliegtuigen zouden gebruikt worden, nog altijd toen er bijna geen info was over wie of wat? Citaat:
Tegen jouw moslimhaat valt niets te zeggen natuurlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14274 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ik woon al heel mijn leven in een migrantenwijk en heb reeds meermaals mogen ondervinden tot wat bepaalde moslims in staat zijn... ik 'haat' ze niet allemaal (mijn buren vallen mee en heb enkele turkse kenissen) en het enigste wat ik met deze 'haat' doe ik te vinden in het kieshokje, was die omgekeerde haat tegenover 'ons' ook maar zo !
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
te verplaatsen . Dus wat deed men als eerste ?? zo snel mogelijk meer bebeiligingsmensen optrommelen en zorgen voor meer bewapening en/of ander materiaal om het verplaatsen van Bush zo veilig mogelijk te kunnen realiseren. Zijn beveiliging die dag zal immers minimaal geweest zijn. Dus voor dat men Bush naar buiten sleurde had men tijd nodig om zijn veiligheid zo veel mogelijk te garanderen. Laatst gewijzigd door atmosphere : 29 januari 2010 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14276 |
Schepen
|
![]() Is dit hier al gepost? Het Illuminati card game zogezegd van 1995 als je op de makers hun site gaat kijken zou het degelijk zo zijn. Maarjah mss is die site fake :<
http://www.youtube.com/watch?v=eiwF_aEp4YI Laatst gewijzigd door Alvas : 29 januari 2010 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14277 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan best zijn dat er een aantal idioten iets hebben bedacht in 1995
Maar wat heeft dat men 9/11 te maken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14279 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
http://www.cuttingedge.org/Terrorist_nuke.jpg dit is sneller ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is men direct koortachtig aan het werk gegaan om de verplaatsing van Bush onder allerlij extra beveiliging te realiseren daar gaat het om uiteindelijk. |
|
![]() |
![]() |