Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2010, 15:38   #301
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Het kenmerk van een goede leraar = zijn leerlingen verdedigen (als ze het verdienen)

En voor 1 keer ben ik het eens met BDW: zijn excuses aanbieden, enz... is een flauw woordenspel. Achteraf makkelijk om sorry te zeggen.
Als het zo makkelijk is, waarom lukt het bij u dan niet?

Verdienen mijn leerlingen het "misschien" niet omdat het allochtonen zijn?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 3 februari 2010 om 15:45.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 15:39   #302
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
dat ze jou voor "sale pute" uitmaken verwonderd me nu eens niks,..
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 15:45   #303
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
dat ze jou voor "sale pute" uitmaken verwonderd me nu eens niks,..
Citaat:
trek het je niet aan Djimi, Cut......kent Brussel alleen maar van horen zeggen.
Ik vind uw weinig verholen beledigingen aan het adres van Cut the krap nogal onsmakelijk eerlijk gezegd.

Kunt u bijvoorbeeld uw eerste uitspraak hierboven ook onderbouwen?
Bent u wellicht een hoerenloper die in die hoedanigheid in contact is gekomen met een lichtekooi met slechte persoonlijke hygiëne die toevallig naar de naam Cut the krap luistert? Zo ja, zag ik daar gaarne bewijs van. Zo nee, lijkt het me gepast dat u aan Cut the krap uw oprechte verontschuldigingen aanbiedt.

En over uw tweede opmerking over medeforumdeelnemer Cut the krap kan ik kort zijn: een uiterst infantiele poging om met vleeswaren te smijten.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 15:46   #304
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En dat uitgerekend u daar meesmuilend om moet lachen, spreekt ook weer boekdelen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 15:47   #305
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en dat is HET criterium?
Mahnee gij, HET criterium is hoeveel schietpartijen 'faits divers' er dagelijks/wekelijks/maandelijks voorvallen, in elke - zichzelf respecterende wereldstad, die naam waardig - zijn er dagelijks schietpartijen, marginaliteit, no go zones, verloederde achterbuurten - F. Thielemans is natuurlijk trots op zijn stad, als er niet regelmatig van die 'faits diverskes' plaatsvinden, zou men wel eens kunnen gaan twijfelen aan die 'alpha' wereldstad en er het etiket van 'provinciaal gat' opkleven.

Haal het NAVO hoofdkwartier en de EU weg uit BXL. en wat blijft er van over?

Brussel 'bruist' nu tenminste weer!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 15:49   #306
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

Kijkt u "misschien" op mijn leerlingen neer omdat het geen autochtonen zijn?
Of omdat het Franstaligen zijn die - god forbid - hetgeen wat uit de mond komt van een Vlaamsvoelende 'Flamand' blijkbaar ernstig nemen?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 15:55   #307
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
gevaarlijke provincie
Tja, oa het ingevoerde gespuis zit zo'n beetje overal! Sommigen hebben hun basis in Brussel, wone ne nsaper er, en gaan overdag wat verder hun ding doen! Overvallen plegen in de straat waar je zelf woont is niet erg verstandig, dat weten ze ook!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 15:58   #308
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Of omdat het Franstaligen zijn die - god forbid - hetgeen wat uit de mond komt van een Vlaamsvoelende 'Flamand' blijkbaar ernstig nemen?
Waaruit leid je af dat ik geen respect zou hebben voor zijn leerlingen?
maar misschien moet je toch uitkijken; jongeren weten zeer goed hoe ze een leraar om de tuin kunnen leiden. Hoe waren we zelf? Je bent tenslotte met een groep van +/- 20 jonge gasten om na te denken tegenover 1 arme leerkracht.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 15:59   #309
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ach mijn broer is al overvallen geweest op Brussel Zuid. En als je naar de woningen en de straten kijkt, en het soort volk dat er rondloopt in bepaalde gemeenten van brussel, weet je genoeg.

Bulldozer er over heen, en met nieuwbouw de allochtoon de markt uit prijzen. Hopelijk trek je dan terug wat gegoede vlamingen aan, en dan red je de stad ook meteen => meer inkomsten !

Is mss vrij asociaal, maar het werkt. In Nederland wordt dit stiekem met sociale woonwijken gedaan. De oude afbreken, waar 300-400 euro huur wordt gevraagd, en er nieuwbouw op zetten waar je 700-800 euro voor vraagt. Zo maak je plaats voor jonge werkende nederlanders. Ideaal voor van een probleemwijk af te geraken.
Het is natuurlijk maar een halve oplossing, omdat je daarmee niet van dat schorremorrie verlost bent, ze gaan gewoon andere oorden onveilig maken!
Uitzetting van dergelijke lieden is de enige oplossing! 160 euro (prijs in Nederlandse cel nu) per stuk en per dag is ook een aanslag op autochtoon die met dit alles niets te maken heeft!
Oud 3 februari 2010, 16:11   #310
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik zie uw ironie maar ik zie helemaal niet het verband! In Parijs, Londen en andere hoofdsteden zal u hetzelfde zien. Betekent dit dat het leven in zo'n steden slecht is? Natuurlijk niet!
Denk je niet dat duizenden inwoners uit die andere grootsteden de verpesting van hun leefmilieu door alles wat daar rondloopt ook niet beu zijn? Je doet het klinken alsof het daardoor minder erg is!
Oud 3 februari 2010, 16:13   #311
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waaruit leid je af dat ik geen respect zou hebben voor zijn leerlingen?
maar misschien moet je toch uitkijken; jongeren weten zeer goed hoe ze een leraar om de tuin kunnen leiden. Hoe waren we zelf? Je bent tenslotte met een groep van +/- 20 jonge gasten om na te denken tegenover 1 arme leerkracht.
Het ging om een kleine groep - voornamelijk meisjes - die na de les absoluut nog even wilde blijven napraten.

