![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zult u het ongetwijfeld niet straf vinden mocht ik hier nu ook wat komen roepen. Of moet ik zwijgen omdat ik het met Frivole Freddy en Phantasma Philippe niet eens ben?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 2 februari 2010 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben de mensen die daar wonen/werken maar verder niks met de bandieten te maken hebben, geen recht op bescherming, misschien? Of zijn ze daar met z'n allen 'allem�*�*l criminelen' omdat ze 'allochtoon' zijn?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er anders nog niet veel zien rondlopen in de straten van Molenbeek, Laken, Anderlecht, Schaarbeek, Sint-Joost-Ten-Node, ... waar de misère zich concentreert, zulle. Op de incrowd feestjes in de Bozar, de vernissages in de trendy kunstgalerietjes, de recepties van 't Festival du Film Fantastique of andere gesubsidieerde slijmpartijen daarentegen ![]() Een mens zou zich al haast schamen wanneer hij/zij 'journalist' zou worden genoemd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Namelijk dat een auto die er bij één van die inbraken werd gestolen enkele maanden later werd klemgereden door de politie waarbij de inzittenden in een poging om aan de politie te ontsnappen de controle over het stuur hadden verloren en met de auto in een weide belandden in londerzeel met aan boord twee allochtonen uit het brusselse.... Tevens werden er toen voorwerpen die van een andere diefstal afkomstig waren in de auto teruggevonden.... De twee inzittenden verklaarden doodleuk dat ze van die gestolen voorwerpen niets afwisten,en dat ze de auto in het brussels centrum hadden gevonden mét de sleutels nog in het contact,en ze daarom besloten om er een ritje mee te maken.... Gevolg zaak geklasseerd,inzittenden vrijgelaten én voor de schade die er aan de auto was onstaan door hun crash in die weide mocht de eigenaar van de auto zélf voor opdraaien.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu, wat je schrijft is niet helemaal waar. Mijn schoonmoeder woont in Evere (op de rand met Schaarbeek) en die heeft haar mooie, gemoedelijke wijk in een paar jaar zien veranderen in een achterbuurt van Marrakech. En weet je waarom? Toen de prijzen van de huizen (meestal rijhuizen met 2 �* 3 verdiepingen) begonnen te stijgen, kreeg de Everse jeugd het moeilijker en moeilijker om die dure woningen te kopen en moesten noodgedwongen uitwijken naar gemeentes die goedkoper waren. Wie kocht die woningen dan wel? U raadt het al...grote allochtone families die er zich geen bal van aantrekken om met 2, 3 gezinnen in zo'n huis te kruipen. De prijs van de woning was in veel gevallen absoluut geen probleem vermits ze die deelden onder hun. Zo zie je maar, uitrokingsstrategie kan soms averechts werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is d�*t in hemelsnaam toch mogelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg me al af of ze soms collectief aan de Prozac zaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wanneer de tenneur van de werkelijkheid moet afgestreden worden en dat er nog liever tegen de vlaming word ingegaan omdat hij die onveiligheid weg wil,sta me dan toe te zeggen dat er politieke redenen voor zijn. En dit land (vlamingen,walen,buitenlanders,nieuwe belgen,vluchtelingen enz..) moet samenleven en goed bestuur nastreven?? sta me toe daaraan te twijfelen. Maar soit laat de boel de boel maar,ooit komt het nooit meer goed,het zal dan de schuld zijn iedereen behalve van ons.
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als toemaatje nog één vraagje: waar ga je die 'de markt uitgeprezen allochtoon' dumpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zeker niet in de gemeente waarin U woont..... Ga eens in anderlecht wonen voor een jaartje mijn beste, en dan eens zien of U het nog altijd zo bon ton zult vinden... Laatst gewijzigd door Svennies : 3 februari 2010 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik lees wat u zo allemaal over Brussel en de Vlamingen schrijft, kan ik dat wel geloven, ja.
Hoe vaak komt u eens een frisse neus halen in Molenbeek, of Laken, of Schaarbeek, of ... ?
![]() |
![]() |