![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je stelling dat homo's zonder pardon slechte opvoeders zijn is totaal fout. En waarschijnlijk komt het juist door mensen zoals jij dat ze bewijzen dat ze ook goede opvoeders zijn en kinderen die door hen opgevoed worden meer succes hebben in het leven dan andere. Mensen zoals jij zijn voor hen immers de motivatie om het beter te willen doen dan de maatschappelijk aanvaarde opvoeders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is die vraag nu beantwoord?
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aanval schuilt niet in het feit dat je vragen stelt, maar in het feit dat je de antwoorden weigert te aanvaarden wanneer ze niet met jouw idée-fixe overeen komen. Er werden je ondertussen talloze bronnen gepresenteerd die een antwoord formuleren op je vragen, waaronder niet in het minst de meningen van de kinderen zelf, maar die heb je allemaal met een of ander idioot smoesje opzij geschoven. Dan rest er maar één conclusie meer, nietwaar? Misschien wordt het tijd dat je dat zelf ook maar eens onder ogen ziet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe durf je iemand die zo religieus is van dergelijke niet goddelijke gedragingen beschuldigen. Want heel zijn betoog is opnieuw een smeekbede om wetenschappelijke rapporten te veranderen omdat ze niet overeen komen met zijn geloof en heilig boek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer op zijn minst de haat uit je stem te halen, als je zegt, "mensen zoals ik". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Let toch wat op met je blinde haat Jan, het vertroebeld je zicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet ongewoon bij homofoben.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al denk ik wel dat jij inderdaad bij uitzonderingen hoort. Al weet ik niet hoe groot die groep is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het werd zelfs moeilijk om er één te vinden die geen directe of indirecte aanval op de opvoedingskwaliteiten van homo's is. Je geeft zelfs de suggestie dat kinderen eens ze jong volwassenen zijn met psychische problemen komen te zitten als ze door homo's worden opgevoed. En ik twijfel trouwens aan jou bekwaamheid als opvoedende ouder. Citaat:
Opvoedende ouder ben je dus vanaf de dag dat een kind verwekt wordt, tot je sterft. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef dus maar eens een reden waarom die er zouden zijn. Een kind dat door zijn/haar vader en diens vader worden grootgebracht heeft daar toch ook geen nadelen van. Jij als kind opgevoed door een hetero-koppel zit met nadelen tegen over een kind opgevoed door een homo-koppel. Want dat kind heeft buiten de sociale kastjes van onze maatschappij leren kijken en heeft dus een open blik op de toekomst. Jij bent beperkt door je kastjes zicht en ziet het mooie buiten die kastjes niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst een gelovige wetenschap ontkennende homohater, nu dan een gewone homohater. Ik vraag me af wat je nu nog allemaal gaat uitvinden? Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 februari 2010 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen opgevoed door homo's zijn beter dan kinderen opgevoed door hetero's. |
|
![]() |
![]() |