Die jonge mensen zijn behoorlijk wanhopig aan het worden, en ik kan dat perfect begrijpen.

Ik kan evenzeer begrijpen dat ze opgelucht of blij zijn dat er eindelijk eens een volwassene - een leraar dan nog - ook eens naar hèn luistert, en bereid is zijn vrije tijd te besteden aan het uitwisselen van gedachten en gevoelens, en hen al eens durft te troosten of een hart onder de riem te steken.

Je kan het hen zo voelen denken: 'eindelijk eens een volwassene die ons au sérieux neemt, eindelijk eens iemand die ons niet bij voorbaat veroordeeld omdat we te jong, te allochtoon, te moslima, ... zijn'.

Zoals ik reeds zei: u kent die jongeren niet en u hebt er geen flauw benul van in welke hel ze opgroeien.

Laatst gewijzigd door djimi : 3 februari 2010 om 16:14.
Oud 3 februari 2010, 16:18   #312
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ging om een kleine groep - voornamelijk meisjes - die na de les absoluut nog even wilde blijven napraten.

Die jonge mensen zijn behoorlijk wanhopig aan het worden, en ik kan dat perfect begrijpen.

Ik kan evenzeer begrijpen dat ze opgelucht of blij zijn dat er eindelijk eens een volwassene - een leraar dan nog - ook eens naar hèn luistert, en bereid is zijn vrije tijd te besteden aan het uitwisselen van gedachten en gevoelens, en hen al eens durft te troosten of een hart onder de riem te steken.

Je kan het hen zo voelen denken: 'eindelijk eens een volwassene die ons au sérieux neemt, eindelijk eens iemand die ons niet bij voorbaat veroordeeld omdat we te jong, te allochtoon, te moslima, ... zijn'.

Zoals ik reeds zei: u kent die jongeren niet en u hebt er geen flauw benul van in welke hel ze opgroeien.
Daar worden ze alleen maar sterker van.
De westerse jongeren hebben een vrij soft leven en missen wellicht ruggengraat wanneer het eens echt crisis zal worden.
Oud 3 februari 2010, 16:19   #313
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
En dat uitgerekend u daar meesmuilend om moet lachen, spreekt ook weer boekdelen.
Kijk je hebt van die linkse gekken die door hun haat voor rechts de realiteit niet willen zien. Je hebt van die linkse gekken die tussen de moslims willen gaan wonen omdat het zo hoort. Hierdoor veranderen ze nog meer in mensen die vol haat zitten. Want geen enkel verstandig mens wil tussen religiefundies zitten. Je hebt van die linksen die proberen anderen belachelijk te maken omdat ze niet meer weten wat te zeggen. Dit alles geeft een duidelijk beeld van links. Ze zitten vol haat en kunnen niet meer weg uit de islamput. Wat rest hen dan nog andere mensen te haten. Mensen die nu net wel inzien dat de islam een bodemloze put vol ellende is. Conclusie trek al die haat en jaloezie van de linksen niet aan. Ga voor je doel en zoek vrienden die hetzelfde doel voor ogen hebben. Zeg duidelijk neen aan de islam. Zeg duidelijk neen aan al die vlaamse linksen die niet meer uit de poel van de islamellende geraken. Uiteindelijk is hun doel dat de andere vlamingen mee verzuipen in de islampoel van ellende. Lach hen meewarig uit en denk aan je doel. Want dat doel zal vlaanderen sterk maken.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 3 februari 2010 om 16:20.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 16:23   #314
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Verdienen mijn leerlingen het "misschien" niet omdat het allochtonen zijn?
Als uw leerlingen durven neen te zeggen aan de islam. Als uw leerlingen een gemeenschappelijk doel voor ogen hebben. Als uw leerlingen voor een vrij leven gaan. Dan pas zullen ze begrijpen en ontdekken dat de islam alleen maar ellende geeft. Dus verwacht van mij niet dat ik hen als slachtoffers zie. Ze kiezen zelf voor die verdorven religie. Maar al te graag kwetsen ze jonge kinderen omdat die een hond als huisdier hebben.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 16:24   #315
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De westerse jongeren hebben een vrij soft leven en missen wellicht ruggengraat wanneer het eens echt crisis zal worden.
Is het nog niet ver goed met uw gezever?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 16:26   #316
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
en dat is HET criterium?
ge wilt Brussel toch ni op het niveau van Madrid hijsen ???
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 16:26   #317
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Is het nog niet ver goed met uw gezever?
Geef toe, de jongeren van vandaag hebben ongeveer alles wat ze willen, zonder er veel moeite voor te moeten doen.
Dat zal niet blijven duren.

Laatst gewijzigd door azert : 3 februari 2010 om 16:26.
Oud 3 februari 2010, 16:27   #318
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Het kenmerk van een goede leraar = zijn leerlingen verdedigen (als ze het verdienen)

En voor 1 keer ben ik het eens met BDW: zijn excuses aanbieden, enz... is een flauw woordenspel. Achteraf makkelijk om sorry te zeggen.
eens te meer is de essentie u ontgaan, BDW had het over excuses van landen/regeringsleiders over historische gebeurtenissen in naam van bevolkingen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 16:28   #319
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat bent u toch voor iemand?

Oud 3 februari 2010, 16:30   #320
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef toe, de jongeren van vandaag hebben ongeveer alles wat ze willen, zonder er veel moeite voor te moeten doen.
Dat zal niet blijven duren.
Daarover gaat het niet. Hou op met uw gedwaas tegen Djimi.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be