![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik verdenk de Turkse leiders trouwens ook van een zekere imperialistische tendens. Ik vind de quote niet meteen terug, maar had Gül in een obscuur verleden niet gezegd dat Turkije Europa ging veroveren door de moederschoot? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom moeten er perse' nog landen bij Europa??
De laatste jaren zijn er alleen maar landen bijgekomen die Economisch weinig of niets bijbrengen. Turkije is een land met zijn eigen cultuur ( heb ik geen probleem mee) wat zou je dan komen doen in Europa. GB is net zo, te fier om bij Europa te horen dus staan ze er maar met 1 been in....
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is nu al zo moeilijk om beslissingen te nemen en iedereen op 1 lijn te houden. Economisch zijn er alleen maar kwakkel staten bijgekomen de laatste jaren. Gaan we verdergaan tot alleen Rusland nog overblijft? En de VS gaat Mexico toch ook niet toevoegen tot de Verenigde Staten ondanks het feit dat er al zoveel Mexicanen in de US zijn...
![]() |
![]() |
#245 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Burger
|
![]() Desinformatie werkt nooit in één richting m'n beste. En of Gül dat nu daadwerkelijk gezegd heeft of niet maakt niet zo bijster veel uit. Het punt is dat het de facto wel aan de gang is, of er nu een strategie achter zit of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, het was Erdogan: "Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten". Moge die man zo snel mogelijk afgezet worden, desnoods met hulp van het leger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Burger
|
![]() Ik haal de twee wel eens door mekaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Europese "cultuurruimte" gaat van Ijsland tot Vladivostok - het zijn cultuurpessimisten die menen dat onze hersenen gewassen worden en vervolgens opgestreken door het moslimstrijkijzer. als je olie en water in een fles giet : drijft de olie altijd boven !
![]() |
#250 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het was nog iemand anders en deze uitspraak had overigens niets met islam te doen, maar alles met tiersmondisme. Maar de coalitie der idioten zuigt weer van alles uit hun duim.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat citaat dat liberalist aanhaalt komt wel degelijk van Erdogan. Toont bovendien ook aan waarom de EU Turkije moet afweren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog grappiger wordt het als men ook dan bakzeil haalt: het gaat om een gedicht van Ziya Gökalp, niet van Erdogan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Burger
|
![]() Beste Kallikles, ik bedoelde wel degelijk het citaat van Liberalist. Mijn geheugen liet me gewoon in de steek. Kan wel eens gebeuren in tijden van overloads aan informatie. Ik denk dat we wel veilig kunnen besluiten dat er geen gebrek is aan dergelijke extremistische uitspraken van islamitische leiders, al durven sommigen het niet te herhalen om toetredingsgesprekken niet te dwarsbomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"De minaretten zijn onze bajonetten, de koepels onze helmen, de moskeeën onze kazernes en de gelovigen onze soldaten". (Uit een gedicht van Ziya Gökalp, een bekende dichter en socioloog, op een verkiezingsmeeting geciteerd door Erdogan, huidig Turks premier) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() Liever toch geen turkse vrachtwagenchauffeurs op onze wegen.
![]() http://www.youtube.com/watch?v=uryTjrWnIJI http://www.youtube.com/watch?v=3BYP_sJQJUc http://www.youtube.com/watch?v=qG-G62eywH0 http://www.youtube.com/watch?v=WE-1IMLTxpU http://www.youtube.com/watch?v=0qpWTgi4WhA En brandweerman zouden ze hier in belgie best ook niet worden, die turken : ![]() http://www.youtube.com/watch?v=hA5V78NC1mM |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goed staatshoofd kijkt uit met wat hij zegt of citeert. Ook toen de Paus een stuk voorlas van een historisch christelijk figuur dat over de uitbreiding van de Islam sprak, kon hij weten wat hij op zijn dak kreeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was toen geen staatshoofd, maar een locaal politicus in verkiezingsstrijd.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste bewijs dat hier doelmatig geplande indoctrinatie aan het werk is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hoe het ook zij: je kan niet ontkennen dat de citaten werkelijkheid zijn geworden en in de praktijk verder blijven woekeren in Europa, wat eigenlijk mijn hele punt was. Interessant hoe je eromheen probeert te blijven schaatsen. Het citaat was niets meer dan een poging om de problematiek op een iets originelere manier uit te drukken. Ga je Turks imperialisme ontkennen ondanks het bestaan en het succes van talloze pan-Turkse organisaties? Je laatste zin is gewoon paranoïde. Ik zou bijna beginnen denken dat de loge je heeft uitgestuurd om in België een NWO op te richten... Laatst gewijzigd door Remofski : 5 februari 2010 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |