![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://home.scarlet.be/kangal/kangal.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even kijken:
-Uw kind mag geen spreekbeurt houden over honden. -De schooldirectie verklaart u voor gek. -Uw klacht daarover wordt door de politie niet in behandeling genomen. -U durft blijkbaar geen aanklacht tegen de betreffende politiemensen in te dienen. En nu komt u hier huilen over Islamieten, terwijl het superras zelf het uw kind verboden heeft (zoals u zegt) om een spreekbeurt over honden te houden. Ik sla mijzelf op de knieen van het lachen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 februari 2010 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mannekes wat een loemp geval heb ik hier aan mijn been. Ik raad u aan in therapie te gaan. Uw fixatie en het veranderen van de werkelijkheid daar kan ik mij niet mee bezig houden. Ik weet dat men niet mag lachen met mensen met een gebrek aan hersenencapaciteit. Maar ik doe het lekker toch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Links gepeupel? Ik? Ik denk dat u irrelevante zaken zodanig opblaast en dusdanig de ernst van de ware problemen die de multicultuur met zich meebrengt onbewust minimaliseert. U bent het beste wapen wat links in handen heeft, de ignorante Vlaming die blindelings fulmineert tegen de Islam en niet verder komt dan het toogniveau van kaffee de Posthoorn.
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fulmineren tegen de islam. Ik?? Welneen ik zeg gewoon waar het op staat. De man in de straat dat zijn kinderen van school moet veranderen. Denk je dat ik de enige was? Wat naief van je. Gelukkig dat vele vlamingen hun kinderen belangrijk vinden. Dat is het beste wapen wat rechts in handen heeft. Vandaar dat de sossen en de groenen nu opeens roepen om iets te doen aan het geweld. Hypocriet zo kennen we de linkse vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mensen zoals jij zijn een probleem voor onze samenleving. Moslims zullen als ze hier met de meerderheid zijn al onze vrijheden en verworven rechten afnemen. Dat noemen ze zelf democratie op zijn halals. Schaam je diep. Jij bent een voorbeeld van een vlaming die vlaanderen en heel europa aan de moslims wil cadeau doen. Ik heb een woord voor u. Maar wil geen strafpunten krijgen. Minachting bah ! Laatst gewijzigd door NOEKIE : 2 februari 2010 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vind nergens terug in deze post dat grimbergen u in de hoek van links duwt. Ik vermoed dat je links bent en je langzaam begint te schamen ervoor. Vandaar dat je vlug vlug naar centrum wil kruipen. Ondertussen wel al je linkse ideetjes rondstrooien. Ja jij en dat filouke erboven een schoon koppeltje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Aub laat je niet intimideren door links uitschot. Die offeren al onze verworven rechten met liefde en plezier aan de islam. Respect man dat je doorgaat. Jij hebt iets ergs meegemaakt maar veel hebben erge dingen meegemakt met de islam. Het enige verweer van links is het ontkennen. Het een fait divers noemen zoals met oorlogswapens schieten. Hierdoor bewijzen ze al hun oneerlijkheid. Laatst gewijzigd door NOEKIE : 2 februari 2010 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over Grimbergen:
Citaat:
Welk respect? Waarvoor precies? De feiten: Blijkbaar laat deze persoon zich wél intimideren door "links uitschot": Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |