![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat een "echt" vrij vlaanderen worden. De vraag is alleen "vrij" voor wie..... Laatst gewijzigd door Henri1 : 29 januari 2010 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=solidarnosc;4568956]
Citaat:
Daar had ik bij willen zijn, ... ![]() ik zie het al zo voor mij ne seperatist, communist en kapitalistische libertijn (oppurtunist) samen op een bankske in t justitiepaleis, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toen die koning aan de macht kwam, kon niemand voorzien, dat kindermoord ooit zou gelegaliseerd worden. metteen zou het ook duidelijk moeten zijn, dat de impact van de abortuswet van een heel andere orde is dan een belofte aan pa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat leugenachtig en hypocriet is, dat is de berichtgeving door de gesubsidieerde media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#268 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oostenrijkers en ... jawel .... vlamingen nog niet. Laatst gewijzigd door Henri1 : 29 januari 2010 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#272 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
't kon sterker ja. Hij heeft niet echt een 'statement' gemaakt.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 29 januari 2010 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
trouwens, is ingaan op een uitnodiging een verplichting of een onderdeel van zijn taak? Ken jij de taakomlschrijving van de functie van Peumans? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Lokaal Raadslid
|
![]() We kunnen misschien beginnen met amnestie?
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"we hebben geen honger, we kunnen ieder 4 jaar onze nieuwen auto kopen, natuurlijk mogen we den baas niet beledigen maar anders mogen we nog redelijk ons gedacht zeggen (niet dat ze d'r naar luisteren, maar dat is zo overal in de wereld) ... dus laat die demokrasie maar voor de anderen .."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het Vlaams parlement vindt dat hij zijn werk als voorzitter niet goed doet, dan kunnen ze hem wegstemmen en een andere in de plaats nemen. Vergeet daarbij niet (hoe dikwijls al gesteld in deze draad ?): de parlementsleden wisten bij de stemming van hun voorzitter, dat hij zo ging handelen. Ik zie geen probleem bij de houding van de Peuk. Daarentegen zie ik wel een probleem in Laeken. Het was de wil van het Vlaamse parlement dat dit parlement vertegenwoordigd zou worden door de plaatsvervangende voorzitter. Een of ander duister regeltje, niet uit een demokratisch gestemde wettekst, heeft dit belet. Een grove onbeleefdheid tegenover de persoon van de plaatsvervanger, maar vooral tegenover heel het parlement. De parlementsleden die dit niet willen erkennen, (ze hebben dat recht hoor, daar niet van ...) doen dit omdat ze denken daar politiek voordeel uit te halen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |